2. leht 3-st

Postitatud: T Mär 29, 2011 9:58 pm
Postitas inseneer
rt23 kirjutas:
Kui kitsale 15" veljele võib panna 31x10.5 rehvi?
Mina soovitaks 8" laia velge. Paneb ka kitsamale, kuid väljanägemine jääb totter.
Julgen vastu vaielda BFG AT rehv sellise mõõduga sobib ainult 7" veljele.
Jah, muud rehvid sobivad ka 8" velje peale äärmisel juhul.

Postitatud: T Mär 29, 2011 10:07 pm
Postitas uputaja
Korralike raudstangesid meisterdab kodanik Urmas.

PS: Rommi pani oma viimase lausega väga täppi. :?

Postitatud: T Mär 29, 2011 10:52 pm
Postitas MahviaDeTyrk
rommi kirjutas: 3. Siin võidakse ju reklaamida sulle igasugu huinamuina vintse sulle aga mõistlik on osta pigem kasutatud Warn kui mingi uus odav saast. Eriti kui plaan minna kuskile kaugemale. Samas niisama eputamiseks ja pühapäevasafariks käib odav hiinakas ka.
?
Ekstaole jah - on müügil odavad hiinakad ja keskmise hinnaga hiinakad ja kallid hiinakad - ka Warn'i mootorid toodetakse hiinamaal ;)

Postitatud: K Mär 30, 2011 6:20 am
Postitas rommi
inseneer kirjutas: Julgen vastu vaielda BFG AT rehv sellise mõõduga sobib ainult 7" veljele. Jah, muud rehvid sobivad ka 8" velje peale äärmisel juhul.
Minumeelest BFG 31x10.5" istub küll 8" veljele väga okeilt? Kasutasin ise mitu aastat muretult. Järgmise jooksu panin 10" velje peale, jäi jama ja metsas tuli maha :)
MahviaDeTyrk kirjutas: Ekstaole jah - on müügil odavad hiinakad ja keskmise hinnaga hiinakad ja kallid hiinakad - ka Warn'i mootorid toodetakse hiinamaal ;)
Seda muidugi... lihtsalt, mul oli iidamast aadamast üks Warn, mis lihtsalt keeldus suremast. Rändas peale mind edasi kolmanda masina peale ja ikka toimetab edasi. Mul neid hiinakaid on ka olnud ja kui just päris lödinäpp pole, siis ajavad asja ära. Inimene küsis, mis on kvaliteetsem - õige vastus ongi, et kallim hiinakas on kvaliteetsem kui odav hiinakas. Pealegi, õigem oleks varsti hakata neid asju lugema, mida EI toodeta hiinas :)

Postitatud: K Mär 30, 2011 10:55 am
Postitas roadrunnerr
toilu kirjutas:Kas tohib küsida, millise Patroli sa ostisid? Kas see , mis müüdi tartus?
Tartus pole ma näinud ühtegi Patrolit müügis. Vähemalt minu otsingukriteeriumide järgi. Ostsin Võrust, tumehalli 96-da aasta oma. Leedus läks üks väga ilus valge Y60'95 minema, siis ma solvusin ja ei läinudki Leetu. :)


Stange ja muu rauda teen ise, korralikult ette võtta siis tulebki üks autoinseneri diplomiprojekt kokku. Kodanik Urmase fotosid olen jah näinud.

Vintsiga arusaadav, et kasutatud Warn on parem kui kasutamata Wireless jms. Olles ATV poes mehaanis olen neid lammutanud küll. Odav hiina stuff vähe sellest et ei kesta siis ka võimsus pole üldse see ja töötab ka kuidas jumal juhatab (vähemalt traadita osa). Saan suureks ja rikaks ja rattad alla siis hakkan otsima kasutatud Warni. Muideks, kas ComeUp on ka odavam, või siiski korralikum asi? Sinna sisse pole õnnestunud piiluda.

Postitatud: K Mär 30, 2011 4:32 pm
Postitas uputaja
Come Up väga ok. Minu meelest kõige parem mudel on vana 9000 seeria. Uus DV9.5 nii hea ei ole.

Postitatud: K Mär 30, 2011 5:31 pm
Postitas Maasturid
uputaja kirjutas:Uus DV9.5 nii hea ei ole.
Mis sellel siis viga?(on DS-9,5 ja DV-9)Oma Toyotal ka DV-9 peal ja ei kurda.

Postitatud: N Mär 31, 2011 2:20 pm
Postitas roadrunnerr
Et kannatavad vintsimist rohkem kui kümmekond korda?

Postitatud: N Mär 31, 2011 7:16 pm
Postitas MahviaDeTyrk
roadrunnerr kirjutas:Et kannatavad vintsimist rohkem kui kümmekond korda?
No kui rohkem ei kannataks - siis ei lõpetaks ju ükski CU'piga masin ühtegi võistlust ega saaks keski ju ka korralikumale safarile minna

Postitatud: R Apr 01, 2011 12:51 am
Postitas roadrunnerr
Mida tehakse kulunud kardaaninuudiga?

Palusin mehaanikutel paar väiksemat asja ära teha ja kardaanile pilku visata. Kahe päevaga kutid puhastasid tagasuppordid, vahetasid mansette ja klotse, uuendasid genekarihmasid ja ütlesid, et kardaanirisid on terved. Nuuti lahti ei saand, kuid toppisid nipli kaudu paksult määret täis. Riste nad ikka vast oskasid vaadata, nii jääb vist nuut. Või reduktor..?

Postitatud: R Apr 01, 2011 7:41 am
Postitas uputaja
Differ ei tee vibra. Kui asi nii kaugel oleks, siis see auto ei sõidaks enam. Üle mõelda ka ei tasu.

Postitatud: R Apr 01, 2011 8:07 am
Postitas walter42
Kui nuut kinni siis kardaan pinge all ju mingis asendis ja see võibki vibra põhjus olla.

Postitatud: R Apr 01, 2011 9:54 am
Postitas jr
roadrunnerr kirjutas:Et kannatavad vintsimist rohkem kui kümmekond korda?
Isegi kõige odavama hiina vintsiga tegin 30+ vintsimist ja nüüd teine omanik ilmselt vintsib samarõõmsalt edasi. Mõistusega teha, siis ei juhtu mitte midagi.

Iga asi läheb ühel hetkel katki. Kiidate siin Warni, aga Warniga on mul just kõige rohkem garantiiprobleeme olnud ja seda juba karbist väljavõttes. Ainuke hea Warni vints on 9.5 XP, kuni 9500 seeria vintsidest ja vana hea 8274-50.

Postitatud: R Apr 01, 2011 10:22 pm
Postitas roadrunnerr
JR, kas Romale kes Tartus UAZ-iga sõidab oled sina vintsi müünud? Kui jah siis mis temal on? Olevat mingi 7.5-tonnine hiinakas väga mõistliku hinnaga.

Asi lihtsalt selles, et kuna plaan autost teha (esialgu BFG AT-ga) ekspeditsioonisõiduk siis vintsimist tuleb suht vähe kuid juhtuda see võib seal kuhu terve mõistusega inimesed satuvad äärmiselt harva (Murmanski oblast jne:))


Vibraga asi selgem. Mehaanikud möödaminnes keerasid hubid lukku ja esikardaan käis ringi. Seal aga üks rist on kerge lõtkuga ja seda nad ei jõudnud vahetada. Loodame, et risti vahetusega jama lõpeb.

Postitatud: R Apr 01, 2011 10:27 pm
Postitas MahviaDeTyrk
roadrunnerr kirjutas:JR, kas Romale kes Tartus UAZ-iga sõidab oled sina vintsi müünud? Kui jah siis mis temal on? Olevat mingi 7.5-tonnine hiinakas väga mõistliku hinnaga.
Roman ostis omale 15000 Lbs'ise vintsi kusagilt Põltsamaa lähedalt miskisest põllumajandus kola poest (ei tule hetkel nimi meelde) - Ja see on selline millele ei ole üldse miskit nime peale kirjutatud - vints iseenesest ei ole suurem asi - probleemid kiire ülekuumenemisega, aeglane, miski jama oli seal kohe ka miskite sisemiste ühendustega - hind oli sel tol ajal miski 7 või 8000 EEK'u