Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
tphnd kirjutas:googeldamises on mul magistrikraad , on kellelgi olnud reaalne kogemus et kiskumise süüdlaks oli differ? asi oli mul laua peal ja kõik liikus ning veidraid hääli ei kuulnud, ma ei oska enam midagi muud süüdistada, homme vaatan igaks juhuks kokkujooksu üle, äkki ma kuiva ilmaga lihtsalt ei pannud probleemi tähele.
Teoreetiliselt võimatu, praktikas kinnijooksnud diffriga ja erinevate ratastega võimalik. Probleem ikkagi ühes silla otsas või ratastes või vedrustuses.
Soovitaks pidurid üle vaadata, eriti peale sõitu, külmana võib ratas ringi käia küll, kuid kui trummel/ketas hakkab kuumenema koos klotsidega siis pigistab kergelt kinni. Või peale mingit sõitu katsu velgesi, peal olev pidur ajab ka velje tunduvalt soojemaks kui muidu.
ei ole viga pidurites
Ajasin kanalile ning hakkasin mõõtma, esisild 12mm nihkes. Juhipoolne vedru tsentreerimispolt oli mutri maha visanud ja augu suuremaks kulutanud, ilmselt kammitsad andsid mingis asendis järgi. Kammitsad maha, vedru rippesse, uus polt ja mutter ning nüüd istub sild õige koha peal. Ei saanud ideaalne aga nüüd on palju parem. Mõõdulindiga mõõtes on ka tagasild pisut nihkes kuid täpsete andmete saamiseks tuleb stendi minna. Eks 32 aastat sõitmist ja loksumist teeb oma töö.
tphnd kirjutas:ei ole viga pidurites
Ajasin kanalile ning hakkasin mõõtma, esisild 12mm nihkes. Juhipoolne vedru tsentreerimispolt oli mutri maha visanud ja augu suuremaks kulutanud, ilmselt kammitsad andsid mingis asendis järgi. Kammitsad maha, vedru rippesse, uus polt ja mutter ning nüüd istub sild õige koha peal. Ei saanud ideaalne aga nüüd on palju parem. Mõõdulindiga mõõtes on ka tagasild pisut nihkes kuid täpsete andmete saamiseks tuleb stendi minna. Eks 32 aastat sõitmist ja loksumist teeb oma töö.
kiskumist ühelepoole saab tekitada ainult silla geomeetria rikkumune.isegi kinni jäänud pidur ei suuda seda väiksel kiirusel teha.selleks see differ ju ongi,et jagada veo jõudu.
tphnd kirjutas:ei ole viga pidurites
Ajasin kanalile ning hakkasin mõõtma, esisild 12mm nihkes. Juhipoolne vedru tsentreerimispolt oli mutri maha visanud ja augu suuremaks kulutanud, ilmselt kammitsad andsid mingis asendis järgi. Kammitsad maha, vedru rippesse, uus polt ja mutter ning nüüd istub sild õige koha peal. Ei saanud ideaalne aga nüüd on palju parem. Mõõdulindiga mõõtes on ka tagasild pisut nihkes kuid täpsete andmete saamiseks tuleb stendi minna. Eks 32 aastat sõitmist ja loksumist teeb oma töö.
kiskumist ühelepoole saab tekitada ainult silla geomeetria rikkumune.isegi kinni jäänud pidur ei suuda seda väiksel kiirusel teha.selleks see differ ju ongi,et jagada veo jõudu.
Kust sa seda tarkust ammutad?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
tphnd kirjutas:ei ole viga pidurites
Ajasin kanalile ning hakkasin mõõtma, esisild 12mm nihkes. Juhipoolne vedru tsentreerimispolt oli mutri maha visanud ja augu suuremaks kulutanud, ilmselt kammitsad andsid mingis asendis järgi. Kammitsad maha, vedru rippesse, uus polt ja mutter ning nüüd istub sild õige koha peal. Ei saanud ideaalne aga nüüd on palju parem. Mõõdulindiga mõõtes on ka tagasild pisut nihkes kuid täpsete andmete saamiseks tuleb stendi minna. Eks 32 aastat sõitmist ja loksumist teeb oma töö.
kiskumist ühelepoole saab tekitada ainult silla geomeetria rikkumune.isegi kinni jäänud pidur ei suuda seda väiksel kiirusel teha.selleks see differ ju ongi,et jagada veo jõudu.
Olen mehaanik juba piisavalt ikka aega ja ütlen sulle väga kindlalt, et pidur mis jääb peale kohe kindlasti suudab muuta sõiduki liikumissuunda ning mõnede silla ehituste juures ka põhjustada väga tugevat vibratsiooni üle silla ( seda nimetatakse piduri nakkumiseks mis on tavaline ebaühtlaselt kulunud ketaste puhul)
Muiduhi tuleb mainida, et kui hullult peale jäänud pidur suunda autol muudab sõltub ka silla geomeetriast ning õõtsade lahendusest aga igal juhul suunda mõjutatakse kas rohkem või vähem
kusjuures ei kiskunud, ainus loogiline järeldus on see, et loksunud oli asi juba enne, ilmselt sai viimase nõksu "õiges suunas" hiljuti ning asja ajastus on juhus, kemppi lukuga tagasild ainult võimendab selliseid sümptomeid