Re: G350 TD mootori asendus
Postitatud: T Apr 08, 2014 1:41 pm
320CDI swap:
1. ESP emulaatori ehitamine sõitva auto peal (väike mikrokontroller kuhu lähevad rattakiiruse andurid, piduripedaal(cruise jaoks), käsipidur, 2 lülitit vahekasti kangilt)
Vahekasti lülitusasendit on vaja käigukastile õige kiiruse arvutamiseks). Arvutab kahte kiirust: 1 kastile ja teine reaalne õige endale vaatamiseks.
Mõlema koefitsente saab can sõnumiga muuta.
2. Mootori,kasti kinnitus ja jõuülekanne.
Orig. käpad läksid käiku ja mingi G originaal veovõll kasti ja vahekasti vahele mis on sobivalt 30mm lühem.
(kardaanimeeste kirjelduse järgi W4630502 CV shaft LE.237 4634100502 MB, hind pool esinduse hinnast)
Suure hurraaga sai tegema hakatud ja isegi ei tulnud selle peale, et seda lühemaks teha ei ole võimalik. (ainuke elastne osa ülekandes)
Kastile tagumine kandur omavalmistatud (lisatud pilt)
3. Karteripõhi
E oma vasaku mootoripadja juurest õgvendatud.
4. Roolikarp
50mm flantsiga tõstetud väljapoole, muidu ei mahu kliimakompressor ära.
5. Õhk sisse
Kuna parema tiiva sisse läks ahi, siis polnud muud varianti kui vedada õhk läbi raami (3"). Boonusena jäi alles originaal tsentrifuug.
Miinusena on 4tk 90kraadist põlve.
6. Väljalase
Esimene ots peale kollektorit isevalmistatud, lisatud 200mm flex.
7. Käigukangi kuliss.
Lõikamist ja keevitamist.
8. Elektri install
Uusi juhtmeid sisuliselt vedama ei pea. (CAN salongi) Vana starterijuhe ja käigukasti juhtmed lähevad käiku.
Mootori arvuti E originaal, käigukasti arvuti E originaal, arvutite voolu- ja kaitsmepokk arvutite kastis E originaal.
Arvutite kast ümberehitatuna E originaal. Kast salongiõhuga ventileeritud.
Kickdowni lüliti E originaal.
Roolilukk E originaal (tehakse emulaatorit ka, aga ei tea kas töötab https://carlabimmo.com/product.php?id_product=35)
Süütelukk E originaal.
9. Põsed mootoriruumis
Uued augud ja vanad kinni ja viisakas viimistlus.
10. Vahejahuti
Hetkel tegemata, aga liigub vesi-õhk suunas.
1. ESP emulaatori ehitamine sõitva auto peal (väike mikrokontroller kuhu lähevad rattakiiruse andurid, piduripedaal(cruise jaoks), käsipidur, 2 lülitit vahekasti kangilt)
Vahekasti lülitusasendit on vaja käigukastile õige kiiruse arvutamiseks). Arvutab kahte kiirust: 1 kastile ja teine reaalne õige endale vaatamiseks.
Mõlema koefitsente saab can sõnumiga muuta.
2. Mootori,kasti kinnitus ja jõuülekanne.
Orig. käpad läksid käiku ja mingi G originaal veovõll kasti ja vahekasti vahele mis on sobivalt 30mm lühem.
(kardaanimeeste kirjelduse järgi W4630502 CV shaft LE.237 4634100502 MB, hind pool esinduse hinnast)
Suure hurraaga sai tegema hakatud ja isegi ei tulnud selle peale, et seda lühemaks teha ei ole võimalik. (ainuke elastne osa ülekandes)
Kastile tagumine kandur omavalmistatud (lisatud pilt)
3. Karteripõhi
E oma vasaku mootoripadja juurest õgvendatud.
4. Roolikarp
50mm flantsiga tõstetud väljapoole, muidu ei mahu kliimakompressor ära.
5. Õhk sisse
Kuna parema tiiva sisse läks ahi, siis polnud muud varianti kui vedada õhk läbi raami (3"). Boonusena jäi alles originaal tsentrifuug.
Miinusena on 4tk 90kraadist põlve.
6. Väljalase
Esimene ots peale kollektorit isevalmistatud, lisatud 200mm flex.
7. Käigukangi kuliss.
Lõikamist ja keevitamist.
8. Elektri install
Uusi juhtmeid sisuliselt vedama ei pea. (CAN salongi) Vana starterijuhe ja käigukasti juhtmed lähevad käiku.
Mootori arvuti E originaal, käigukasti arvuti E originaal, arvutite voolu- ja kaitsmepokk arvutite kastis E originaal.
Arvutite kast ümberehitatuna E originaal. Kast salongiõhuga ventileeritud.
Kickdowni lüliti E originaal.
Roolilukk E originaal (tehakse emulaatorit ka, aga ei tea kas töötab https://carlabimmo.com/product.php?id_product=35)
Süütelukk E originaal.
9. Põsed mootoriruumis
Uued augud ja vanad kinni ja viisakas viimistlus.
10. Vahejahuti
Hetkel tegemata, aga liigub vesi-õhk suunas.