Ütleme nii,et sain ka lõpuks aru takisti jaburusest selliste võimsuste puhul.Algselt oli plaanis üldse võtta 1 vent esimese aku pealt,aga see lahendus ei toimi.Keerab aku peeti ja mis veel hullem,et massi välja keerates saavad 24 voldised tarbijad läbi 12 voldiste tarbijate ikka omale massi kätte.
Vahetasin täna 300 w vendi 180 w vastu ja seda hakkab käitama inverter.
Seega võiks selle saaga lõppenuks lugeda. Hetkel

Kuna on veel lahendamata 120 w (12 v) veepumba toitmine ja lisaks igasugused GPS,sigaretisüütajad jne 12 voldised tarbijad.Lõhnab kangesti teise inverteri järele.
Ja veel ei saa ütlemata jätta ka seda ,et iga päev on näha(
millegipärast ainult foorumis ja ainult jutu tasemel) neid kõvasid autoehitajaid,kes suudavad masina kõik sõlmed ja tehnilised lahendused valmis projekteerida ja pärast projekti kontrollimist,alles ehitama hakkavad

Ka meie mõtlesime 1,5 a kuidas uus masin võiks välja näha ja kuidas ta vastupidavaks saada ja milliseid tehnilisi lahendusi kasutada .Enam-vähem mõtlesime ka välja.Nüüd üritame 6 kuuga praktiliselt nullist hea asja valmis ehitada ja see ei ole lihtne ettevõtmine.Vahel tuleb ka väiksemaid vigu sisse.
