mustri sügavuse erinevuse mõju vahekastile Cherokee XJ

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Pomo
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: K Mär 19, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tartu

Re: mustri sügavuse erinevuse mõju vahekastile Cherokee XJ

Postitus Postitas Pomo »

Ma enda oma lasin ühe suvega pilbasteks. Hakkas uluma, nigu oleks hundid :lol:
Panin ette uued ja mõtlesin, et tagumised vahetan järgmisel hooajal.
Mõõdud klappisid.
Kui hiljem rehvid reaalselt üle mõõtsin abinõuga, siis selgus et diameetri vahe oli midagi 2senti.
teex yhe zuicu
Kasutaja avatar
kalleo
Rock Crawler
Postitusi: 843
Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval

Re: mustri sügavuse erinevuse mõju vahekastile Cherokee XJ

Postitus Postitas kalleo »

sultan kirjutas:...
Jeepi esindusega sai täna räägitud ja vastus kokkuvõtlikult selline: Tehase hooldusjuhendis rataste diameetri erinevuse tolerants nimetatud masinal ümmargune 0!!
Diameeter ja mustri sügavus olgu samad küll. See värk siililegi selge. Aga see ümmargune nulltolerantsi jutt tekitab veel lisaks rehvirõhkude küsimuse. Ja kui pakid ämma koos sõbrannaga tagaistmele, siis mis? Kohe tuult rehvi sisse juurde pumpama või? Koormuse all ju rehv vajub läbi ja tegelik veo õlg tagumise tsõõri teljest maapinnani kohe väiksem kui esimestel tsõõridel. Mõttekoht, mis?
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
Kasutaja avatar
TTUUL
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 160
Liitunud: N Jaan 05, 2012 10:09 am
Asukoht: Oru ja Saula küla piiril

Re: mustri sügavuse erinevuse mõju vahekastile Cherokee XJ

Postitus Postitas TTUUL »

kalleo kirjutas: Mõttekoht, mis?

Tekkis sama mõte. 8)
Ma arvan, et sultan kui saad esindusest teada erinevate koormustega lubatud rehvirõhkude tabeli, siis 0 tolerantsiga õige rõhuga rehvid alla ja võid sõitta sirgjooneliselt siledal kõva kattega pinnal vahekastile liiga tegemata muretult kuni järgmise maailma lõpuni. Kui tekib vajadus pööramiseks, siis ainult omal vastutusel .
Muretuid miile. :tooth:
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, .....
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, .....
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades. M: 1500.- katkine
WJ´04 Overland 190 KW täiesti teatri seades
Kasutaja avatar
sultan
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 146
Liitunud: L Veebr 23, 2013 5:27 pm

Re: mustri sügavuse erinevuse mõju vahekastile Cherokee XJ

Postitus Postitas sultan »

koormused on väga lahedad, aga vaadake teemapüstitust härrased, keegi ei öelnud, et teie paks ämm ka peale peaks istuma.

ekse diameeter mõõdetakse ikka norm olekus, ilma ämmata, kõik muu, mis autole peale pressid ongi see tolerants...

8)
-------------------------------------
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
Kasutaja avatar
sultan
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 146
Liitunud: L Veebr 23, 2013 5:27 pm

Re: mustri sügavuse erinevuse mõju vahekastile Cherokee XJ

Postitus Postitas sultan »

to runn:

vt kuskilt tuleb oma lähtearvutused teha. Kui lähtuda udust ja lisada sellele pimedus, siis tulemuseks ongi 2 cm erinevus ja suured remondikulud, kas pole.
-------------------------------------
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
rommel
Fitting 38"
Postitusi: 285
Liitunud: N Nov 01, 2012 8:30 am

Re: mustri sügavuse erinevuse mõju vahekastile Cherokee XJ

Postitus Postitas rommel »

sultan kirjutas:koormused on väga lahedad, aga vaadake teemapüstitust härrased, keegi ei öelnud, et teie paks ämm ka peale peaks istuma.

ekse diameeter mõõdetakse ikka norm olekus, ilma ämmata, kõik muu, mis autole peale pressid ongi see tolerants...

8)
Wow. Sellise hiilgava intelligentsuse juures jääb üle vaid imestada miks teemamalgataja üldse selle küsimuse esitas? Tõenäoliselt ainult teiste teadmiste kontrolliks... Ilkumine ju käib 0 tolerantsi üle ja teemaalgatajal ei maksaks selle peale tigedaks muutuda :lol:
Nagunii selget mõõtu pole , et 2mm vs 3 mm ei mõju veel vahekastile aga 2mm vs 4mm keerab ühe Tallinn-Tartu otsaga vahekasti tuksi. Eks ta selline asi ole, et mida suurem mustrisügavuse erinevus seda kiiremini perse keerab. Ämmad erinevad rehvirõhud ja muud jutud on "lisa" mis vaid kiirendab protsessi (jah, siit moraal: ära vea kellegi ämma koos selle tavaariga, mõjub halvasti hinnalisele su XJ vahekastile).
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”