2. leht 3-st

Re: mure küttega

Postitatud: L Mai 26, 2012 9:53 pm
Postitas lion55
no-nii paistab et kõigil on liha roika otsas ja kärsahais üleval,kuid see selleks. Proovisin siis ilma korgita ja tundus parem olevat ,kuigi andis ka mitu korda saba aga sõitis ennas ilusti nulli.
Kas kellelgi ei ole kuskil vedelemas mõnda töökorras küttevõtturit. andur (138 euri )on mul juba uus ja kui tellisin US Partsist siis tuli ainult andur,kuigi lootsin tervet seda kopsikut.
minu kontakt on 53489486

Re: mure küttega

Postitatud: N Aug 30, 2012 8:26 pm
Postitas lion55
nüüd juba hulga vett merre voolanud ja mitu paagitäit läbi kõrvetatud kui probleem on ikka alles, selle kütusevõturiga.
olen vahetanud voolikut 2x ja asi on samas seisus.kohapeal tiksub nulli aga kui sõita ,siis 7-80 lubatud kilomeetrit enne nulli viskab vedru välja
käiates läheb käima ja kuni järgmise kurvini,kus kõik kordub
vast on kellelgi kogemusi selles asjas

Re: mure küttega

Postitatud: R Aug 31, 2012 8:53 am
Postitas zyon
Tekkis küsimus, ega veakoode ei näita? Sellisest käitumisest peaks ju mingi märk maha jääma.

Re: mure küttega

Postitatud: R Aug 31, 2012 10:50 am
Postitas Ax
Vaata pildil olev kummijunn üle. Minu omal oli natu väsinud teine. Ajasin paraja mõõduga toru sisse talle ja probleemid kadusid.

Re: mure küttega

Postitatud: E Sept 03, 2012 7:55 pm
Postitas lion55
vaatasin seda kummijunni aga sellel jepsil sellist ei ole,samuti ei ole sellist toru ja üldiselt on kopsik teist moodi

Re: mure küttega

Postitatud: E Sept 03, 2012 8:30 pm
Postitas Occassion
Mul pole küll päris sama auto aga siiski probleem oli sarnane. Lihtsalt miskiaeg hakkas autol kütus otsa saama poole paagi pealt. Ja viga oli lihtsalt selles, et imes vahele õhku. Panin ette mootori juurde kütuse filtri juurde uued läbipaistvad voolikud (et aegajalt silma peal hoida) ja kohe oli näha kuidas mullitab see kütus. Enne sai ka proovitud lihtsalt suure süstlaga tõmmata paagist ja ka siis oli näha, et ikka õhku vahele tirib.Peale seda kui paak oli juba 3x maha käinud sai see kopsiku sisu sealt üldse minema visatud ja terves pikkuses uus toru paigaldatud ilma vahe muhvita (mis oli väsinud). Peale seda läks auto isegi külmadega taas normaalselt käima.
See Jeep'i paagi kütuse süsteem on ikka veidi kehvalt tehtud aga alati saab ju ise kaasa aidata ja asju paremaks teha.

Peale seda ümber ehitust on nüüd juba auto pea aasta liikunud ilma mingi jamata!

Re: mure küttega

Postitatud: T Sept 04, 2012 7:17 am
Postitas lion55
veakoodid on järgmised

P 0579
P 0702
P 1130

selle voolikuga on nii et see peab (arvan) kuna kohapeal tuksub nulli ilusti aga kui kurvitada siis viib selle kütetilga ühte nurka ja jätab võturi kuivaks ,kopsikus pole enam kütet ja siis tõmbabki õhu sisse. mida selle vastu teha ....ei tea

Re: mure küttega

Postitatud: T Sept 04, 2012 7:46 am
Postitas zyon
P 1130
ega käimapannes tuurid ei kõigu?

Re: mure küttega

Postitatud: T Sept 04, 2012 6:12 pm
Postitas lion55
kõiguvad , nagu tahab uriseda, kui soe siis ok

Re: mure küttega

Postitatud: K Sept 05, 2012 7:22 am
Postitas zyon
Veakood P1130 on ühisanuma surveregulaatori viga, lasin ära vahetada ja nüüd töötab paremini kui varem. Võibolla ka sellest sureb sul välja, kuigi endal ei täheldanud sellist probleemi.

Re: mure küttega

Postitatud: K Sept 19, 2012 6:12 pm
Postitas lion55
ma tegin selle anduri klemmid puhtaks ja enam ei kõigu mootor külmalt .

Re: mure küttega

Postitatud: K Mär 25, 2015 9:32 pm
Postitas car-parts
elustaks surnd kala (teemat), kirjutan siia sest paremat kohta ei leidnud.
kruttisin ka oma CRD võtit ja sain ka P 1130 kuid midagi taolist mis siin teemas-kirjeldatud on küll ei tähelda. tean seda et pihustid ei ole kõige paremad, külmalt käima pannes ei lase eriti pöördeid kõrgele tõsta ja viskab törtsu/väheke sinist, 2-3 minutipärast töötab kõik ilusti.

keegi oskab kosta ka midagi P 0702 kohta?

Re: mure küttega

Postitatud: K Mär 25, 2015 9:41 pm
Postitas Sander
When a 1999-2005 2.7 CRD (WJ and WG) Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD engine light goes on in dash, transmission goes into limp mode (only second, neutral, park and reverse gears) and error code is P0702, P1242, P2210 or P2310 then the problem is most likely in transmission shifter module.

The purpose of transmission shifter module is to tell to the car transmission in which position the gear levers are. Transmission shifter module PCB (Printed Circuit Board) is located under the gear lever rods where it uses sensors to know the position of the rods. When the board breaks down then manually you can switch the gears, but electronically the gear remains in the position it was before the shifter board broke, like for example it stays in Parking position. Then the car realizes that something is wrong and switches the transmission into limp mode and shows fault code P0702 in dash.

Re: mure küttega

Postitatud: K Mär 25, 2015 10:18 pm
Postitas Tegija
car-parts kirjutas:elustaks surnd kala (teemat), kirjutan siia sest paremat kohta ei leidnud.
kruttisin ka oma CRD võtit ja sain ka P 1130 kuid midagi taolist mis siin teemas-kirjeldatud on küll ei tähelda. tean seda et pihustid ei ole kõige paremad, külmalt käima pannes ei lase eriti pöördeid kõrgele tõsta ja viskab törtsu/väheke sinist, 2-3 minutipärast töötab kõik ilusti.

keegi oskab kosta ka midagi P 0702 kohta?
0702 võib tähendada ka pekkis akut. Käivitusel pingelang ja siis käimar avariis. Aga veel ka kulissi ja käigukasti aju. Seda teemat siin foorumis ennegi lahatud.

Re: mure küttega

Postitatud: N Mär 26, 2015 8:38 am
Postitas Ax
P0702 - vaheta käimari kuliss.