2. leht 2-st

Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22le ja esisilla tõstm

Postitatud: E Jaan 28, 2013 8:54 pm
Postitas tuningman
Ega ma niisama torsoone keeranudki. tõstsin nuudist edasi. Muidu poleks saanud. Torsooni otsad olid vastu vaheraami lage ja peaaegu sirgete alumiste õõtsadega, kuid ülemised olid 1cm piiraja puksidest puudu. Sellepärast piirajaid maha saagisingi. Hetkel tuli eest 5-6cm juurde. rooli otstel pole veel häda ja kokkujooksus ei täheldanud ka muutusi. proovisin ikka ilma torsoonidette kah kuidas asi toimib. mul trooperil läks küll paigast ära, aga see selleks praegu. alumine sharniir läks just selle tõstega 0 kraadi alla e. sirgaks ja kui ülemist õõtsa kah vähe modida saab ülemise sgarniiri kah 0-i.ja sellega tõuseks ülemine õõts piiraja suhtes ülespoole ja jääks ka sillale allakäik alles. Veovõllid pole ka teab, mis suure nurga all, rattaid alla keerates on nurgad palju suuremad. hetkel ei tohiks peale ülemiste sharniiride midagi hullu olla.

Re: K: Navara vedrude sobivus pickup D22le ja esisilla tõstm

Postitatud: K Jaan 30, 2013 1:30 am
Postitas tuningman
hetkel ei tohiks peale ülemiste sharniiride midagi hullu olla.

Eksisin.
vaatasin küll et pendelhoob on hirmus äbarik ja vajaks tugevdamist, kuid jõudsime selle ikkagi ennem kõveraks saada, kui tugevaks sai.
Huvitav, kas mingeid tugevamaid variante kah olemas on või ainult see plekist nuudel, mis ülemisel pildil? Või peab isetehtu alla panema? Tegin kindluse mõttes vähe tugevama, väikse pajero omast. Tea, kas see kestaks?

Pilt

Pilt

Pilt