2. leht 2-st

Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks

Postitatud: E Jaan 06, 2014 11:32 pm
Postitas nelikjooksja
Pole veel jõudnud lõplikult korda teha, kuid vähemalt on plaan olemas. Kõigepealt tegin endale selgeks roolikarbi peal oleva sisekuuskantotsaga "korgi" funktsiooni. See on lihtsalt roolikarbi seesmise hammaslatt/kolvi käigupiiraja. Seega, roolikarbis midagi muuta eriti ei saa. Vähemalt mina ei suutnud tuvastada seda. Saab muuta pumbas-nii survet kui tootlikust. Konkreetselt Toyota diiselmootori külge käiva roolivõimupumba surve tõstmise juhist ei leidnud, kuid analoogse teema kohta on juhiseid küll: http://www.gmtruckcentral.com/articles/ ... eringmods/ . Kui kellelgi on konkreetselt kogemusi ülerõhuklapi modifitseerimises seibide lisamise või ava suurendamise osas ja sellega suurendatavate parameetrite osas, siis oleks selle info eest väga tänulik! Seega on lähiajal plaanis tõsta pumba survet ja tootlikkust. Eks siis paistab, kas on kasu;)

Parimat,

Rünno

Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks

Postitatud: T Jaan 07, 2014 1:16 am
Postitas sirr
Kas sa suudad seda vigast olukorda taasluua või tuleb see nagu jumal juhatab?

Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks

Postitatud: T Jaan 07, 2014 9:51 am
Postitas nelikjooksja
See ilmneb reeglina raskendatud tingimustes. See ülerõhuklapp tundub seetõttu loogiline. Suurema koormuse/surve all teatud punktist see klapp avaneb ja laseb rõhu tagasi. Olukord ei taastu enne, kui on "pinge" maas.

Rünno