2. leht 3-st

Re: HJ60 spiraalvedrudele

Postitatud: R Mär 21, 2014 7:42 am
Postitas MahviaDeTyrk
toi kirjutas:Aga mis see SOA tõste annab peale välimuse. Kinni jääb ju silla peale aga spiraalidega läheb silla käik ju oluliselt paremaks. Paranda mind Ivar kui eksin aga mina olen aru saanud et lehtvedrudega flex jupraktiliselt olematu ja selle mõttega spiraale pannaksegi. Mitte sellepärast et keret tõsta. Mina usun et läbivust parandavad parem sillakäik ja suuremad rattad. See SOA tõste on enese petmine.
Ei anna spiraal miskisugust eelist flexi osas otseselt - ega ka sillakäigus
Kõik on iks kinni teostuses - annab ka lehtvedruga teha nii, et flexi on rohkem kui meie tingimustes reaalselt vaja on
aga... spiraalidel on lihtsam saada asja selliseks, et ka kiiret sõitu kannatab mugavalt

Re: HJ60 spiraalvedrudele

Postitatud: R Mär 21, 2014 8:18 am
Postitas tphnd
härrased, te võtate asja liiga tõsiselt :lol:
Tegemist on hobiga ning nagu iga hobi läheb see lõpuks käest ära ja keerulisemaks.
Olen absoluutselt nõus et 60 on kiviagne, liiga suur, liiga aeglane, lliga midaiganes aga ta siiski meeldib mulle.
SOA on minu arust pointless sest kui lähed üle 35" siis saab pooltelgi jne vahetada liiga tihti. Oled kinni sellepärast et sul on liiga väike rehv, või sellepärast, et sul pooltelg on pooleks......noh tulemus suht sama. Minuarust peab olema auto max kliirensiga olles võimalikult madal. SOA asemel ma lõikaks iga kell enne koopad suuremaks.
Aga spiraalid? Ilmselt saan ma tehes ja pekki keerates 4 korda targemaks kui foorumit lugedes ja käega lüües.

Re: HJ60 spiraalvedrudele

Postitatud: R Mär 21, 2014 8:25 am
Postitas Movistar
tphnd kirjutas: Ilmselt saan ma tehes ja pekki keerates 4 korda targemaks kui foorumit lugedes ja käega lüües.
Nii teegi.
Nendest kõige targematest on ca 90 % sellised kelle juttu väga tõe pähe ei maksa võtta.

Re: HJ60 spiraalvedrudele

Postitatud: R Mär 21, 2014 9:08 am
Postitas uputaja
SOA on minu arust pointless sest kui lähed üle 35" siis saab pooltelgi jne vahetada liiga tihti. Oled kinni sellepärast et sul on liiga väike rehv, või sellepärast, et sul pooltelg on pooleks......noh tulemus suht sama.


Imeik jutt. Kui juba 35" rehviga püsikaid lõhud. See rohkem juba peas ning käte ja jalgade koostöös kinni.

Tõnis oma MAEITEA-ga sõidab juba viimased aastad ühtede ja samade püsikate ja difritega 38,5" rehvi ja 100kw TD mootoriga. Näed ei lähe katki. Kõik on kinni sõidustiilis.

PS: Igatahes tasub seda ehitus proovida.

Re: HJ60 spiraalvedrudele

Postitatud: R Mär 21, 2014 9:24 am
Postitas tphnd
uputaja kirjutas:SOA on minu arust pointless sest kui lähed üle 35" siis saab pooltelgi jne vahetada liiga tihti. Oled kinni sellepärast et sul on liiga väike rehv, või sellepärast, et sul pooltelg on pooleks......noh tulemus suht sama.


Imeik jutt. Kui juba 35" rehviga püsikaid lõhud. See rohkem juba peas ning käte ja jalgade koostöös kinni.

Tõnis oma MAEITEA-ga sõidab juba viimased aastad ühtede ja samade püsikate ja difritega 38,5" rehvi ja 100kw TD mootoriga. Näed ei lähe katki. Kõik on kinni sõidustiilis.

PS: Igatahes tasub seda ehitus proovida.
Mul on 33" ja sellega ilmselgelt pole mingit probleemi, välismaa foorumites on 37" rehviga neid roosipilte oksendamiseni.
Ma pigem panen 33" special tracki ja hoian vintsitrossi välja kerituna, ma ei ehita võistlusautot ja suurte poistega mängima minekuks on masin enivei liiga raske, liinide alt saab läbi küll

Re: HJ60 spiraalvedrudele

Postitatud: R Mär 21, 2014 10:00 am
Postitas Tarmu
Peaks tulema su seda projekti vaatama ! Endal midagi samasugust plaanis ehitama hakata.
Pole kaugelt tulla ka , ma ju sul siin enamvähem kõrval. :)

Re: HJ60 spiraalvedrudele

Postitatud: R Mär 21, 2014 12:23 pm
Postitas marios
tphnd kirjutas:
uputaja kirjutas:SOA on minu arust pointless sest kui lähed üle 35" siis saab pooltelgi jne vahetada liiga tihti. Oled kinni sellepärast et sul on liiga väike rehv, või sellepärast, et sul pooltelg on pooleks......noh tulemus suht sama.


Imeik jutt. Kui juba 35" rehviga püsikaid lõhud. See rohkem juba peas ning käte ja jalgade koostöös kinni.

Tõnis oma MAEITEA-ga sõidab juba viimased aastad ühtede ja samade püsikate ja difritega 38,5" rehvi ja 100kw TD mootoriga. Näed ei lähe katki. Kõik on kinni sõidustiilis.

PS: Igatahes tasub seda ehitus proovida.
Mul on 33" ja sellega ilmselgelt pole mingit probleemi, välismaa foorumites on 37" rehviga neid roosipilte oksendamiseni.
Ma pigem panen 33" special tracki ja hoian vintsitrossi välja kerituna, ma ei ehita võistlusautot ja suurte poistega mängima minekuks on masin enivei liiga raske, liinide alt saab läbi küll
Kui sa nii suure auto puhul plaanid nii 33" ratta peale jääda siis mis mõttega sa üldse plaanid spiraalide peale üle minna? Kuna sul tegemist hobiautoga siis sõidumugavus maksab nii palju, et tasub sinu jaoks sellist ehitust? 35" ratas on normaalne sellele autole.

Re: HJ60 spiraalvedrudele

Postitatud: R Mär 21, 2014 12:33 pm
Postitas tphnd
ei, see tõesti ei "tasu" mitte ühelgi tasandil, samas miks ka mitte?
35" mõtet pole ma maha matnud aga veelkord, ma ei taha tõsta masinat ei vedrudest ega kerest, ma ei ole siiani jäänud kinni ei raami ega käigukasti peale, ikka reduktor on see mille otsas on istutud

varsti tuleb keegi rääkima et ilma portaalideta ei saagi enam safarile minna

Re: HJ60 spiraalvedrudele

Postitatud: R Mär 21, 2014 12:36 pm
Postitas tphnd
Tarmu kirjutas:Peaks tulema su seda projekti vaatama ! Endal midagi samasugust plaanis ehitama hakata.
Pole kaugelt tulla ka , ma ju sul siin enamvähem kõrval. :)
tule muidugi, nv olen kodus 56944654

Re: HJ60 spiraalvedrudele

Postitatud: R Mär 21, 2014 12:47 pm
Postitas LR90
tphnd kirjutas:
varsti tuleb keegi rääkima et ilma portaalideta ei saagi enam safarile minna
Siis Sa oled asjast õigesti aru saanud :D

Re: HJ60 spiraalvedrudele

Postitatud: R Mär 21, 2014 4:47 pm
Postitas toi
Minu jutu mõte oligi et kõik ei pea ennast alati ära tasuma ja esimese korraga ei pruugi kõik ideaalselt välja kukkuda aga kuskilt peab ju alustama. Need kes ehitavad igapäevaselt tr3si on arvatavasti selle tee juba kunagi läbikäinud ja vaatavad nüüd tagasi aga need kes alustavad need peavad seda pikaks sammuks edasi :D .

Re: HJ60 spiraalvedrudele

Postitatud: R Mär 21, 2014 5:31 pm
Postitas uputaja
Aga portaalidega on ikka ilgelt mõnnnna safaril käija.

Re: HJ60 spiraalvedrudele

Postitatud: R Mär 21, 2014 5:34 pm
Postitas Praks1
Üks mu jutu point on,et enamasti tahetakse ka hiljem ülevaatust. Konkreetse kodaniku keevitusoskust ei tea,aga suur enamus ilmselt ei oska seda,kuigi arvavad,et oskavad.Näiteks võta mõned tonnid kaaluv asi ja keevitage sinna konks külge, paljud teist julgevad selle asja all seista, kui see ripub selle konksu otsas.?
Mõelge sellele, see auto liigub ka maanteel ja on ohtlik kõigile, kui on oskamatult tehtud. Seoses sellega ma ei propageerigi selliseid suuri ehitusi alustuseks.

Olen näinud kõiksugu porno tuuninguid, mis on kõike muud kui turvalised.
Osad näevad pilti mille panin fb seal mehed ehitasid tr3-e ja nende arust oli kõik ok.
Ühesõnaga turvalisus ennekõike.

Re: HJ60 spiraalvedrudele

Postitatud: R Mär 21, 2014 5:49 pm
Postitas uputaja
A kelle pillil see räbal küljes oli.

Re: HJ60 spiraalvedrudele

Postitatud: R Mär 21, 2014 5:56 pm
Postitas tphnd
enesetapjalikud kavatsused puuduvad, muidu oleks juba ära teinud ja kihutama läinud, keevitusjumal ma ei ole aga suudan metalli jooksma saada küll, vajadusel on ekspert omast perest võtta

annan pühaliku tõotuse, et kui seda tegema hakkan, ( enne vaja masin laiali lammutada, kere teisele panna ja siis........ ) teen seda korüfeede valvsa pilgu all ning ohtra pildimaterjaliga, samas ma olen piisavalt laisk, et teha põhjalik kodutöö ja kasutada maksimaalselt valmis juppe