2. leht 8-st
Re: Ifa L60
Postitatud: T Sept 27, 2011 7:22 pm
Postitas heints
Kuna viimaselt pildilt võib tunduda ,et auto on suht madal siis lisan pildi kus auto norm kõrgusel. Ehk naljalt ukselingini ei ulatu.

Ja et autot maaseest kätte saada on vaja suurt vintsi. Vints on mehaaniline ja kaalub 297 kg ja seejuures on alumiinium korpusega. Algselt oli vintsi kardaanil kaks 6mm tifti. Klapperil tr3 autot sikutades millel esisild kraavikalda all kinni lendasid aga tiftid pooleks.Seega sai need asendatud kahe 8mm poldiga. Eelviimasel pildil olevast august välja vintsides suretas vints 9,6 liitrise mootori välja aga tiftid pidasid. Vints asub taga raami peal ja kerib nii ette kui taha. Vintsi kardaani ja kerimisuuna lülitus toimub suruõhuga.Vintsil on ka trossi suunaja mis kerib trossi alati ilusti keerd keeru kõrvale. Ainuke jama on välja kerides kuna kerib ka tühipöördel nii kiirelt et vintsmann ei jõua trossi eest ära sikutada ja kipub pusasse kerima.

Üks pilt sillast kah. Tänu otsareduktoritele on differ mõnusalt väike võrreldes näiteks selle pommiga mis gaz66 silla keskel vastu maad ripub.

Re: Ifa L60
Postitatud: T Sept 27, 2011 9:18 pm
Postitas Meesmetsast
Ei ole midagi halba öelda. Suured poisid mängivad ikka suurte autodega

.
Re: Ifa L60
Postitatud: T Sept 27, 2011 10:28 pm
Postitas uhti
Vints on küll ikka väga tõsine tegija.Pole vist sellist ennem näindki.Auto kohta pole ka loomulikult ühtegi halba sõna öelda.Kuidas 150 rattaga rahul oled? Mulle on jäänd mulje,et väga hästi ta vist mustrit ei puhasta.Nad võiksid olla natu hõredamate soontega ja rehv ise ümarama profiiliga.
Re: Ifa L60
Postitatud: T Sept 27, 2011 10:43 pm
Postitas pilgrems
uhti kirjutas:... ja rehv ise ümarama profiiliga.
Mida lapikum seda parem. Lapik kannab paremini.
Re: Ifa L60
Postitatud: K Sept 28, 2011 8:48 pm
Postitas heints
uhti kirjutas:Vints on küll ikka väga tõsine tegija.Pole vist sellist ennem näindki.Auto kohta pole ka loomulikult ühtegi halba sõna öelda.Kuidas 150 rattaga rahul oled? Mulle on jäänd mulje,et väga hästi ta vist mustrit ei puhasta.Nad võiksid olla natu hõredamate soontega ja rehv ise ümarama profiiliga.
150 ratas puhastab mustrit küll kui piisavalt pauku on. Ütleme nii et sellisel 31-32 tolli rattaga vaevaliselt läbitaval rajal lendab tagasillaga paugutades selliseid praetaldriku suurusi mudakamakaid auto katusele. Samas kui vaikselt 4 veoga puutumata pinnasel meelitada siis kannab päris hästi.
Samas võiks autol rohkem pauku olla küll. Tuleb vist turbotama hakata. Tundubki kuidagi uskumatu et, auto juba 2 nädalat pärast klapperit sõidukorras oli ja kulud piirdusid 50 eurose starteri remondi ja 5 eurose sidurimansetiga. Kui kellegil peaks kunagi vaja minema siis siduri peasilindrile lähevad sprinteri mansetid
Re: Ifa L60
Postitatud: L Okt 15, 2011 1:33 am
Postitas heints
Meesmetsast kirjutas:Ei ole midagi halba öelda. Suured poisid mängivad ikka suurte autodega

.
Tundub ju suur olevat küll aga tegelikult on ikka kökats. Kui töölt tulen ja ifat vaatan tuleb vahest naer peale. Meil siin nats eri arusaam suurest ja väiksest autost. Aga viskan näiteks paar pilti.
Re: Ifa L60
Postitatud: L Okt 15, 2011 6:47 am
Postitas heints
Siin siis väike auto

Ja siin suur auto

Suure auto ratas

Aga mänguasjad ongi päris autodest väiksemad

Re: Ifa L60
Postitatud: E Okt 17, 2011 9:33 pm
Postitas Meesmetsast
heints kirjutas:Siin siis väike auto... Aga mänguasjad ongi päris autodest väiksemad

Ja jah, see näide on rohkem nagu autoostu vajaduse selgitus oma naisele: "ega see ju nii suur ka ei ole"

.
Re: Ifa L60
Postitatud: E Dets 26, 2011 8:34 pm
Postitas heints
Sai täna üle tüki aja nats sõidetud ja ka üks videojupp tehtud.Muda eriti ei leidnud ja kaameramees autojärgi ka ei viitsind joosta seega törtsutasin tagasillaga edasi-tagasi.
http://www.youtube.com/watch?v=xyskIMBf ... e=youtu.be
Igatahes on selge ,et jõudu on vähe ja tuleb mõelda kas turbotamise või mingi võimsama mootori peale.
Kui keegi teab soovitada mõnd soodsat sobivat mootorit siis võib teha pakkumisi või lihtsalt soovitada.
Nats loogilisem oleks turbotamine vist.
Re: Ifa L60
Postitatud: T Dets 27, 2011 1:07 pm
Postitas elmarm
heints kirjutas:
Igatahes on selge ,et jõudu on vähe ja tuleb mõelda kas turbotamise või mingi võimsama mootori peale.
Kui keegi teab soovitada mõnd soodsat sobivat mootorit siis võib teha pakkumisi või lihtsalt soovitada.
Nats loogilisem oleks turbotamine vist.
Talvivaarast leiad mulle Clark 125B - le sobiva mootori ja minul jääb üle sulle korralik 8-ne MAZ

Re: Ifa L60
Postitatud: T Dets 27, 2011 1:17 pm
Postitas AsTroSS
Kui suur see originaalmootor on nii kubatuurilt kui ka võimsuselt?
Re: Ifa L60
Postitatud: T Dets 27, 2011 1:25 pm
Postitas virgo
9,6l 132kw
Re: Ifa L60
Postitatud: T Dets 27, 2011 6:19 pm
Postitas heints
Originaal jah 9.6l ja 132 kw r6 vabalthingav. Jama selles ,et räigemas mudas jaksab korralikult vedada ainult aeglusti käiguga.
Esimese käiguga hakkab vaikselt ära vajuma samas aeglasega veab aga taho punases ja 2500 pööret.Vaja oleks niipalju pauku ,et jõuaks ka 1-2 käiguga ratast ringi lüüa. Diislile max pöördeid vist suuremaks pole mõtet ajada seega oleks vaja toorest jõudu et veaks ka suurema käiguga.
Seega mõtlengi kas turbost oleks abi? Ja see turbo peaks ka suur olema arvestades mootori litraasi.
Mõne veoauto või traktori turbo??
Re: Ifa L60
Postitatud: N Jaan 12, 2012 9:29 pm
Postitas mart77
Variant - Volvo FL10: mootoril on 9,6L ja 234kW, turbodiisel, R6. Äkki sobib selle levinud masina föön?
Re: Ifa L60
Postitatud: N Jaan 12, 2012 9:58 pm
Postitas Bytewize
Paned igale silindrile oma turbo
