2. leht 2-st
Postitatud: P Nov 26, 2006 8:23 pm
Postitas boob
MahviaDeTyrk kirjutas:mina oma lolli aruga ei hakkaks sõidumasina diiselmootori pealepaneku peale mõtlema - kui siis mõne kaubiku oma - et ikka altots mõnusalt rabaks -
samas diiselmootor ikkagi väikse pöörde mootor - et uaz'iga ka mujal kui metsas sõita kannataks (ilma et peaks aeglase sõiduki märgid külge riputama) - tuleb ilmselt ka ülekannetega miskit ette võtta
Kas ikka on nii? Enamik diiselmootoreid suudab rahulikult 4000rpm teha ja ega vene mootorid ka suuremapöördelised polnud. Seega ei tohiks probleemi olla, kui just ei taha kolliga kiirendama minna

Postitatud: E Jaan 01, 2007 7:42 pm
Postitas Muska71
Minul on nissan 2,3d peal tühja masinaga sõita piisab küll,koorma vedamisel
jääb pisut lahjaks.Aeglase lõppülekandega üle 80 ei läinud,kiire ülekandega
120 pole probleem,kiirendusega ei hiilga täismassiga sõites,linnas teistest suurt maha ei jää.Ise olen rahul.
Postitatud: N Jaan 18, 2007 8:10 pm
Postitas maxymus
mul seisab nurgas komplektne daihatsu rocky 2,8 td 14000 km läbinud mootor koos käigukastiga. 10000 eeki ja võid ära viia.
ardo
53940873
Re: uaz+diisli peale panek.
Postitatud: R Jaan 19, 2007 11:51 am
Postitas Rain
Kas keegi oskaks selles valdkonnas uustulnukale öelda nendest ARK-i protseduuridest ja piirangutest? Kas nõutakse mingeid teste või on mingi määrus, mis kogu seda ümberehitust reguleerib? Mind huvitab UAZ-ile teise mootori pealepanek. Rain
Postitatud: R Jaan 19, 2007 12:03 pm
Postitas jr
Rusikareegel on vist see, et 20% ulatuses ei tohi ei mass, töömaht ega KW erineda tootja originaalmootorist.
Aga helista ja küsi:
ARK poolt tunnustatud eksperdid
Jaan-Peeter Taklaja (Tallinn) 520 3764
Harry Pajundi (Saue) 527 1169
Aadu Kroon (Vasalemma) 518 5606
Tiit Kangro (Tartu) 517 5846
Kalju Veski (Tartu) 501 5384
Ahti Nõmm (Jõgeva) 5646 0912
Peeter Haugas (Põlva) 503 1316
Urmas Valtna (Pärnu) 507 4691
Krister Kivistik (Viljandi) 520 4656