2. leht 2-st

Postitatud: P Mai 28, 2006 1:40 am
Postitas omrisiim
Tänud

Postitatud: E Sept 04, 2006 10:16 am
Postitas Patrol2,8
oot oot kas sa müüd seda 1,7 diisel mootorit siis ilma paigalduseta 3000 kr eest ve? Kus on see nķks :D

Postitatud: E Sept 04, 2006 11:07 am
Postitas Landy
Ka Nisani diisleid pannakse peale:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Pilt

Postitatud: T Sept 05, 2006 7:00 am
Postitas ardi
Ei.Mootor paigalduseta on 5000kr.Paigaldus ilma mootorita 12000.Mõlemad koos siis 15000

Postitatud: P Dets 03, 2006 9:36 pm
Postitas rynts
vabandust kui raske on panna nivale nissani 2,0 mootor ehk siis nissan bluebirdi mootor.kas pannakse vaheplaadiga.kui hea on tõmme sellise mootoriga.suured tänud ette rynts.tahaks ruttu vastuseid :P

Postitatud: P Dets 03, 2006 9:43 pm
Postitas Landy
rynts kirjutas:vabandust kui raske on panna nivale nissani 2,0 mootor ehk siis nissan bluebirdi mootor.kas pannakse vaheplaadiga.kui hea on tõmme sellise mootoriga.suured tänud ette rynts.tahaks ruttu vastuseid :P
1)Ära tõmbele! Mõtle järgi, mis autole sa TEGELIKULT seda mootorit tahad peale panna.
2)Ilma vaheplaadita sobib ainult sarnaste kinnitustega käimakasti külge.
3)Jah olen isegi auto24 vahendusle näinud miskit Nisani diisliga Nivat müügis.
Arvesta sellega, et Nival ei asu mootor auto keskel 8(telgjoonel)!
Pilt

Postitatud: P Dets 03, 2006 9:51 pm
Postitas Beast
kerge töötlemisega võtab 1.6 vabalt saja hobuse kanti välja, mis valu nende lääne mootoritega? arvesta, et odavalt saadud lääne mootor on tõenäoliselt suht pekkis või vajab varsti mingeid töid. tahad lääne masinat võta siis kohe suzuki näiteks. arvestada tuleb ka, et kui uus mootor on eelmisest oluliselt raskem siis läheb kaalujaotus paigast ja läbivus kannatab. pealegi, kui auto nt ära upub on lada mootori puhul kahju palju väiksem.

Postitatud: P Dets 03, 2006 9:58 pm
Postitas rynts
nissan bluebirdi mootor siis väga lolli kindel(jaapanlane)ju.
üle endal üks selline nissani mootor.
nagu rahakott ei kannata kallimat või ültse teist mootorit osta siis see kõige parem varjant niva jaoks.ja see diisli mõte esiteks juba selle pärast et seda saab ju kolhoosnike käest osta mõni kroon liiter!! :D

Postitatud: P Dets 03, 2006 10:50 pm
Postitas virgo
rynts kirjutas:ja see diisli mõte esiteks juba selle pärast et seda saab ju kolhoosnike käest osta mõni kroon liiter!! :D
Kuna ma eeldan et mõne krooniga legaalset teeliikluses osalemiseks lubatud diiselkütust ei müüda siis tundub, et teema hakkab sama pööret võtma nagu mõni aeg tagasi aset leidnud arvutimängude jagamine.

Topicusse tagasi tulles.....olen omanud 1.6 ja ka uuemat 1.7 mootoriga Nivat. Jah ...chevy BB vastu muidugi ei saa...aga samas...Niva kaalu arvestades...on ju piisavalt torki et hakkama saada. Minul läks aastaga mitu difrit...poolasse ja kõike muud mudru..seega vaevalt asi mootoris kinni on.
Ok...odavus ? Mis see siia puutub... (meenub kunagine JR-i jutt) Swappimise kulud+registreerimise vaev+(eelneva posti juurde tagasi tulles) põllumajanduses kasutamiseks ette nähtud diiselkütte kasutamine mitteotstarbekalt.... see teeb kõik kokku päris kena summa... Or?

Postitatud: P Dets 03, 2006 10:55 pm
Postitas K.Kotkas
rynts kirjutas:vabandust kui raske on panna nivale nissani 2,0 mootor ehk siis nissan bluebirdi mootor.kas pannakse vaheplaadiga.kui hea on tõmme sellise mootoriga.suured tänud ette rynts.tahaks ruttu vastuseid :P


KULE. mul hakkab üle viskama see. Sulle on juba 2x korda öeldud, et eelarvesta oma asju. Ilge kopp on ees, kui üks mees niisama piiderdab kogu aeg. Nagu arrubido vms selle selli nimi oli. Kui sa otsid ainult moodust kütust kokku hoida oma niva, uazi gazi või ladaga, siis sul nagunii pole plekki, et sinna vahele visata mingi mootor mootor. Masendav. Lihtsalt Masendav

Avalik meeldetuletus, et piiderdamine on nõme ja seda siin foorumites ei armastata.

Kotkas

Postitatud: E Dets 04, 2006 12:15 am
Postitas jr
rynts kirjutas:vabandust kui raske on panna nivale nissani 2,0 mootor ehk siis nissan bluebirdi mootor.kas pannakse vaheplaadiga.kui hea on tõmme sellise mootoriga.suured tänud ette rynts.tahaks ruttu vastuseid :P
Vaheplaadiga ikka. Kui k.kasti peavõll ulatub ilusti Bluebirdi vändani, siis pääsed lihtsamalt ja kui ei siis raskemalt. Nimelt pead ju k.kasti võlli otsa toetama väntvõlli tugilaagrile.

Kui hea on tõmme...raske öelda, aga kui sa viitsid mängida paberil väändekõveratega ja HP kõveratega ning neid siis omavahel kõrvutada erinevatel pööretel ja kiirustel, saad ehk aimu sellest kuidas ta võrreldes niva'ga käitub. Samas kahtlustan, et Bluebirdi mootoril võib väändekõver nii madalatel pööretel olla, et sildades tuleks välja vahetada ülekanded madalamate vastu. Muidu saad auto, millega üle 70kmh ei sõida, kuna mootor undab piirajas. On ju bensuka ja diisli pöörded erinevad.

Aga et adminnide jutule lisaks, siis iga kannatus lõpeb ühel korral tõesti. Ma juba ühes eelmises teemas vastasin sulle kuidas mootorite karakteristikat võrrelda. Ütle, kuidas sa selle mootori sinna peale tõstad, kui sa elementaarse kalkuleerimise, planeerimise, mõõtmise ja arvestusegagi toime ei tule?

Samas igal inimesel peab tegevust olema, nii et isiklikult seda ettevõtmist maha ei tee kuidagi. Ja katsun ikka aidata, kui küsimused mõistlikud on.

Postitatud: E Dets 04, 2006 2:53 am
Postitas Peet
Samas müüakse ka sellist kompotti Nivale (Fordi 2.8 V6):
http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... p?id=93284