2. leht 3-st
Postitatud: K Aug 02, 2006 3:28 pm
Postitas rommi
Difrilukud sellel autol oleks küll saatanast... üleüldse, selle isendi puhul ma sinu asemel väga palju offroad modifikatsioonidesse ei kulutaks. Jäta ta enam-vähem stock konditsiooni, vaata mis see ohvrõud üldse on ja kui ükskord isu ehitada tuleb siis osta talasillaga masin.
rommi
Postitatud: K Aug 02, 2006 4:08 pm
Postitas Landy
Selleks, et hammas verele saada ja mudamitse suhu, piisab eisalgu ka sellest, kui pragused "toasussid" korralike(kasvõi piduste) AT või MT rehvide vastu vahetada.
Postitatud: K Aug 02, 2006 4:08 pm
Postitas zhadow
rommi kirjutas:Difrilukud sellel autol oleks küll saatanast... üleüldse, selle isendi puhul ma sinu asemel väga palju offroad modifikatsioonidesse ei kulutaks. Jäta ta enam-vähem stock konditsiooni, vaata mis see ohvrõud üldse on ja kui ükskord isu ehitada tuleb siis osta talasillaga masin.
rommi
Ega ma esialgu lukkude peale tõsiselt kindlasti ei mõtle, tahtsin lihtsalt teada et kas on võimalik panna neid, et siis ma teaksin et mida selle masinaga üldse teha on võimalik. Võibolla tõesti hinna pärast ei hakka ma neid kunagi külge panema, eks tulevik näitab.
Kuid miks lukud sellel autol saatanast on? Kas mootor ja ülekanded liiga nõrgaks jäävad või?
Ilma turbota 2,5 liitrine diisel pole just kõige ägedam püss tõesti
Landy kirjutas:Unustasin lisada, et korralik amort ja vedru on offroadi puhul ka asendamtud!
Oluline on kohe laguses välja mõelda plaju plaanid auto ehitusse raha panna. See võimaldaks valida ka rahkotile kohased (tuuning)varuosad. Mage oleks pool autot valmis teha ja siis tõdeda, et rahakott tühi.
Kas sa mõtled korralikku originaalamorti ja vedru või mingit modifikatsiooni variante?
Postitatud: K Aug 02, 2006 4:22 pm
Postitas Andrus Michelis
Kõige pealt peaksid omale selgeks tegema kui "OFF" sa selle ROADiga" olla tahad. Kui päris "OFF" siis pead ehitusmaterjalide veoks teise auto vaatama.

Samas kui juba järgmist vaadata siis äkki, nagu räägiti , et talasildadega jne.....
Kui sinu algne idee, et materjale vedada ja nii sama ringi rallida, siis tuleks auto korda teha, mingid AT rehvid alla ja juba kannatabki igatsugu poriaukusid mööda ringi kärutada ja materjalid saavad kah veetud.
Postitatud: K Aug 02, 2006 4:23 pm
Postitas zhadow
Landy kirjutas:Selleks, et hammas verele saada ja mudamitse suhu, piisab ka sellest, kui pragused "toasussid" korralike(kasvõi piduste) AT või MT rehvide vastu vahetada.
Täpselt nii ma mõtlesin isegi juba algul. Enne peab aga uurima kas raamist saab asja või mitte, muidu ei tasu muudesse vidinatesse investeerima hakata.
Panin tonni tsementi peale autole, kandevõime on 960 paberite järgi ja see tundus autole igati normaalne koorem olevat, tagavedrud ei vajunud ka palju. Raamile ei teinud see samuti midagi, ilmselt on üldjoontes raam tugev aga küsimus on et kas saab seda nii keevitada et tervet autot ei pea laiali lammutama - ehk et kulud liiga suureks ei lähe.
Praegu pean aga sidurivahetuse ära ootama, muidu ei saa midagi edasi teha.
EDIT:
Mis AT ja MT-l vahet on?
Kas kellelgi on äkki jooks 15" mingi asjaliku mustriga kumme üle?
See küsimus tasub mul ilmselt osta alla panna.
Postitatud: K Aug 02, 2006 4:40 pm
Postitas Landy
zhadow kirjutas:EDIT:
Mis AT ja MT-l vahet on?
Kas kellelgi on äkki jooks 15" mingi asjaliku mustriga kumme üle?
See küsimus tasub mul ilmselt osta alla panna.
AT- All Terrain (50%muda/50% kõvakattega teed),
neile kes enamuse ajast asfaldil veedavad ja vahest kesisema olekuga teele pööravad
MT - Mud Terrain (80% muda/20% kõvakattega teed)
Neil, kes suvalisel hetkel metsa võivad põigata ja teeoludest ei hooli.
Vaata müügi foorumis ringi, äkki jääb midagi silma. Kasutatud mudarehvide hinnad sõltuvalt suurusest (kui 32")ja kulumisastmest 500-2000 EEK/TK. Uued/taasatatud rehvid hakkvad 1000 EEK/tk hinnklassist peale.
Hea hinnaga rehvid saadaval Soomes, vaata
www.offivaruste.com
Ostu alla võid ka kuulutuse panna.
Postitatud: K Aug 02, 2006 4:42 pm
Postitas Landy
zhadow kirjutas:
Kas sa mõtled korralikku originaalamorti ja vedru või mingit modifikatsiooni variante?
Vahel on kolmanda tootja vedrud/amordid isegi parema kvaliteedi ja hinnaga kui uued originaalid. Vasatvalt soovile võib alati ka pisikese tõste teha.
Postitatud: K Aug 02, 2006 5:01 pm
Postitas jr
Aja auto tehniliselt korda, pane ehk miskine AT rehv alla ja käi mõnel safaril, mida meie foorumi külastajad omakeskis teevad kaasas. Sealt edasi ehk järgmine investeering on vints kuna see teeb sinu tagasihoidlikust autost juba üsna arvestatava "looma" metsas. Sellega peaksid hamba verele küll saama ja kui huvi pole, siis pole ka kulutused liig suured masina peale olnud. AT rehvidele on alati ostjaid ja samuti vintsile.
Postitatud: K Aug 02, 2006 5:14 pm
Postitas zhadow
jr kirjutas:Aja auto tehniliselt korda, pane ehk miskine AT rehv alla ja käi mõnel safaril, mida meie foorumi külastajad omakeskis teevad kaasas. Sealt edasi ehk järgmine investeering on vints kuna see teeb sinu tagasihoidlikust autost juba üsna arvestatava "looma" metsas. Sellega peaksid hamba verele küll saama ja kui huvi pole, siis pole ka kulutused liig suured masina peale olnud. AT rehvidele on alati ostjaid ja samuti vintsile.
Kuna mul maanteesõidu jaoks on mul teisigi autosid, siis sellele paneksin tegelikult siiski need maante jaoks ebamugava mudamustriga rehvid alla.
Ehitusmaterjalide vedamist pole ka iga päev vaja.
Eks see ehitusmaterjalide vedamise vajadus üks ettekääne tegelikult oli et 4x4 kastikas osta, tegelt oleks ju transit paremini sobinud

Postitatud: K Aug 02, 2006 5:24 pm
Postitas zhadow
Landy kirjutas:
Vahel on kolmanda tootja vedrud/amordid isegi parema kvaliteedi ja hinnaga kui uued originaalid. Vasatvalt soovile võib alati ka pisikese tõste teha.
Kuna autol olid vist eest torsioonid, siis kas neid äkki saab niisama kõrgemaks keerata ja tagumis lehtvedrusid kikki pinnida?
Vähemalt ühe hoopis teistsuguse sõiduki torsioonidega oli see võimalik.
Aga kas siis on kohe ka pikemaid amorte vaja?
Kriitikutele: ega ma ei kavatse seda kohe tegema hakata vaid uurin võimalusi ja planeerin esialgu
Tänud sõbralikele nõuandjatele, see teeb minusuguse kollanoka elu kohe palju lihtsamaks.
Postitatud: K Aug 02, 2006 8:14 pm
Postitas rommi
zhadow kirjutas:rommi kirjutas:Difrilukud sellel autol oleks küll saatanast...
rommi
Kuid miks lukud sellel autol saatanast on? Kas mootor ja ülekanded liiga nõrgaks jäävad või?
Ilma turbota 2,5 liitrine diisel pole just kõige ägedam püss tõesti
mootor veel aga justnimelt ülekanded... esiteks on sellel suhteliselt nõrk sõltumatu esisild, väga lihtne on poolteljed puruks väänata või esidifril hambad suust rebida. Üle 31" kummi nagunii sellele autole panna ei maksa, mis see lukk sind ikka aitab. Flexi ka pole, saad mingis lombis meetrikese kaugemale ukerdada... Muidugi, kui fänlus suur, siis tehakse oma masinatega igasugu kunsttükke

Korralik lukuring mida saad salongist lülitada maksab ca 35-40K.
Iselokkiva võid ju äärmisel juhul tagasilda installida, aga see läheb ka jämedalt 7. Nagu juba soovitati ka, kõigepealt vaata karvasem kumm ja siis metsavahel abitult mudas olles mõtle edasi

Postitatud: K Aug 02, 2006 8:56 pm
Postitas Valge Hiir
zhadow kirjutas:Raamile ei teinud see samuti midagi, ilmselt on üldjoontes raam tugev aga küsimus on et kas saab seda nii keevitada et tervet autot ei pea laiali lammutama - ehk et kulud liiga suureks ei lähe.
Helista julgelt Offroad Servicesesse. Minul vahetati LC 60 raam alates tagasillast välja. Küll nad ka sinu aparaadi raami kohendatud saavad.
PS. Enne kui metsa

lähed ära unusta kasti visata pikki köisi ja tugevaid seekleid

.
Postitatud: K Aug 02, 2006 9:09 pm
Postitas Landy
Valge Hiir kirjutas:PS. Enne kui metsa

lähed ära unusta kasti visata pikki köisi ja tugevaid seekleid

.
Ja köite ning seeklite vahel ka üks korralik latttungraud, mis käsivintsina kasutatav!
Postitatud: K Aug 02, 2006 11:29 pm
Postitas Beast
hiius on üks pood kust saab osta 290krooni eest 2t ja 700krooni eest 4t tõstejõuga käsi vintsi (kangi ja trossiga, töötab nagu käristiga mutrivõti mis tõmbab trossi trumlile). mudas ja metsas on meetri kaupa tõmmata muidugi piin aga samas hind on odav ja ehitus lihtne, nii et saab vajadusel järgi aidata.
endal on 2t tõstega vints, maja katust maha tõmmates tõmbas aiaposti asfaldist välja

tundub täitsa asjalik ainult kasutusjuhendit pole nii et tahab natuke nuputamist.
Postitatud: N Aug 03, 2006 8:11 am
Postitas Landy
O.T. Nende "säästumarketi" käsitalidega olen mina edaspidi ettevaatlik, sest on isiklik kogemus kus pisikest "laplanderit" mudast sikutades sellinne ollus kõveraks väändus ja kasutuskõlbmatuks muutus. Ka ei kesta nende trossid rohkem kui 3-4 korralikku vintsimis(sessiooni)t.