2. leht 3-st
Re: Defenderi lõpp
Postitatud: K Veebr 04, 2015 7:44 pm
Postitas tyyp07
v6sa kirjutas:tyyp07 kirjutas:Ah, ära plära...]
Möh?

Mihuke Tõsine Maastur on kergem, kui Niva?
See oli öeldud irooniaga defeka kohta...
Re: Defenderi lõpp
Postitatud: N Veebr 05, 2015 12:04 am
Postitas kala
heints kirjutas:Ei tea kas El Presidente joob juba nädal aega masendusest piima ,et pole nii tähtsat uudist veel kommenteerinud?
Vb on masendus nii suur, et proovis 3ndal päeval piima asemel viina ja nüüd 5ndal päeval ei saa klaviatuurilegi pihta.
Mõtle ise kui pool oma elu oled ländrõverit kummardanud ja seda maailma parimaks tembeldanud, ning siis saabub see päev ja selgub, et seda enam ei ole,ega tule...isegi niva on parem. Maailm võib nii tulihingelisel fännil kokku küll variseda

Re: Defenderi lõpp
Postitatud: N Veebr 05, 2015 8:22 am
Postitas rommel
Teil oleks nagu heameel mitte selle üle , et ländrõver tootmisest maha võeti vaid selle üle , et el Presidente on südameataki äärele viidud
Ma pole küll Defeka tulihingeline fänn aga ikkagi kahju, et pärismaasturi moodi massinaid järjest tootmisest maha võetakse ja mingeid ufosid asemele pakutakse....
Defekas ja Niva on mõlemad stabiilsed ja kindlad masinad, Niva vast natuke rohkem (stabiilselt nussib tehnika ja kindlalt "viskab seljast maha") aga sihtotstarbed on natuke erinevad (Defender on "matkakas, safaripill") ja sellest ka kaaluerinevus. Tahaks nähe meest, kes Nivaga pikemale reisile minnes sinna oma mandi ära mahutada suudaks.
Re: Defenderi lõpp
Postitatud: N Veebr 05, 2015 9:06 am
Postitas v6sa
kala kirjutas:
Vb on masendus nii suur, et proovis 3ndal päeval piima asemel viina ja nüüd 5ndal päeval ei saa klaviatuurilegi pihta.
Mõtle ise kui pool oma elu oled ländrõverit kummardanud ja seda maailma parimaks tembeldanud, ning siis saabub see päev ja selgub, et seda enam ei ole,ega tule...isegi niva on parem. Maailm võib nii tulihingelisel fännil kokku küll variseda

Eileõhtuse seisuga oli täiesti adekvaatne veel. Võib isegi öelda, et tavapärasest terasem

Küll võib mõnel LRvihkajal tekkida probleem, kuna objektide arv hakkab tasapisi vähenema;)
Kõnealune uudis ei ütle küll kusagilt seda, et LR oma positsiooni maasturimaailmas oleks kaotanud. Selgelt on öeldud, et multikultistunud ja sellega munad kaotanud autotootja annab järele huvigruppide survele ja lõpetab kõnealuse mudeli tootmise. Iseasi, kuivõrd majanduslikult kasulik see tootmine enam oli olukorras, kus muu maailm on vahepeal mitu korda oma sõidukeid ümber konstrueerinud. Ei ole üldse välistatud, et pole piisavalt Vana Rauda katvat modernplasti osta soovivaid kodanikke tootmise elushoidmiseks.
Teine fossiiil Niva lihtsalt tuleb liinilt edasi. Ning ilmselt veel kaua, kuna midagi Venemaa küladesse sobivamat on raske välja mõelda.
Re: Defenderi lõpp
Postitatud: N Veebr 05, 2015 12:55 pm
Postitas salmus
rommel kirjutas:Teil oleks nagu heameel mitte selle üle , et ländrõver tootmisest maha võeti vaid selle üle , et el Presidente on südameataki äärele viidud
Ma pole küll Defeka tulihingeline fänn aga ikkagi kahju, et pärismaasturi moodi massinaid järjest tootmisest maha võetakse ja mingeid ufosid asemele pakutakse....
Defekas ja Niva on mõlemad stabiilsed ja kindlad masinad, Niva vast natuke rohkem (stabiilselt nussib tehnika ja kindlalt "viskab seljast maha") aga sihtotstarbed on natuke erinevad (Defender on "matkakas, safaripill") ja sellest ka kaaluerinevus. Tahaks nähe meest, kes Nivaga pikemale reisile minnes sinna oma mandi ära mahutada suudaks.
Ja ma tahaks näha meest, kes Defekaga pikale reisile tahab minna

. Mitte et Nivaga tahaks minna.
Re: Defenderi lõpp
Postitatud: N Veebr 05, 2015 3:22 pm
Postitas pilgrems
Aga palun ole mees ja tee järgi. Kui defekas või niiva ei meeldi vali ise sobiv.
http://www.moonsoftware.com/ahto/aafrika_2006/
Re: Defenderi lõpp
Postitatud: N Veebr 05, 2015 4:51 pm
Postitas Landy
1. Defenderi hukkamise kuupeäev 15.12.15 on paika pandud juba jupp aega tagasi ning ei ole siinkirjutajale üllatus. Jutt sellest, et Niva võtab üle Defenderi koha maasturimaailmas on sama usutav kui Vene vägede ja tehnika puudumien Ukrainas. Nii nagu Niva on kõige parem maastur maailmas, nii olid ka Nõuka ajal neil maailma kiireimad kellad, raskeimad treipingid ja muud head asjad.
2. Kuigi mõlemal autol on sama veovalem on tegu kontsurktsioonilt täiesti erinevate autodega. Defender teatavasti redelraamil baseeruv ja talasildadega. Niava kendevakega ja eest "vedela " sillaga.
Nivat saavad nad Eurooaps müüa vaid ühte keremodifikatsiooni. Defenderit saab tellida 3 erinevat raami pikkust ja vähermalt 15 erinevat kere mudelit.
3. Praegu on hea võimalus on endale koju üks tükie elavat ajalugu soetada:
Eesti edasimüüja IME lõpetab tellimuste vastuvõtu aprillis! Kiirustage selstismehed unetud!
----------
Last orders for Land Rover Defender!
Date: 03.02.2015
Time is running out to place your order for a new Land Rover Defender, before UK production ends in December.
Last orders for Land Rover Defender!
Time is running out to place your order for a new Defender!
Thinking of ordering a new Defender to your own specification before UK production of the model ends in December? Make sure you get your order in by June 26 at the latest. That’s the date for last orders, say Land Rover dealers we’ve spoken to.
Why so early? There’s currently about a six-month wait between a dealer placing an order and a customer taking delivery of a new Defender, so June 26 is when Land Rover will need to start fixing the production order for the final month of Defender manufacturing at Solihull.
Initial indications from our trade sources suggest that interest in the Defender Celebration Series is very high too, particularly for the £28k Heritage Edition and the £62k Autobiography. But Land Rover says it’s too early to confirm (or deny) reports that some models have already sold-out.
The Final Edition?
And finally... Following on from the news in our Feb 2014 issue predicting a run of Defenders with 503bhp 5.0 supercharged V8 power from the Range Rover Sport, we now hear they could be called the Final Editio
Re: Defenderi lõpp
Postitatud: N Veebr 05, 2015 8:19 pm
Postitas helar
Loeti ka (meile uudis) käskkirja ja tehti ära, ning mindi stokk Nivadega talvel Karpaatidesse ukerdama.
Paistab, et töötas.
Ja see ,et pool autot varuosadeks kaasas ( sh differ) ei tule ühegi defeka mehele üllatuseks.
http://www.offroad-forum.de/viewtopic.php?t=74776
Re: Defenderi lõpp
Postitatud: N Veebr 05, 2015 9:27 pm
Postitas Landy
Niavaga on ajaloos kõvasti mõõtu võetud:
1. Mägedes.
1997. aastal sõideti Elbruse sadulale Land Rover Defenderiga, mis oli Guinnessi rekord.
Siis tõusti selle autoga Elbruse jalamil 5621 meetri kõrgusele.
http://et.wikipedia.org/wiki/Elbrus
Seejärel ronis Niva 5726 meetri kõrgusele.
On the 16th of September 1999 at 2:30 in the afternoon, the Extreme Expedition team of St. Petersburg extended this to a world record by taking 3 Nivas to an altitude of 5,726 meters, on the Tibetan Plato in Himalayas.
http://www.ladaniva.co.uk/baxter/resour ... dities.htm
Re: Celebrity Deathmatch - Niva vs. Defender
Postitatud: N Veebr 05, 2015 9:45 pm
Postitas Landy
Mõõtu on võetud Paris Dakar Rallidel. Nivad ja Defenderid on sel kõvasti võistelnud.
Tõsi võidud on Land Rover koju toonud siiski Range Rover Classic mudeliga (auto, mille baasil Defender loodi)
http://www.motorsportsetc.com/champs/dakar_a.htm
Nii see algas:
Selline on täna:

Re: Celebrity Deathmatch - Niva vs. Defender
Postitatud: N Veebr 05, 2015 9:50 pm
Postitas Landy
Niavdega sõideti ka edukalt võidu:
Nii see algas:
Täna:

Re: Celebrity Deathmatch - Niva vs. Defender
Postitatud: N Veebr 05, 2015 10:13 pm
Postitas tuningman
Landy kirjutas:Mõõtu on võetud Paris Dakar Rallidel.
Tõsi võidud on Land Rover koju toonud siiski Range Rover Classic mudeliga (auto, mille baasil Defender loodi)
Ja need võidud olid 79a ja 81a
80a võitis Dakari isegi vw iltis,
kuid kõige rohkem võite on minu üllatuseks dakaridelt nopitud Pajeroga
ja seda siis 12 võitu.
isegi isuzu sai 98a. 2 etapil 4kassi 1.koha
vabandust OT pärast
Re: Defenderi lõpp
Postitatud: N Veebr 05, 2015 10:17 pm
Postitas enx
Landy kirjutas:Niavaga on ajaloos kõvasti mõõtu võetud:
1. Mägedes.
1997. aastal sõideti Elbruse sadulale Land Rover Defenderiga, mis oli Guinnessi rekord.
Siis tõusti selle autoga Elbruse jalamil 5621 meetri kõrgusele.
http://et.wikipedia.org/wiki/Elbrus
Seejärel ronis Niva 5726 meetri kõrgusele.
On the 16th of September 1999 at 2:30 in the afternoon, the Extreme Expedition team of St. Petersburg extended this to a world record by taking 3 Nivas to an altitude of 5,726 meters, on the Tibetan Plato in Himalayas.
http://www.ladaniva.co.uk/baxter/resour ... dities.htm
Teemast mõõda küll, aga Guinessi rekord on siiski hetkel Suzuki Samurai käes

6688m
Küll moditud, aga vaevalt, et Niva ja Defekas stock seisus sinna ronisid
http://www.autoblog.com/2007/04/27/chil ... i/#image-6
Re: Celebrity Deathmatch - Niva vs. Defender
Postitatud: N Veebr 05, 2015 10:23 pm
Postitas KKKKKK
Mis krdi jutt!
Mis on dakaari autol ja tavalisel ühist? Hästi kui mõnel esituled samad on.
Aegu tagasi seisis üks kõrbe modifikatsioon D22 98 kW(vaevalt sel nii vähe oli muidugist

) versioonist, Fakto autos. Võibolla keegi sattus vaatama mis seal veernikust ja jõuülekandest originaalile sarnanes.

Ma väga ei tuvastand ühtivusi.
Re: Celebrity Deathmatch - Niva vs. Defender
Postitatud: N Veebr 05, 2015 10:53 pm
Postitas tuningman
ega ma polegi väitnud, et neil mingeid sarnasusi on, aga Ländy postitatud uue dakari niva esiosa
näib suht sarnane isuzuga
http://en.wikipedia.org/wiki/Isuzu_Vehi ... uarter.JPG
ja mulle tundub, et vaadates teiste markide võite, polnud see LR nii tegija midagi.