Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.
Olen ka ise mõningaid lahendusi nuputanud. 1. Salongiradiaatori ja filtrisse tuleva kütuse soojusvaheti. Paagistuleva toru läbimõõt tuleks suurendada ja paigaldada võimalikult väheste ja sujuvate käänakutega.
2. Kuna hommikul on kütus ikka maha jahtunud siis peaks olema elektriline eelsoojendi. Metall toru külge peaks istutama 2 eelsüüte küünalt (Näiteks 1,9 VW omad, piisavalt lühikesed). Vool tuleks mootori enda eelsüüte küünalde ahelast ühele küünlale ja mass teise küünla klemmile. Seda siis selleks, et küülad oleksid jada ühenduse ja vältida üle kuumutamist ja sellega kaasnevat süttimis ohtu. Muidugi tuleks see toru installida selliselt, et sealt ei lõpeks kunagi kütus (U kujuliselt).
kust seda saab,palju ta voolu tarvitab ja kas on 12v.
Mida ta on mõeldud soendama?
Need elemendid on nagu ikka 27v ja 52w.Kasutasin neid 24 v süsteemis.Kui panna 12v süsteemi,siis on võimsust vähem.Lennunduses nad midagi soojendavad, või soojendasid, aga jään vastuse võlgu, mida nimelt.Omal oli kunagi terve kimp neid vigureid, praegu paar tükki vist on.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Tuulasin täna nats ringi ja arvan,et kõige odavam ja mõistlikum on panna paagile rekka peeglisoendus põhja alla ja siis see korralikult kinni katta.
Või siis ültse loobuda ja jääda lootma keemiale ja kütuse headusele.
Kiitke heaks või laitke maha.
metsik kirjutas:Tuulasin täna nats ringi ja arvan,et kõige odavam ja mõistlikum on panna paagile rekka peeglisoendus põhja alla ja siis see korralikult kinni katta.
Või siis ültse loobuda ja jääda lootma keemiale ja kütuse headusele.
Kiitke heaks või laitke maha.
Metsik, kui suur on selle lisapaagi pealmine ava, kas pump läheb sealt sisse?
Mis siis kui Sa selle peegli küttekeha paned paakki ja tood juhtmed ülevalt
läbi kaane välja.
Samas peaks olema ju plastikpaagid, mis mingi kondens teha saab.
1 ava on u.10cm.
Paak on metallist.
Tuli veel selline mõte,et tal ju salongis lisa soendusradikas.
Kui vedada dosooli ring läbi paagi,kas siis veepump jõuab seda ringi kerida?
Sa pead mõttlema ka suvele et saaksid selle soenduse välja lülitada.
Uuematel traktoritel on kütuse jahutus paigaldatud, talvel võtan selle vahelt ära ja voolikud lähevad vask toru külge mis ümber kollektori.
kõige lihtsam lahendus, lased mootoril mõned minutid kohapeal käia et kollektor juba korralikult soe ja sõidad. Ainult kui paagis juhtub filter olema siis selle tõmbab küll parafiinist umbe.
elektriline soendus paagis küll vägev aga kui plaanid ööbida kusagil tundras, siis ju jama kui hommikuks aku tühi.
metsik kirjutas:Tuulasin täna nats ringi ja arvan,et kõige odavam ja mõistlikum on panna paagile rekka peeglisoendus põhja alla ja siis see korralikult kinni katta.
Või siis ültse loobuda ja jääda lootma keemiale ja kütuse headusele.
Kiitke heaks või laitke maha.
Rekka peeglisoojendus ei jõua soojendada seal põhja all mingit kütet.Need peeglisoojendused on 24v ja ca 45w-sed.Sisuliselt lahjem kui mingi pirn paaki panna.Mõni mees on juhtinud väljalaske gaase paagi peale ja on olnud ok. Kui pole talvekütet,siis lihtsam ja odavam tuleb sul suveküttele petrooli lisada, nagu on seda talveküttes.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
metsik kirjutas:Otsus selline,et kui ültse midagi teen siis saab se olema tosooli pealt.
Järgmine nädal otsustan ja siis annan teada ka kui miskit tehtud saab.
Seniks kõigile kena ja edukat KUKEPEAD!
Kaugel NL ajal kasutasin kütuse lisandina med. piiritust,
see elimineerib kütuses vee.
metsik kirjutas:Otsus selline,et kui ültse midagi teen siis saab se olema tosooli pealt.
Järgmine nädal otsustan ja siis annan teada ka kui miskit tehtud saab.
Webastolistel ja defalistel on ju ka miskine kütuse soojendus/sulatussüsteeem.
Enim tundub agraarmajanduses ja isasematel diiselpuhuritel kasutusel olevat eelsoojendeid.
Ilmselt parima tulemuse annab miskine kodukoodut kombo, nagu alati.
Päikest Rait.
Virgo