2. leht 3-st

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitatud: N Veebr 09, 2012 9:06 am
Postitas Genka
Occassion kirjutas:Muideks kas sul radika ette ka midagi pandud on? Miski papp või asi, et mootor liialt maha ei jahtuks kiiremal sõidul külma ilmaga. Tänapäeva diislid liialt palju enam niisama soojust ei anna kui vanasti. Ehk kõik ressurss läheb käiku ja suurt midagi üle ei jäägi.
Ei ole radika ette midagi aretanud, kuigi praegu mõtlen, et peaks... Eile täheldasin veel sellist nalja, et tühikäigul puhub leigemat õhku kui näiteks pöördeid andes.

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitatud: N Veebr 09, 2012 9:53 am
Postitas Occassion
Genka kirjutas:
Occassion kirjutas:Muideks kas sul radika ette ka midagi pandud on? Miski papp või asi, et mootor liialt maha ei jahtuks kiiremal sõidul külma ilmaga. Tänapäeva diislid liialt palju enam niisama soojust ei anna kui vanasti. Ehk kõik ressurss läheb käiku ja suurt midagi üle ei jäägi.
Ei ole radika ette midagi aretanud, kuigi praegu mõtlen, et peaks... Eile täheldasin veel sellist nalja, et tühikäigul puhub leigemat õhku kui näiteks pöördeid andes.

See, et tühikäigul vähem sooja tuleb on ka täitsa normaalne. Mootor lihtsalt ei jõua külmaga madalatel pööretel niipalju sooja toota kui vaja oleks. Soovitan alati auto käima panekul kasutada salongist õhu võtmist ja selle ringi ajamist ning kui soojaks läheb siis alles lülitada väljast tuleva õhu peale ringi. Muidu on klaasid udused kui pidevalt salongi õhku kasutada.

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitatud: N Veebr 09, 2012 10:23 am
Postitas Genka
Huvitav, kas tõesti on Jeepi jaoks -15 kraadi nii külm, et ta ei soojene normaalselt üles?
Kunagi oli 20 aastat vana mersu diisel, see läks kiiresti soojaks, ja salongi võis päiris saunaks kütta, kui vajadus tekkis. :shock:

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitatud: N Veebr 09, 2012 10:38 am
Postitas ibra
Genka kirjutas:Huvitav, kas tõesti on Jeepi jaoks -15 kraadi nii külm, et ta ei soojene normaalselt üles?
Kunagi oli 20 aastat vana mersu diisel, see läks kiiresti soojaks, ja salongi võis päiris saunaks kütta, kui vajadus tekkis. :shock:
Kui tahad kiiret soojenemist, siis viska see ventika viskosidur ära sealt ja areta el. ventilaator ja parem termostaat.

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitatud: N Veebr 09, 2012 10:45 am
Postitas Genka
See on hea mõte kusjuures. Pean millalgi niikuinii radika kriitilise pilguga üle vaatama, tundub et tal pole enam kaua jäänud, sest plastiku ja metalli ühenduskohas on natuke niiske... Vedelikku küll ei kao veel, et oleks pidanud juurde valama, aga arvatavasti pole ka see aeg kaugel.

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitatud: N Veebr 09, 2012 8:46 pm
Postitas Ax
Kusjuures käisin suvel Soomes ja kiirteel 120 km/h paugutades oli kütusekulu sama mis 90 km/h sõites.

Üks küsimus teile - mis kiiruselt läheb teil turbiin lukku? Minu omal läheb kuskil 110 km/h pealt. See ei ole päris normaalne... :evil:

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitatud: R Veebr 10, 2012 2:12 am
Postitas Genka
Kui sa mulle, rumalale maalapsele, lahti seletad, mis tähendab, et turbiin on lukus, siis ma püüan vastata :oops: :D

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitatud: R Veebr 10, 2012 9:06 am
Postitas Ax
Käimakasti turbiin = Torgue Converter, kuidas keegi kutsub, lukustub teatud pööretel.
Siis on käimakasti pöörded võrdsed mootori pööretega. Kui turbiin on lukus ning gaasi rahulikult vajutada siis tõusevad mootori pöörded ja auto kiirus ühtemoodi. Tavaolukorras kui gaasi lisada siis kõigepealt tõusevad mootori pöörded ja alles siis hakkab auto kiirus kasvama.

Loodan, et said aru.

Siis kui turbiin läheb lukku jääb mulje, nagu lülituks sisse 5 käik. 4 käik on OverDrive.

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitatud: R Veebr 10, 2012 3:07 pm
Postitas OTU
Ax kirjutas:Kusjuures käisin suvel Soomes ja kiirteel 120 km/h paugutades oli kütusekulu sama mis 90 km/h sõites.

Üks küsimus teile - mis kiiruselt läheb teil turbiin lukku? Minu omal läheb kuskil 110 km/h pealt. See ei ole päris normaalne... :evil:
minumäletamist mööda läks mul lukku seal 90-95km/h kiiruse juures seda oli kohe nähe pööretelt langesid sinna 2000 kriipsu peale ,võimalik et sut alla.

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitatud: R Veebr 10, 2012 3:12 pm
Postitas Ax
[quote="OTU"][quote="Ax"]Kusjuures käisin suvel Soomes ja kiirteel 120 km/h paugutades oli kütusekulu sama mis 90 km/h sõites.

See peaks normaalne olema. Ju on minu Jeebu käimaril miskine kala :evil:

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitatud: R Veebr 10, 2012 3:23 pm
Postitas Bytewize
Hehe, ma sain oma 2.5 paadiankruga 170km/h kätte kiirteel :P

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitatud: R Veebr 10, 2012 4:06 pm
Postitas ibra
OTU kirjutas:
Ax kirjutas:Kusjuures käisin suvel Soomes ja kiirteel 120 km/h paugutades oli kütusekulu sama mis 90 km/h sõites.

Üks küsimus teile - mis kiiruselt läheb teil turbiin lukku? Minu omal läheb kuskil 110 km/h pealt. See ei ole päris normaalne... :evil:
minumäletamist mööda läks mul lukku seal 90-95km/h kiiruse juures seda oli kohe nähe pööretelt langesid sinna 2000 kriipsu peale ,võimalik et sut alla.
3,1td pöörded on100 km/h juures 2000, aga ega ta sellepärast lukus ei ole.

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitatud: R Veebr 10, 2012 6:21 pm
Postitas ZilV8
:eek

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitatud: R Veebr 10, 2012 6:28 pm
Postitas ZilV8

Re: GC 3.1TD suur kütusekulu

Postitatud: L Veebr 11, 2012 1:56 am
Postitas Genka
Sul siiski vanakooli V8 bensiinimootor, töömahtu ka omajagu... Eks kui külmast peast kohe sõitu minna ja otsad on lühikesed, kipuvad need kulunumbrid kähku suureks minema. Mu eelmine auto, kolmeliitrine bensukas, võttis talvel lühikeste otstega ja külma mootoriga 25 sajale, nii et su kulu on normaalne ma leian. Lase autol soojaks käia tühikäigul, või paigalda eelsoojendus, siis peaks numbrid väiksemaks saama.