2. leht 2-st

Re: kisub paremale peale difri vahetust

Postitatud: K Dets 24, 2014 2:59 pm
Postitas linnuke
Kokkujooksu viga peaks just kuiva ilmaga rohkem tuntav olema ehk... :?: :?:
P.S.Aga täna ikka rohkem Jõuluvärkki... :P

Re: kisub paremale peale difri vahetust

Postitatud: K Dets 24, 2014 3:51 pm
Postitas totu
tphnd kirjutas:googeldamises on mul magistrikraad 8) , on kellelgi olnud reaalne kogemus et kiskumise süüdlaks oli differ? asi oli mul laua peal ja kõik liikus ning veidraid hääli ei kuulnud, ma ei oska enam midagi muud süüdistada, homme vaatan igaks juhuks kokkujooksu üle, äkki ma kuiva ilmaga lihtsalt ei pannud probleemi tähele.
Teoreetiliselt võimatu, praktikas kinnijooksnud diffriga ja erinevate ratastega võimalik. Probleem ikkagi ühes silla otsas või ratastes või vedrustuses.

Re: kisub paremale peale difri vahetust

Postitatud: K Dets 24, 2014 4:00 pm
Postitas LR90
Kas rehvides rõhud võrdsed?

Re: kisub paremale peale difri vahetust

Postitatud: K Dets 24, 2014 7:22 pm
Postitas tphnd
tekkis veel mõte et esi või tagasild on paigast ära, homme lähen kanali peale ja hakkan mõõtma

Re: kisub paremale peale difri vahetust

Postitatud: N Dets 25, 2014 9:55 am
Postitas MaxK.
Soovitaks pidurid üle vaadata, eriti peale sõitu, külmana võib ratas ringi käia küll, kuid kui trummel/ketas hakkab kuumenema koos klotsidega siis pigistab kergelt kinni. Või peale mingit sõitu katsu velgesi, peal olev pidur ajab ka velje tunduvalt soojemaks kui muidu.

Re: kisub paremale peale difri vahetust

Postitatud: N Dets 25, 2014 2:02 pm
Postitas tphnd
ei ole viga pidurites
Ajasin kanalile ning hakkasin mõõtma, esisild 12mm nihkes. Juhipoolne vedru tsentreerimispolt oli mutri maha visanud ja augu suuremaks kulutanud, ilmselt kammitsad andsid mingis asendis järgi. Kammitsad maha, vedru rippesse, uus polt ja mutter ning nüüd istub sild õige koha peal. Ei saanud ideaalne aga nüüd on palju parem. Mõõdulindiga mõõtes on ka tagasild pisut nihkes kuid täpsete andmete saamiseks tuleb stendi minna. Eks 32 aastat sõitmist ja loksumist teeb oma töö.

Re: kisub paremale peale difri vahetust

Postitatud: N Dets 25, 2014 9:28 pm
Postitas TRANSIIT
tphnd kirjutas:ei ole viga pidurites
Ajasin kanalile ning hakkasin mõõtma, esisild 12mm nihkes. Juhipoolne vedru tsentreerimispolt oli mutri maha visanud ja augu suuremaks kulutanud, ilmselt kammitsad andsid mingis asendis järgi. Kammitsad maha, vedru rippesse, uus polt ja mutter ning nüüd istub sild õige koha peal. Ei saanud ideaalne aga nüüd on palju parem. Mõõdulindiga mõõtes on ka tagasild pisut nihkes kuid täpsete andmete saamiseks tuleb stendi minna. Eks 32 aastat sõitmist ja loksumist teeb oma töö.
kiskumist ühelepoole saab tekitada ainult silla geomeetria rikkumune.isegi kinni jäänud pidur ei suuda seda väiksel kiirusel teha.selleks see differ ju ongi,et jagada veo jõudu.

Re: kisub paremale peale difri vahetust

Postitatud: N Dets 25, 2014 10:13 pm
Postitas ibra
TRANSIIT kirjutas:
tphnd kirjutas:ei ole viga pidurites
Ajasin kanalile ning hakkasin mõõtma, esisild 12mm nihkes. Juhipoolne vedru tsentreerimispolt oli mutri maha visanud ja augu suuremaks kulutanud, ilmselt kammitsad andsid mingis asendis järgi. Kammitsad maha, vedru rippesse, uus polt ja mutter ning nüüd istub sild õige koha peal. Ei saanud ideaalne aga nüüd on palju parem. Mõõdulindiga mõõtes on ka tagasild pisut nihkes kuid täpsete andmete saamiseks tuleb stendi minna. Eks 32 aastat sõitmist ja loksumist teeb oma töö.
kiskumist ühelepoole saab tekitada ainult silla geomeetria rikkumune.isegi kinni jäänud pidur ei suuda seda väiksel kiirusel teha.selleks see differ ju ongi,et jagada veo jõudu.
Kust sa seda tarkust ammutad?

Re: kisub paremale peale difri vahetust

Postitatud: R Dets 26, 2014 12:42 am
Postitas linnuke
Jutu jätkuks peaks mainima ,et sel korral Ibraga ühel meelel :)
Head Jõulurahu.

Re: kisub paremale peale difri vahetust

Postitatud: R Dets 26, 2014 9:42 am
Postitas MaxK.
TRANSIIT kirjutas:
tphnd kirjutas:ei ole viga pidurites
Ajasin kanalile ning hakkasin mõõtma, esisild 12mm nihkes. Juhipoolne vedru tsentreerimispolt oli mutri maha visanud ja augu suuremaks kulutanud, ilmselt kammitsad andsid mingis asendis järgi. Kammitsad maha, vedru rippesse, uus polt ja mutter ning nüüd istub sild õige koha peal. Ei saanud ideaalne aga nüüd on palju parem. Mõõdulindiga mõõtes on ka tagasild pisut nihkes kuid täpsete andmete saamiseks tuleb stendi minna. Eks 32 aastat sõitmist ja loksumist teeb oma töö.
kiskumist ühelepoole saab tekitada ainult silla geomeetria rikkumune.isegi kinni jäänud pidur ei suuda seda väiksel kiirusel teha.selleks see differ ju ongi,et jagada veo jõudu.
Olen mehaanik juba piisavalt ikka aega ja ütlen sulle väga kindlalt, et pidur mis jääb peale kohe kindlasti suudab muuta sõiduki liikumissuunda ning mõnede silla ehituste juures ka põhjustada väga tugevat vibratsiooni üle silla ( seda nimetatakse piduri nakkumiseks mis on tavaline ebaühtlaselt kulunud ketaste puhul)
Muiduhi tuleb mainida, et kui hullult peale jäänud pidur suunda autol muudab sõltub ka silla geomeetriast ning õõtsade lahendusest aga igal juhul suunda mõjutatakse kas rohkem või vähem

Re: kisub paremale peale difri vahetust

Postitatud: R Dets 26, 2014 11:19 am
Postitas heeringas
Kivi ka teemaalgataja kapsaaeda ka,
See auto pidi ikka ennedifrivahetust ju kiskuma .
Või sai tsentripolt difrivahetuse käigus viga. :roll:

Re: kisub paremale peale difri vahetust

Postitatud: R Dets 26, 2014 3:52 pm
Postitas tphnd
kusjuures ei kiskunud, ainus loogiline järeldus on see, et loksunud oli asi juba enne, ilmselt sai viimase nõksu "õiges suunas" hiljuti ning asja ajastus on juhus, kemppi lukuga tagasild ainult võimendab selliseid sümptomeid