Re: kisub paremale peale difri vahetust
Postitatud: K Dets 24, 2014 2:59 pm
Kokkujooksu viga peaks just kuiva ilmaga rohkem tuntav olema ehk...
P.S.Aga täna ikka rohkem Jõuluvärkki...


P.S.Aga täna ikka rohkem Jõuluvärkki...

... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
Teoreetiliselt võimatu, praktikas kinnijooksnud diffriga ja erinevate ratastega võimalik. Probleem ikkagi ühes silla otsas või ratastes või vedrustuses.tphnd kirjutas:googeldamises on mul magistrikraad, on kellelgi olnud reaalne kogemus et kiskumise süüdlaks oli differ? asi oli mul laua peal ja kõik liikus ning veidraid hääli ei kuulnud, ma ei oska enam midagi muud süüdistada, homme vaatan igaks juhuks kokkujooksu üle, äkki ma kuiva ilmaga lihtsalt ei pannud probleemi tähele.
kiskumist ühelepoole saab tekitada ainult silla geomeetria rikkumune.isegi kinni jäänud pidur ei suuda seda väiksel kiirusel teha.selleks see differ ju ongi,et jagada veo jõudu.tphnd kirjutas:ei ole viga pidurites
Ajasin kanalile ning hakkasin mõõtma, esisild 12mm nihkes. Juhipoolne vedru tsentreerimispolt oli mutri maha visanud ja augu suuremaks kulutanud, ilmselt kammitsad andsid mingis asendis järgi. Kammitsad maha, vedru rippesse, uus polt ja mutter ning nüüd istub sild õige koha peal. Ei saanud ideaalne aga nüüd on palju parem. Mõõdulindiga mõõtes on ka tagasild pisut nihkes kuid täpsete andmete saamiseks tuleb stendi minna. Eks 32 aastat sõitmist ja loksumist teeb oma töö.
Kust sa seda tarkust ammutad?TRANSIIT kirjutas:kiskumist ühelepoole saab tekitada ainult silla geomeetria rikkumune.isegi kinni jäänud pidur ei suuda seda väiksel kiirusel teha.selleks see differ ju ongi,et jagada veo jõudu.tphnd kirjutas:ei ole viga pidurites
Ajasin kanalile ning hakkasin mõõtma, esisild 12mm nihkes. Juhipoolne vedru tsentreerimispolt oli mutri maha visanud ja augu suuremaks kulutanud, ilmselt kammitsad andsid mingis asendis järgi. Kammitsad maha, vedru rippesse, uus polt ja mutter ning nüüd istub sild õige koha peal. Ei saanud ideaalne aga nüüd on palju parem. Mõõdulindiga mõõtes on ka tagasild pisut nihkes kuid täpsete andmete saamiseks tuleb stendi minna. Eks 32 aastat sõitmist ja loksumist teeb oma töö.
Olen mehaanik juba piisavalt ikka aega ja ütlen sulle väga kindlalt, et pidur mis jääb peale kohe kindlasti suudab muuta sõiduki liikumissuunda ning mõnede silla ehituste juures ka põhjustada väga tugevat vibratsiooni üle silla ( seda nimetatakse piduri nakkumiseks mis on tavaline ebaühtlaselt kulunud ketaste puhul)TRANSIIT kirjutas:kiskumist ühelepoole saab tekitada ainult silla geomeetria rikkumune.isegi kinni jäänud pidur ei suuda seda väiksel kiirusel teha.selleks see differ ju ongi,et jagada veo jõudu.tphnd kirjutas:ei ole viga pidurites
Ajasin kanalile ning hakkasin mõõtma, esisild 12mm nihkes. Juhipoolne vedru tsentreerimispolt oli mutri maha visanud ja augu suuremaks kulutanud, ilmselt kammitsad andsid mingis asendis järgi. Kammitsad maha, vedru rippesse, uus polt ja mutter ning nüüd istub sild õige koha peal. Ei saanud ideaalne aga nüüd on palju parem. Mõõdulindiga mõõtes on ka tagasild pisut nihkes kuid täpsete andmete saamiseks tuleb stendi minna. Eks 32 aastat sõitmist ja loksumist teeb oma töö.