2. leht 5-st

Re: Jeeb GC 2.7 Ei käivitu külmadega!

Postitatud: T Dets 11, 2012 11:58 am
Postitas v6sa
ashoot kirjutas:Mure selline et Jeeb GC 2.7 (2002a) diisel mootoriga,lihtsalt ei lähe hommikuti käima miinus kraadidega,isegi ei luba :( Oman autot 1.5 kuud,ostes oli juba volkari küttefilter peal,ehk see on probleemiks? Kuna tegemist on mersu mootoriga,siis ostes ei kahtlenud,kuna diisel mersusid on mul varem mitu tükki olnud,külmaga alati on mootor käima läinud hästi!
Elektriauto ju - kõigepealt tuleb auto üle kuulata (Lesven, Hort,...) ja alles siis tasub hakata igasuguseid koduseid meetodeid katsetama.

Teoorias on süüdlasi kaks: lekkivad pihustid (milel tõttu ühisanuma surve tõepoolest ei tõuse käivitamiseks vajalikule tasemele ettantud aja jooksul) või valetab anuma andur survet...

Re: Jeeb GC 2.7 Ei käivitu külmadega!

Postitatud: T Dets 11, 2012 9:37 pm
Postitas ashoot
Seibide vahelt ükski pihusti ei leki! Ja kütterõhu regulaator on uus,kui te just seda mõtlesite. Ja auto diagnostitud 1 kuu aega tagasi,siis saigi regulaator vahetust,muid vigu ei ilmnenud.Peale rõhuandurit 1 viga läinud,kuid teine jäi! Ja just Lesvenis ma käisingi!

Re: Jeeb GC 2.7 Ei käivitu külmadega!

Postitatud: K Dets 12, 2012 8:48 am
Postitas samru
ashoot kirjutas:Seibide vahelt ükski pihusti ei leki! Ja kütterõhu regulaator on uus,kui te just seda mõtlesite. Ja auto diagnostitud 1 kuu aega tagasi,siis saigi regulaator vahetust,muid vigu ei ilmnenud.Peale rõhuandurit 1 viga läinud,kuid teine jäi! Ja just Lesvenis ma käisingi!
Väga hea, et seibide vahelt ei leki, aga ega seda antud kontekstis polegi silmas peetud. Antud juhul on "pihutite lekkimise" all mõeldud liigset kütuse tagasivoolul, mis takistab käivatamiseks vajamineva surve tekkimist.

Re: Jeeb GC 2.7 Ei käivitu külmadega!

Postitatud: K Dets 12, 2012 12:21 pm
Postitas v6sa
ashoot kirjutas:Seibide vahelt ükski pihusti ei leki! Ja kütterõhu regulaator on uus,kui te just seda mõtlesite. Ja auto diagnostitud 1 kuu aega tagasi,siis saigi regulaator vahetust,muid vigu ei ilmnenud.Peale rõhuandurit 1 viga läinud,kuid teine jäi! Ja just Lesvenis ma käisingi!
Ma pidasin silmas leket pihusti sees ehk tagasivoolu. Leke pihustiseibide alt ei takista käivitumist.

Huvitav, et Lesven seekord ei palunud autot sinna jätta, et nad saaksid külma auto juures arvutiga järele vaata, milles mure. Tavaliselt nad seda teevad...

Veakoode ei jää, kui auto kord käima läheb?

Re: Jeeb GC 2.7 Ei käivitu külmadega!

Postitatud: K Dets 12, 2012 12:24 pm
Postitas zyon
Kas 1 pihusti, millel tagasi vool suurem võib põhjustada mitte käivituse? Küsin kuna pole varem diislit omanud.

Re: Jeeb GC 2.7 Ei käivitu külmadega!

Postitatud: K Dets 12, 2012 12:30 pm
Postitas ashoot
Jah, Lesven tahtis et ma mingi päev auto nende juures jätaksin,et saaks hommikul proovida.Kuid tol ajal ei olnud nii külm,ning auto käivitus,lihtsalt mootor pidi töötama 5-10 enne sõitmist,et ei hakkaks lonkama.

Re: Jeeb GC 2.7 Ei käivitu külmadega!

Postitatud: K Dets 12, 2012 6:25 pm
Postitas ashoot
Kuhu need veakoodid jääma peaks? Lesvenis käies oli 1 veakood,seda kustutati peale uue detaili panekut.

Re: Jeeb GC 2.7 Ei käivitu külmadega!

Postitatud: N Dets 13, 2012 1:18 pm
Postitas zyon
Nii viga leitud, esimese pihusti tagasivool oli liialt suur ja eelsüüteküünal ei töödanud. 3 silindri eelsüüteküünal oli ainult poole võrra sees ja samuti ei töödanud. 3 silindri eelsüüteküünal sai ära puhastatud ja kontrollitud - töötab, ei pidanud uut muretsema vaid piisas korralikult sisse keeramisest.

Re: Jeeb GC 2.7 Ei käivitu külmadega!

Postitatud: N Dets 13, 2012 2:18 pm
Postitas tuningman
zyon kirjutas:Nii viga leitud, esimese pihusti tagasivool oli liialt suur ja eelsüüteküünal ei töödanud. 3 silindri eelsüüteküünal oli ainult poole võrra sees ja samuti ei töödanud. 3 silindri eelsüüteküünal sai ära puhastatud ja kontrollitud - töötab, ei pidanud uut muretsema vaid piisas korralikult sisse keeramisest.
Ja nüüd siis hakkas käima käima?

Re: Jeeb GC 2.7 Ei käivitu külmadega!

Postitatud: N Dets 13, 2012 2:25 pm
Postitas lairer
zyon kirjutas:Nii viga leitud, esimese pihusti tagasivool oli liialt suur ja eelsüüteküünal ei töödanud. 3 silindri eelsüüteküünal oli ainult poole võrra sees ja samuti ei töödanud. 3 silindri eelsüüteküünal sai ära puhastatud ja kontrollitud - töötab, ei pidanud uut muretsema vaid piisas korralikult sisse keeramisest.
Kes siis vea tuvastas? Ja tehti korda?

Re: Jeeb GC 2.7 Ei käivitu külmadega!

Postitatud: N Dets 13, 2012 3:31 pm
Postitas ashoot
Palju see lõbu maksma läks?

Re: Jeeb GC 2.7 Ei käivitu külmadega!

Postitatud: N Dets 13, 2012 3:59 pm
Postitas v6sa
zyon kirjutas:Kas 1 pihusti, millel tagasi vool suurem võib põhjustada mitte käivituse? Küsin kuna pole varem diislit omanud.
Jah. Ühisanuma surve ei saavuta läviväärtust etteantud ajaks ja pihusteid ei avata. Loll on see, et starterit kah välja ei lükata :floff - keridki tühja. :?

Re: Jeeb GC 2.7 Ei käivitu külmadega!

Postitatud: N Dets 13, 2012 4:17 pm
Postitas samru
v6sa kirjutas:Jah. Ühisanuma surve ei saavuta läviväärtust etteantud ajaks ja pihusteid ei avata. Loll on see, et starterit kah välja ei lükata :floff - keridki tühja. :?
Noa aga ega starterit ei saagi ju tagant ära lükata, sest pump ju mehhaaniline - kui mootor ringi ei käi, siis ei tööta ka pump ja ei tekitata survet!

Re: Jeeb GC 2.7 Ei käivitu külmadega!

Postitatud: N Dets 13, 2012 5:21 pm
Postitas v6sa
samru kirjutas:
v6sa kirjutas:Jah. Ühisanuma surve ei saavuta läviväärtust etteantud ajaks ja pihusteid ei avata. Loll on see, et starterit kah välja ei lükata :floff - keridki tühja. :?
Noa aga ega starterit ei saagi ju tagant ära lükata, sest pump ju mehhaaniline - kui mootor ringi ei käi, siis ei tööta ka pump ja ei tekitata survet!
KSP on mehhaaniline küll, kuid pihusteid avab elekter. NIng maru tobe on lubada mootorit ringi kerida, kui pihustusimpulsse ei anta... Veateadet kah üles ei jäeta - llihtsalt ei käivitu ja kõik.

Sel käib ju kõik elektri juhtimisel - seega on pihustuse puudumisel starteri väljalüliine ja veateate kuvamine vaid tarkvara taga.

Re: Jeeb GC 2.7 Ei käivitu külmadega!

Postitatud: N Dets 13, 2012 11:24 pm
Postitas zyon
tuningman kirjutas:
zyon kirjutas:Nii viga leitud, esimese pihusti tagasivool oli liialt suur ja eelsüüteküünal ei töödanud. 3 silindri eelsüüteküünal oli ainult poole võrra sees ja samuti ei töödanud. 3 silindri eelsüüteküünal sai ära puhastatud ja kontrollitud - töötab, ei pidanud uut muretsema vaid piisas korralikult sisse keeramisest.
Ja nüüd siis hakkas käima käima?
Jep hakkas käima aga nüüd tuleb külma oodata, et 100% veenduda.