2. leht 3-st
Re: Kukepea 2012 järelkajad
Postitatud: E Okt 08, 2012 9:15 pm
Postitas srock
Samas peaks olema ikka üks öine sõit ka ikka sees olema,kõik sõidud ei tohiks ikkagi olla ühenäölised.Minu arvamus on selline ,et kui ikka tunned,et oled väsinud kojusõiduks ,siis keera teeäärde magama.Tuli just meelde,et väga raske oli seeaasta Kurlandilt koju sõit, tee oli tühi ja igav, päike paistis otse näkku,arvake ära kas ei tahtnud und peale tulla,väsimus oli ka.Tegin mitmeid peatusi koos suitsu ja ringutusvõimlemistega ümber auto,see ei mõjund,oli vaja kliima 17 kraadi peale panna,sealt sain keset suve nohu ja köha.Eelmine aasta TML 23 h võistlus,öösel kohustuslik paus 4h,sellest 2 sai vast und.Järgmine päev Helsingi poole sõites suutsin sõita umbes 120 km ja siis panin õe tanki ja läks rooli,magasin umbes 3 h ja siis olin taas normis.Võistluspaigast Helsingisse kuskil 520 km.Seega jah, sellepärast meil ongi tubli Arto kes meitega kaasas käib ja killavoori roolis on(Soomes).
Re: Kukepea 2012 järelkajad
Postitatud: E Okt 08, 2012 9:28 pm
Postitas Põka
Minule see formaat meeldib. Öine sõit lisab põnevust ning jätab vähem ruumi vigadele. Kiirus- ja tahvli katsete suhe oli ka paigas. Minu jaoks on meie võistlused ikka orjenteerumine, mitte suurte ratastega kihutamine -> selleks on krossivõistlused. Ühesõnaga oli väga hea võistlus (ja laagripaik oli ka super). Ainuke, mida ette heita võiks oli Miila katse liiga suur punktide arv (Semu katse oli täiesti paras).
Re: Kukepea 2012 järelkajad
Postitatud: E Okt 08, 2012 11:57 pm
Postitas Raitz
Ma siin mõtlesin, et mis kõik seekord valesti läks

Nagu ma aru saan, siis ideaalne variant oleks, kui Kukepea 2013 toimuks Laupäeval päevavalges ja koosneks 6st krossikatsest.
Olen ma üldsuse soovidest õigesti aru saanud?
Re: Kukepea 2012 järelkajad
Postitatud: T Okt 09, 2012 12:06 am
Postitas Movistar
Valesti ei läinud midagi
Lihtsalt mõned arvavad,et magada peaks saama rohkem ja sõita valges ka rohkem. See on lihtsalt tagantjärgi tarkus ja selle järgi ei ole keegi kohustatud midagi tegema.
Aga kui võistlus oleks laupäeva päeval ja sisaldaks 6 krossi katset,siis mina oleks vist esimene kes regaks

Re: Kukepea 2012 järelkajad
Postitatud: T Okt 09, 2012 8:52 am
Postitas Sepp
Raitz kirjutas:Ma siin mõtlesin, et mis kõik seekord valesti läks

Nagu ma aru saan, siis ideaalne variant oleks, kui Kukepea 2013 toimuks Laupäeval päevavalges ja koosneks 6st krossikatsest.
Olen ma üldsuse soovidest õigesti aru saanud?
Mina pooldan orjenteerumist

rallyt sõidetakse teiste masinatega
Re: Kukepea 2012 järelkajad
Postitatud: T Okt 09, 2012 9:21 am
Postitas MahviaDeTyrk
Raitz kirjutas:Ma siin mõtlesin, et mis kõik seekord valesti läks

Nagu ma aru saan, siis ideaalne variant oleks, kui Kukepea 2013 toimuks Laupäeval päevavalges ja koosneks 6st krossikatsest.
Olen ma üldsuse soovidest õigesti aru saanud?
Vähem rallit - rohkem metsa
Re: Kukepea 2012 järelkajad
Postitatud: T Okt 09, 2012 9:21 am
Postitas weix2
Sepp kirjutas:Raitz kirjutas:Ma siin mõtlesin, et mis kõik seekord valesti läks

Nagu ma aru saan, siis ideaalne variant oleks, kui Kukepea 2013 toimuks Laupäeval päevavalges ja koosneks 6st krossikatsest.
Olen ma üldsuse soovidest õigesti aru saanud?
Mina pooldan orjenteerumist

rallyt sõidetakse teiste masinatega
Olen ka orienteerumismeelt, kas just hulgaliselt piltte, võibolla pooleks piiksudega. Aga kiire offroad on juba Pagikross ehk siis teine ala. Pigem olgu vaheldusrikas võistlus, nagu kukepea oli, Või suvesõit. Või Terve Sultsi trass erinevaid maastikke ja erinevad kiirused erinevatel lõikudel.
Re: Kukepea 2012 järelkajad
Postitatud: T Okt 09, 2012 9:29 am
Postitas v6rrimees
Sepp kirjutas:Raitz kirjutas:Ma siin mõtlesin, et mis kõik seekord valesti läks

Nagu ma aru saan, siis ideaalne variant oleks, kui Kukepea 2013 toimuks Laupäeval päevavalges ja koosneks 6st krossikatsest.
Olen ma üldsuse soovidest õigesti aru saanud?
Mina pooldan orjenteerumist

rallyt sõidetakse teiste masinatega
Olen Sepaga ühte meelt. Esimene katse Raidu järel startides polnud võimalik meil metsavahel aru saada kuhu see rada siis ikkagi läheb... Samas kuni metsavahele jõudmiseni oli rada ülikiire ja sobis meile hästi. Veelkord... rallyt sõidetakse teiste masinatega. Ilma turvapuurita pehmest plekist toodetud cherokeega üks vääratus seal oleks maksnud meile ilmselt suuri vigastusi. Sammuti ei olnud see 1min intervall kuidagi vastuvõetav. Päris hirmutav oli vaadata kuidas kiirusel 80km/h külg ees kurvi lennates läheneb sinu poole uhke kaasvõistleja ankur. Õnneks lendas see napilt ennem meid põõsasse. Õine orjenteerumine meile sobis ja oli Kukepeale ka kohane väikeste maasikatega. Siinkohal tänan Raitu ja Külakurnajaid moraalse toe eest. Koju sõit oli ka meile piinarikas... Aga samas keegi ei keelanud ju jääda laagrisse ja end välja magada ja pühapäeval puhanuna kodupoole sõita.
Kokkuvõtteks:
Aastas üks sõit öise orjenteerumisega võiks minumeelest jääda. (jah see on raske ja keeruline. Kuid see ongi ju asja võlu).
US-Parts tänab korraldajaid ja kaasvõistlejaid mõnusa lahingu eest.
Re: Kukepea 2012 järelkajad
Postitatud: T Okt 09, 2012 10:07 am
Postitas totu
Raju muda ja kändude segu, kottpimedas on veidi masendav. Ehk võiks/peaks olema öised katsed autole kergemad ja rohkem ajusid nõudvad ja ajastatud kasvõi katsete järjekorraga? Iseenesest oleks ju suht põnev Kaardilugeja katse sarnaseid asju võtta ööpimeduses ja kas ei võiks taoline asi isegi pikem ja keerulisem (mitte läbivuse osas) olla? Mingil läti sõidul oli suhteliselt väikesele alale maha märgitud mitmetunniline joonorienteerumine ja öösel. Põnevaks tegi asja veel trajektooride korduv ristumine, e. "jäljes" sõita ei saanud. Tõsi, mingiks hetkeks olid kõik eksinud.
E. rajuoffroad valges ja tehnilised asjad pimedas?
Re: Kukepea 2012 järelkajad
Postitatud: T Okt 09, 2012 10:08 am
Postitas weix2
Re: Kukepea 2012 järelkajad
Postitatud: T Okt 09, 2012 12:01 pm
Postitas TR Pjätt
Lisaks ka omalt poolt, et kõik oli super ja nii peabki olema. Mis jutt see on, et öised katsed ära ja päevased asemele. Õige offroad kõib ikka öösel ja päeval, vihmaga ja päikesega. Seega jätkake samas vaimus ja TR1 klassis oli küll punkte, mis tuletasid meelde häid vanu aegu. Sai sõita ja sai vintsida just nii nagu olema pidi.
Kui mina saaks midagi muuta, siis ma jätaks just selle viimase päeva krossi ära. Aga kuna mina seda võistlust ei korralda, siis kahjuks seda teha ei saa.
Tänud veelkord,
QKulgur
Re: Kukepea 2012 järelkajad
Postitatud: T Okt 09, 2012 12:04 pm
Postitas ormti
Korraldusmeeskond tänab kõiki osavõtjaid, kes vapralt küllalt raskele rajale ja ilmastikule vastu pidasid!! Ja vabandame veelkord tulemuste viibimise pärast, tehnikajumal ei olnud seekord meie poolt!
Rajad on läbi käidud ja miskit hirmsat keegi pole toime pannud, ehk siis hakkaks heameelega loodushoiudeposiite tagastama. Olge head ja saatke enda võistkonna nimi ja kontonumber aadressile tormi ät landeker. e e , et saaksin raha tagasi kanda. Paaril võistkonnal on tagastamata SI-kiibid, need on vaja tagasi saada, seni nende võistkondade deposiidid viibivad.
Re: Kukepea 2012 järelkajad
Postitatud: T Okt 09, 2012 1:40 pm
Postitas Maasturid
Arvan, et selle aasta Kukepea rada oli üks mõnusamaid mida aastate jooksul läbitud.
Kindlasti pole ka meie nõus ühel võistlusel 5-6 katset krossi sõitma aga 1-2 katset küll.Offroad pole ka kunagi kerge olnud ja ei peaks ka seda edaspidi olema, see selle ala huvitavaks teebki.
Pimedas aga eelistaks kindlasti punkte võtta kiibiga.
Re: Kukepea 2012 järelkajad
Postitatud: T Okt 09, 2012 8:34 pm
Postitas Põka
Maasturid kirjutas:Arvan, et selle aasta Kukepea rada oli üks mõnusamaid mida aastate jooksul läbitud.
Kindlasti pole ka meie nõus ühel võistlusel 5-6 katset krossi sõitma aga 1-2 katset küll.Offroad pole ka kunagi kerge olnud ja ei peaks ka seda edaspidi olema, see selle ala huvitavaks teebki.
Pimedas aga eelistaks kindlasti punkte võtta kiibiga.
Avaldaks samuti kiipimisele toetust. Aurava masina juures fotoseeria tegemine on suht tüütu.
Re: Kukepea 2012 järelkajad
Postitatud: T Okt 09, 2012 9:21 pm
Postitas srock
Ma arvan ,et pildistamine tuleb korraldajale odavam.Te võibolla mõtlete ah ,et mis see on,et las see korraldaja veab jaamad metsa.Oht 1 - sõidade selle mudasse või Oht 2 - keegi tehnikahuviline seeneline pistab selle korvi.Need SI-jaamad on renditud ja hind umbes turul selline: päev 2,2 €.- , mitu kp-d metsas on? Sel juhul peaks iga Team soetama isikliku : SPORTident kaart 6 (64 + 192 märget) 48 €.- Jaamad ise maksavad ka midagi,ehk kui kaotsi läeb.Kindlasti kui minna aint kiipimise peale, tõuseks raudselt stardimaks. SPORTident kaart rent kord 1,3 €.- see on see pulk mis te nööriga autosse saate. Hinnad võetud OK Nõmme.Ja oma mingi mõnisada jaama kokku saada on vast juba suht keeruline.Tavaliselt OK klubidel neid 30-60 tk.