Re: Nissan Pickup D22 Body lift / kere tõste 2"- 3"
Postitatud: K Apr 17, 2013 11:38 am
Siin punasel D21 on passis rehvimõõt paika pandud aga no seda saab muuta passis, uue passi hinnaga 
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
martin, mis või kas sul on mõõdud passis? pole su passi näinudnissan.pickup99 kirjutas:Siin punasel D21 on passis rehvimõõt paika pandud aga no seda saab muuta passis, uue passi hinnaga
Mul pole õnneks, mõtlesin Mrtnauliku punast D21tetuningman kirjutas:martin, mis või kas sul on mõõdud passis? pole su passi näinudnissan.pickup99 kirjutas:Siin punasel D21 on passis rehvimõõt paika pandud aga no seda saab muuta passis, uue passi hinnaga
Sul on siis häste lännutuningman kirjutas:pole mul küll ühelgi isuzul ega uazil rehvide kohta mingit märget. puha tühjus
No nii 33 on all. Autot natu tõstetud torsoonidest. Lõikama pidin ainult tiivalaiendi alumist otsa aga suht vähe nii et tiivalaiend jäi oma kujuga. Karpi kuvaldaraviga ei premeerinud ja ei ole vaja ka. Nüüd on aga probleem esirataste külgkaldega. Praegu ei tea ka ekstsentrikutest saab asja niipalju parandada. Keerasin ekstsentriku poldi puruks. Kuna poldid puxi sees päris kõvasti kinni kopitanud polnud mõtet ka sillastendi minna. Tuleb korda teha ja siis sillastendi. Alla läksid rehvid teraano originaal valukatel. Pilte lisan hiljem.kolks kirjutas:Mul sama mõõtu rehvid ja originaal veljel. Vastu ei käi kuskile. Nüüd hakkan ka 33 10,5 laiad alla krudima. Eks siis paistab mis saab.amevier kirjutas:Runni viimane lõik on pärit kirurgi käsiraamatust neurokirurgia peatükist.
Vabandan OT tõttu, aga hästi ütles.
Teemasse lisan, et kui 31 ees vastu käib, siis on velg liig suure offsetiga. Mul olid D22 all 265/75R16 (on ca 32") Mitsu L200 originaal plekkveljel ja ei käinud kuhugi vastu keeramisel.
Plaanis samad tööd. Aga ennem tahaks ikka kindel olla mis selle esisillaregulliga toimub. Mõõte ja numbreid oleks ikka kõigepealt vaja. Muidu ei tea palju ja kuidas lõikuda, keevitada ja treida;)tuningman kirjutas:martini pickupil oli sama jama. Kunde õõtsa polte ei saanud lahti ja pidin rellakaga ära hakkima. Tegin mustadest sise6 kantidest uued poldid orig. eeskujul. toimivad. õõtsadel viisin sharniiri pesad õõtsade alla. õõtsa varred tegin lühemaks ja muutsin vähe sharniiride pesa kallet ja tegin rooli otstele tõste adapteri. muide, õõtsa piirajaid, kus kummipuhvrid küljes pidin kah vähe madalamaks lõikama.
Nu jah, aga kust neid õigeid mõõte ikka võtta. Tegin ise kah nii õeldakolks kirjutas:Plaanis samad tööd. Aga ennem tahaks ikka kindel olla mis selle esisillaregulliga toimub. Mõõte ja numbreid oleks ikka kõigepealt vaja. Muidu ei tea palju ja kuidas lõikuda, keevitada ja treida;)






Täpsusta, segaseks jäi natukeTiitR kirjutas:...kui seda masinat müüma peaksid, mis hinda küsiksid?tuningman kirjutas:
Mis siin segast? Hakkan endale kastikat vaatama ja kui antud auto äkki müügiks läheks, kuulaks hindanissan.pickup99 kirjutas:Eile sai Tuningman masina kokku ja proovisõidul selgus, et adapter ei töödanud nii nagu oli plaanitudEks ta räägib täpsemalt kui siia jõuab
Täpsusta, segaseks jäi natukeTiitR kirjutas:...kui seda masinat müüma peaksid, mis hinda küsiksid?tuningman kirjutas:
Seda ma arvasin aga igaksjuhuks tuleb arusaamatuste vältimiseks üle küsidaTiitR kirjutas:Mis siin segast? Hakkan endale kastikat vaatama ja kui antud auto äkki müügiks läheks, kuulaks hinda
Adapter oli mõeldud vähendama rooliotste liiga järske nurki, mis hakkasid kokkujooksu muutma. ehk rattad läksid laiali.Martinsr kirjutas:Muidugi, see adabter seal tekitab natuke ebakindlust, kuna raskematel maastiku oludel ilmselt vaalust/rööpast välja keeramisel võib selle ilmselt ära oma kohalt keerata. Kui sellist asja kasutada, oleks ilmselt targem kiilutada. Muidugi on see minu arvamus.
Roolisüsteemis muudatused peavad väga läbimõeldud olema. Muidu võib avastada ennast kraavi põhjast.