2. leht 14-st

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: E Juul 04, 2011 8:42 am
Postitas uhti
v6sa kirjutas:
uhti kirjutas: Täpselt nii.
Üle jäävad rattad,esikäändmikud koos pidurite ja amortidrga
Tagasild ASD diffriga,Roolikarp koos varrastega,esistange ja veel nipet-näpet.
Äkki jäävad korralikud tagavedrud ka üle? Mul on huvi...
Ikka jäävad.Annan teada kui maas on.

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: K Juul 06, 2011 9:20 pm
Postitas Iltisega
Mis esistange eest küsid??

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: E Juul 11, 2011 10:21 pm
Postitas uhti
Iltisega kirjutas:Mis esistange eest küsid??
Ehk mingi 40 euri ja müüma hakkan alles siis kui kindel olen,et kollile metallist esistange teen.

Täna lammutasin tibake :D


Pealelõuna

Pilt

Natuke hiljem

Pilt

Tiba ketaslõikajat ja muterdamist ning maas ta oligi

Pilt
Pilt

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: K Juul 13, 2011 7:56 am
Postitas uhti
Kere raamile tõstmiseks pea valmis.
Pilt

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: N Juul 14, 2011 11:30 am
Postitas uhti
Raam,sillad ning vedrud puhastatud ja värvitud

Pilt

Tõste

Pilt
Pilt

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: N Juul 14, 2011 10:25 pm
Postitas PARUN
Kas uus koll tuleb ka pilvelõhkuja stiilis?

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: R Juul 15, 2011 10:21 am
Postitas uhti
Pilvelõhkuja just ei tule aga suur tuleb igal juhul kuna alus on ise juba kõrge ja massiivne.
Kere ja raami vahele jääb ikka mõne cm suurune vahe.
Eks kogu krempel vajub alla poole kui mootor ja muud asjad küljes.
Kui juhul 150-ne rattad alla panen siis on suuremaks lõigatud koopad suht rehvi täis.

Pilt

Pilt

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: T Juul 19, 2011 9:10 pm
Postitas uhti
Panin korraks stanged ja tiiva külge,et natu vaadata kust ja kui palju vaja lõigata on.

Pilt

Roolikardaani tegin sellise.Ilma oleks autot üless garaazi raske tõmmata olnud.

Pilt

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: E Aug 01, 2011 5:30 pm
Postitas uhti
Kas kellelgi on kogemusi selle tootja vintsidega?
http://www.rockwinch.com/RS12000i.html

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: E Aug 01, 2011 6:16 pm
Postitas pilgrems
Välimuse järgi tundub suht Mile Markeri koopia olevat.

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: R Aug 05, 2011 11:08 pm
Postitas uhti
Mootor tuleb siis umbes sellisele kõrgusele.

Pilt

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Aug 06, 2011 12:40 am
Postitas TiitR
Iltisega kirjutas:Uhti, mis sa selle 124 ülejääva kolaga pihta hakkad, näiteks sisuga ?
Kunagi ammustel aegadel oli plastik uksekatted defka...kas täna enam pole? Ega neid ju põllule vaja pole :D

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Aug 06, 2011 10:13 am
Postitas uhti
Vist enam mitte sest neid lammutatakse palju kuna rooste saab ikka kerest jagu.

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: N Aug 11, 2011 11:15 pm
Postitas uhti
Väänasin natuke raami,et veenduda kas kuskilt kere läheb vastu raami või mitte.Kere kinnitub eest kahe padjaga ja tagant ühe suure veoauto sillapuksiga.Selle väikse väänamise peale jäi taha veel u 30mm suurune vahe paagi ja raami vahele.
Pilt
Pilt

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: R Aug 12, 2011 10:57 am
Postitas raulex
Tõsta esimest vasakut ja tagumist paremat ratast nii palju,et teise poole rattad maast lahti tõusevad.Siis saad alles offroadis tüüpilise flex olukorra,sedagi staatiliselt.
Reaalses elus tuleb lisaks dünaamiline vääne,ikkagi mingi 500-600 kg vedrustamata massi silla kohta.Ma arvan, et paak puruneb maastikul kibekiirelt,võibolla ka klaasid.