Sa oled mõned aastad hiljaks jäänu piltide panemisegaLandy kirjutas:Pilte laagrimelust ning traditsiooniline ülevaade autasustamisest:
http://www.landrover.pri.ee/offroad/gal ... ii2011.htm
Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4502
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Tyrk sa oled viimasel ajal mitmes teemas üsna õela nokkimisega, näed ju küll et rinna peal meestel 2011 kirjas.
Pealinna sooja päikest teile sinna.
Virgo
Pealinna sooja päikest teile sinna.
Virgo
Mudas alates 2003.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4502
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Äi ole ma õel ühtivirgo kirjutas:Tyrk sa oled viimasel ajal mitmes teemas üsna õela nokkimisega, näed ju küll et rinna peal meestel 2011 kirjas.
PS: kirjutame siis kõigile arusaadavalt - Landy ole kena ja pane galeriidele õige aastaarv
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- vintsigunn
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 113
- Liitunud: T Apr 24, 2007 7:32 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
MEELDIB!Aldis kirjutas:Mõned pildid laupäevasest võistluspäevast:
http://www.aldistoome.com/suur-maasturi ... soit-2011/
Tänud kõigile kes ei pea paljuks oma klõpse teistega jagada
Klassid: TR-1, VABA, TUR / Võistkond: Ratturid / 4x4 kohtunik / Vintsisõltlane alates 2005
- vintsigunn
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 113
- Liitunud: T Apr 24, 2007 7:32 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Kõik võistlejad (kes vähegi huvi tundsid) said viimase päeva katse kohta alljärgnevat infot (siis kui toimus piltide ja logerite üleandmine):K.Kotkas kirjutas:Kirjutame ka siis midagi.
Võistlejatele võiks varem teada anda mõne bülla või muu postituvi vahendusel, mis katsed tulemas on. Poleks ju keeruline öelda olnud, et Proloog on Legend orienteerumine ning on ka LK, mille eest punkte antakse. Teisena ja tõeliselt nõmedana mõjus aga see üldine katsete osas salatsemine. Paned end eilsest päevast pasastesse riietesse, tõmmad jalga märjad saapad, pakid auto, kontorllid kõik ja oled valmis tormama mõnda Kõpu fantastilisele metskatsele ja siis avastad kohapeal, et tegelikult oleks pidanud auto laagris tühjaks loopima, panema endale selga paar kerget riiet ja mõnusalt aega veetma Dräägi oodates. Kulla korraldajad, see poleks ju keeruline välja öelda olnud. Või pakkus see mingit rõõmu teile vaadata, kuidad mehed tulid saapad teibituna dräägi katsele ?
- TULEB KERGE PÄEV
- VINTSIMA EI PEA
- PILDISTAMA EI PEA
- KARJÄÄRIKATSE SEE EI OLE
- VÕIB LIPSU ETTE PANNA
Põhjuseta infot ei varjata ... tahtsime parimat aga nagu näha siis üllatused ja riietumine kõigile ei meeldi
Kuna vaba aega oli viimaseks katseks planeerutud suure varuga ja stardijärjekord/ajad teada siis ei oleks tohtinud suurt probleemi tekitada ka auto "kergendamine" (vajadusel isegi laagrist läbi käimine, mida ka paljud kasutasid)
Klassid: TR-1, VABA, TUR / Võistkond: Ratturid / 4x4 kohtunik / Vintsisõltlane alates 2005
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Tänud korraldajatele.
Sai pealtvaataja oldud ning üritusega vägagi rahul
Siin mõned klõpsud , mis sai tehtud : http://public.fotki.com/toilu/suvesoit/
Tervitades
Toilu
Sai pealtvaataja oldud ning üritusega vägagi rahul
Siin mõned klõpsud , mis sai tehtud : http://public.fotki.com/toilu/suvesoit/
Tervitades
Toilu
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks
viis kaks null neli kaks viis kaks
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Aa, mis m6te oli higistada ja v'alja selgitada kiireim auto, kui autasustamisel seda isegi ei mainita?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- vintsigunn
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 113
- Liitunud: T Apr 24, 2007 7:32 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
... üle võlli või mitteK.Kotkas kirjutas:Kirjutame ka siis midagi.
Muidugi on väga raske alla neelata ka seda 135/110 punkti. Ma mõistan, et tegu on rajameistri vimkaga, mida ikka vahel tehakse, kuid personaalsel tasemel leian, et see oli veidi üle võlli. Eriti, kui sama punkt on sama kordinaadiga, siis enamustele juhtudel ei ole see meiete tänapäevastes navi vahendites leitav. Soola haavale lisab veel see, et ma helistasin korraldajatele ning tõesti, mulle ei öeldud, et seda punkti pole, vaid et see punkt on "kahtlane". Kui sa sõidad tulemuse peale, siis pole sul aega võtta seda "kahtlast" punkti, kui on kõnes lisatud, et puntid 11 ja 45 on "kadunud". Kaks kadunud ja 1 kahtlane on selles kontekstis kolm kadunud punkti. Väga verisena oleme sunnitud selle "vimka" oma koolirahana kirja panema ning ma loodan, et see karma, mida ka teised võistlejad selle asja eest teile jagavad ka mingi hetk kohale tuleb.
Punkti selgituses oli kirjas "TÄHELEPANU" .. KP oli listis olemas ...
Klassid: TR-1, VABA, TUR / Võistkond: Ratturid / 4x4 kohtunik / Vintsisõltlane alates 2005
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
vintsigunn kirjutas: Enamus valiski pildistamise (kas teadlikult või mitte) ja kooliraha jäi taskusse![]()
Huvitav, milline enamus? Kaks v6istlejat pmst. lambist ja yks teadlik olles.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
45 punkt oli olemas arvuti legendis, aga rajal seda ei olnud, oli hoopis 97. Ja meie otsisime ka seda 45 punkti mis nagu arvuti ekraanil ees olemas. Ja sõitsime peale pikemat otsimist edasi ja ei hakkand autoga selle 97 juurde ültse ukerdama kuna seda ei olnud arvuti legendis. Kuna vaba oli ka seal rajal siis saime aru, et ehk on see 97 ültse vaba punkt.
TR 3
- vintsigunn
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 113
- Liitunud: T Apr 24, 2007 7:32 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Igasugune tagasiside (eriti konstruktiivne) on korraldajatele oluline ,eriti veel sellise mastaapse ürituse korraldamisega seotud miljon +1 lisadetaili osas mida kõike tuleb arvesse võtta osalejate rahulolu tagamiseks. Tuleb kurvastusega tõdeda, et selline ootamatu "üllatus" jätab pahatihti varju kogu mitmekuulise ürituse eeltöö ning teostuse ja nö. "kooliraha" tuleb seetõttu maksta ka korraldajatel. Õnneks oli alternatiiv poe näol (supp / hamburger / muu söögikraam) olemas ja loodan, et mehepojad said siiski meelepärasema ampsu kätte.K.Kotkas kirjutas:Kirjutame ka siis midagi.
Ja et ma viriseva tooni juba võtnud olen, siis võrreldes juubeliaasta üritusega suutis kohalik toitlustaja ikka "meeldiva" üllatuse valmistada. Eelmisel aastal pakuti väga maitsvat toitu väga mõistliku hinna eest, mistõttu meie laager oli arvestanud puhtalt kohaliku toitlustamise rõõmudega. Te võite ette kujutada, kudas suured näljased mehed lähevad hommikul putru sööma ja siis avastavad, et 100g mannaputru maksab €2.20. Kõhutäis on vähemalt aga 250g. Lisaks veel müüa suure tünniga kohvi hinnaga €1.20 on pehmeltöeldes röövimine (Poes oli korralik masinakohvi €1). Makstes neid summasid sisestasin ma endale, et tasuta lõunaid pole olemas, selle raha eest maksime me kinni kogu selle laagriplatsi ja sellega seostuvad kulud. Seletasin endale seda mitu korda, et hakkasin pea aegu seda uskuma, kuid ikka oli kuradi valus hommikusöögi eest 7€ maksta ... meil euroopas on hotelli hommikubufee reeglina €9...
Loodan, et eelpool öeldu on konstruktiivne ja ei kõla väga vingumisena. Kokkuvõtvalt, kui SS10 oli hindele 4+ siis seekord tugev 3 ehk hea.
Siinkohal ka palve, et sellise mure edastamisega ei pea édaspidi ootama võistluse lõpuni/foorumini ... muredega võiks pöörduda koheselt korraldajate poole ... nüüd jääb üle oodata vaid vigade parandust järgmisel korral.
Tänud veelkord tagasiside- ja tugeva 3 eest ... see ju ikkagi parem kui 2
Klassid: TR-1, VABA, TUR / Võistkond: Ratturid / 4x4 kohtunik / Vintsisõltlane alates 2005
- vintsigunn
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 113
- Liitunud: T Apr 24, 2007 7:32 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Kriitikaga päriPARUN kirjutas:Võtan sõna pealtvaataja poolepealt Sudiste lõigukohta.
Küll ei ole aga rahul info levitamises ja seda sõidu toimumise asukoha kohta. Saan aru, et üritati põnevust hoida,pange ennast pealtvaataja olukorda, nii mõnigi mats ei jõudnud arvuti taga ära kiibitseda, et laekuks pisim lubatud inf sõidu asukoha kohta. Mis pärast peaks kilplase kombel sõitma näiteks Valgast Kõppu infot kerjama, ja siis sealt kohe tagasi Sudistesse![]()
Kirjutanud kasvõi paartundi ennem starti, kus sõit toimub, oleks ju piisavalt kõiki praadida saanud
Klassid: TR-1, VABA, TUR / Võistkond: Ratturid / 4x4 kohtunik / Vintsisõltlane alates 2005
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17437
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Ma usun, et suur osa seltskonda olid päeva lõpuks juba üsna töntsi mõtleimsega ning vähesed mõtted tiirelsid vaid puhaste riiete, dušhi ja söögi ümber. Seega võis see mõistukõne vabalt kõrvade vahelt läbi joosta.vintsigunn kirjutas: Kõik võistlejad (kes vähegi huvi tundsid) said viimase päeva katse kohta alljärgnevat infot (siis kui toimus piltide ja logerite üleandmine):
Peale seda kui oldi "pestud-kustud-kammitud" ja mõte taas töötas ning sammud infoakna juurde läksid, siis seal kuvari vaid asukohakoordinaate ning paraku mitte ühtegi muud vihjet.
Proloogi legendis olnud trükiveakurat, kes 270 asmele 70 meetrit kirja pani tekitas tüki segadust ja jättis meid "0"-ringiga, kuid pikka pahameelt õnneks ei põhjustanud. See-eest saime mõnusa öise offroadi osalisleks mööda liinialust.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- vintsigunn
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 113
- Liitunud: T Apr 24, 2007 7:32 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
... enamuse all oli mõeldud kõiki (ka. teisi sportklasse ATV, VABA, TR-2, TR-3) kelle legendis see samuti sees olierik kirjutas:vintsigunn kirjutas: Enamus valiski pildistamise (kas teadlikult või mitte) ja kooliraha jäi taskusse![]()
Huvitav, milline enamus? Kaks v6istlejat pmst. lambist ja yks teadlik olles.
Klassid: TR-1, VABA, TUR / Võistkond: Ratturid / 4x4 kohtunik / Vintsisõltlane alates 2005
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Würth´i tiimi poolt tänud korraldajatele, ilmataadile, Kostivere ja Qkulguri seltskonnale. Mõistes konkurentide frustratsiooni, on mul ainult paar mõtet, mida jagada.
Kui Sudiste katsel tundus mulle kui vintsimehele, et trossiga töö on saatanast ning nööriga oleks me oluliselt kiiremini liikunud, siis nüüdseks järele mõeldes, oli just tross see, mis meile Sudiste võidu tõi. Kuna lahtikeritud trossi ei viska autosse ega kapotile, siis kerisime seda alati sisse ja siis jälle 10 meetri pärast välja ja uuesti sisse. Kuradi tüütu tundus see tol hetkel, aga...
trossi kerimine tekitab sunnitud pause, mis omakorda annavad juhile aega tegeleda off-roadis oluliste protseduuridega nagu näiteks: foto kontrollimine, punkti võetuks märkimine legendi, järgmise punkti suuna ja numbri ütlemine vintismehele, paberlegendi ja läpaka kaardi võrdlemine ning üleüldine mõtlemine, kontrollimine ja planeerimine. Nööriga majandamine tekitab olukorra, kus peale vintsimist visatakse lahti jäänud nöör kapotile või salongi ning juht tegeleb ainult sellega, et auto liiguks. Sellisel katsel nagu Sudiste, vintsimehel salongi eriti asja ei ole ning tema jookseb juhi nõuannete peale punkti otsima, teades järgmise numbrit ja suunda. Kahekesi sõites ei ole sel juhul kummalgi aega tegeleda tüütu "paberitööga".
Ometi kõik teavad, et tark on lugeda kokku paberlegendist mitu punkti üldse on vaja katsel võtta, enne katse finishit kontrollida, kas sinu võetud punktide arv klapib sellega, mis legendis oli jne.
Nõme on küll targutada, kuid hea nõu on see kindlasti ning usun, et te kõik olete selles olukorras olnud, kus katse lõpus selgub, et punkt on hooletusest vahele jäänud või veel hullem, et foto peal on puuleht varjanud punktitähisest kinnihoidvad näpuotsad. Seega kui tempo nii kiireks läheb, et enam aega mõelda ja kontrollida ei ole, siis sellised jamad juhtuvad.
Topeltpunkti saime võetud just selle pärast, et märkisime ühte punkti paberlegendil linnukest, et võetud ning juht avastas sõna "Tähelepanu" ning kontrollis seepeale ka teist punkti paberlegendist. Punkti nr. 200 leidsin täiesti juhuslikult järves hulpimas, sest juht väitis, et see peab seal olema ning polnud ka ühtegi pealtvaatajat, kes head nõu oleks andnud, et seda punkti pole, sest Qkulgur just läks meie ees ja nemad seda ei leidnud. Oleks me Qkulguri sabas olnud, oleks me ilmselt leppinud sellega, et 200-ndat punkti pole ja samuti edasi liikunud.
Kokkuvõtvalt arvan ma, et kuna me Sudiste alguses liialt aega kulutasime ning terve katse jooksul ei arvestanud sellega, et meil õnnestub nn. "kiireid" autosid võita, siis seda korralikumalt tegime "paberitööd" ning kurat kui hea meel mul on, et see lõpuks ära tasus. Tunne on küll ilmselt sama kui Austraalia kiiruisutajal Steven Bradbury´l, kes 2002 aastal olümpiakulla võttis, olles enne viimast kurvi 30 meetrit neljast konkurendist maas, kuid kuna kiired mehed oma kiiruse juures kõik kukkusid, siis tegelasel ei jäänudki muud üle kui sujuvalt üle finishijoone liuelda.
Kes liiga noor on, et seda mäletada, siis siit teile ka link (vaata alates 1:41): http://www.youtube.com/watch?v=112CTYh0 ... re=related
Nii, et rahu, ainult rahu!
PS! Erik, seda et Hõbekoll on kiireim auto, teadsid kõik tegelased juba hommikul enne kui kiireimat selgitama hakati
PPS! Eraldi tänud Kostivere tiimi Eerole, kes kogemata mulle oma võitja kiivri laenas ning Qkulgurile, kes meid üle poole tunni Leinasoon mudaaugust välja aitas saada.
Priit ja usun, et võin siia ka Andrese eest alla kirjutada.
Kui Sudiste katsel tundus mulle kui vintsimehele, et trossiga töö on saatanast ning nööriga oleks me oluliselt kiiremini liikunud, siis nüüdseks järele mõeldes, oli just tross see, mis meile Sudiste võidu tõi. Kuna lahtikeritud trossi ei viska autosse ega kapotile, siis kerisime seda alati sisse ja siis jälle 10 meetri pärast välja ja uuesti sisse. Kuradi tüütu tundus see tol hetkel, aga...
trossi kerimine tekitab sunnitud pause, mis omakorda annavad juhile aega tegeleda off-roadis oluliste protseduuridega nagu näiteks: foto kontrollimine, punkti võetuks märkimine legendi, järgmise punkti suuna ja numbri ütlemine vintismehele, paberlegendi ja läpaka kaardi võrdlemine ning üleüldine mõtlemine, kontrollimine ja planeerimine. Nööriga majandamine tekitab olukorra, kus peale vintsimist visatakse lahti jäänud nöör kapotile või salongi ning juht tegeleb ainult sellega, et auto liiguks. Sellisel katsel nagu Sudiste, vintsimehel salongi eriti asja ei ole ning tema jookseb juhi nõuannete peale punkti otsima, teades järgmise numbrit ja suunda. Kahekesi sõites ei ole sel juhul kummalgi aega tegeleda tüütu "paberitööga".
Ometi kõik teavad, et tark on lugeda kokku paberlegendist mitu punkti üldse on vaja katsel võtta, enne katse finishit kontrollida, kas sinu võetud punktide arv klapib sellega, mis legendis oli jne.
Nõme on küll targutada, kuid hea nõu on see kindlasti ning usun, et te kõik olete selles olukorras olnud, kus katse lõpus selgub, et punkt on hooletusest vahele jäänud või veel hullem, et foto peal on puuleht varjanud punktitähisest kinnihoidvad näpuotsad. Seega kui tempo nii kiireks läheb, et enam aega mõelda ja kontrollida ei ole, siis sellised jamad juhtuvad.
Topeltpunkti saime võetud just selle pärast, et märkisime ühte punkti paberlegendil linnukest, et võetud ning juht avastas sõna "Tähelepanu" ning kontrollis seepeale ka teist punkti paberlegendist. Punkti nr. 200 leidsin täiesti juhuslikult järves hulpimas, sest juht väitis, et see peab seal olema ning polnud ka ühtegi pealtvaatajat, kes head nõu oleks andnud, et seda punkti pole, sest Qkulgur just läks meie ees ja nemad seda ei leidnud. Oleks me Qkulguri sabas olnud, oleks me ilmselt leppinud sellega, et 200-ndat punkti pole ja samuti edasi liikunud.
Kokkuvõtvalt arvan ma, et kuna me Sudiste alguses liialt aega kulutasime ning terve katse jooksul ei arvestanud sellega, et meil õnnestub nn. "kiireid" autosid võita, siis seda korralikumalt tegime "paberitööd" ning kurat kui hea meel mul on, et see lõpuks ära tasus. Tunne on küll ilmselt sama kui Austraalia kiiruisutajal Steven Bradbury´l, kes 2002 aastal olümpiakulla võttis, olles enne viimast kurvi 30 meetrit neljast konkurendist maas, kuid kuna kiired mehed oma kiiruse juures kõik kukkusid, siis tegelasel ei jäänudki muud üle kui sujuvalt üle finishijoone liuelda.
Kes liiga noor on, et seda mäletada, siis siit teile ka link (vaata alates 1:41): http://www.youtube.com/watch?v=112CTYh0 ... re=related
Nii, et rahu, ainult rahu!
PS! Erik, seda et Hõbekoll on kiireim auto, teadsid kõik tegelased juba hommikul enne kui kiireimat selgitama hakati
PPS! Eraldi tänud Kostivere tiimi Eerole, kes kogemata mulle oma võitja kiivri laenas ning Qkulgurile, kes meid üle poole tunni Leinasoon mudaaugust välja aitas saada.
Priit ja usun, et võin siia ka Andrese eest alla kirjutada.
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV