K: Sai soetatud Patrol, tekkinud küsimused:

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
roadrunnerr
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: E Mär 28, 2011 12:23 am
Asukoht: Tartu

K: Sai soetatud Patrol, tekkinud küsimused:

Postitus Postitas roadrunnerr »

Tervist, härrased!

Sai soetatud Patrol GR Y60 2.8 ja seoses sellega tekkind mõned küsimused. Üritasin otsida, kuid kole palju infi foorumis, mõtlesin, et keegi teadjamees oskab kiiremini vastata kui mina leida. Seega:

Ega eelsüüteküünaldel pole harjumust vahetamisel sisse murduda?

Kui kõva häält teeb korras käigukast? Minul sahiseb päris kõvasti sooja õliga. Isegi kõvemini kui uuel RAV4-l 2.2D4D. :)

Kas ees on pingutatavad rattalaagrid?

Kas 31" rehvid tõesti lähevad alla ilma liftita?

Transmissioonis kõva värin kiirusel 60+ kmh, tunda kerel, mitte kastil, vibra on pehme kui tugev, kasvab kiirusega. Kust alustada otsingud?

Ega kellelgi pole vedelemas ilmaasjata originaalrooli ja elektriga peegleid? =) (naiivne, onju?;)

Millist rehvi eelistada ekspeditsioonisõidukile? Praegu silm jäi BFG AllTerrain-ile. Pidi kestma ja hind mõstlik. Palju muda ei oota kuid vahest võib juhtuda.

Mis hinnast algavad 4.5+T vintsid? Aga võimsamad? Jutt ainult nendest mis kestavad, odavat ühekordset ei tasu mainida.

jätkub...

Ette tänades,
Aleksei Kazakov
OÜ Kres Auto
56682048

Nissan Patrol GR Y60 '95 2.8TD
Toyota Carina E AT191 '96 1.6i
Yamaha XT600 '89
Yamaha XTZ750 SuperTenere '91, valge punasega - varastatud

Lollidele küsimustele vastused endiselt tasuta.
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

Nii, vibra on siis ainult tagasillaga sõites, või neliveoga?
Tõenäoliselt siis kardaan.
Käigukast peab olema vaikne. Sellel masinal käikar suht nõrk.
Kvaliteetvintsi saab 610.- euroga minu käest.
Peeglid on olemas. Kui soovid peegleid vahetada, pead lisaks ka vahetama ukseklaasi, uksesees oleva aknaraami või kõige lihtsam kogu uks.
32" läheb alla ilma tõsteta, kui vedrud pole väsinud.
BFG AT kuidagi kulub ruttu ja minul kogemusi sellega, et enne lõppu kipuvad kõveraks minema. See muidugi minu arvamus ja minu sõidustiil.

Täpsema info saamiseks helista.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4495
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Ja rattalaagrid on pingutatavad koonuslaagrid ja küünaldel ei ole harjumust sisse murduda
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4707
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Sahinat teeb ka lõppev siduri survelaager. Vajuta pedaal vaikselt alla, enne lõpuni jõudmist jääb reeglina sahin järgi.

Värin tuleb kas kulunud k ristidest või nuut kulunud. Tasakaalustamata rehvid võivad ka üsna viisakalt vibra teha.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
roadrunnerr
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: E Mär 28, 2011 12:23 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas roadrunnerr »

inseneer kirjutas:Nii, vibra on siis ainult tagasillaga sõites, või neliveoga?
Tõenäoliselt siis kardaan.

Kvaliteetvintsi saab 610.- euroga minu käest.

Peeglid on olemas. Kui soovid peegleid vahetada, pead lisaks ka vahetama ukseklaasi, uksesees oleva aknaraami või kõige lihtsam kogu uks.

BFG AT kuidagi kulub ruttu ja minul kogemusi sellega, et enne lõppu kipuvad kõveraks minema. See muidugi minu arvamus ja minu sõidustiil.
Vibra kogu aeg, ka siis kui mootor ei vea, ehk auto veereb niisama.

Mis nime kannab kvaliteetvints ja palju see tõmbab selle raha eest?

Peeglid olidki kunagi elektriga kuid läksid arvatavasti katki ja nüüd on seal suvalised lõigatud peegliklaasid liimiga kinni.
Täiendatud: piilusin korra sisse, sees enamasti oksiid. Palju maksavad elus peeglid heade klaasidega?

Kui mitte BFG AT siis mida veel võiks vaadata kui enamasti asfalt ja vahest metsateed (vahest ka päris kehvad)?

Kas siduri survelaager ei seisa paigal kui pedaal lahti? Vajutades jääb küll vait, kuid arvasin, et sellepärast, et kast jääb seisma.

Värin pigem jah, kardaanist või nuudist. Rehvid kindlasti mitte ja sild tilgutaks õli kui mõni võll niimoodi vibraks.

Täna uurin.

Lisatud: käisin ülevaatuspunktis. Tagumised pidurid võtavad võrdlest kuid on nõrgavõitu. Paistab, et proportsioonklapp kinni. Mida elu näitab, kas on elustatav?
Aleksei Kazakov
OÜ Kres Auto
56682048

Nissan Patrol GR Y60 '95 2.8TD
Toyota Carina E AT191 '96 1.6i
Yamaha XT600 '89
Yamaha XTZ750 SuperTenere '91, valge punasega - varastatud

Lollidele küsimustele vastused endiselt tasuta.
walter42
Off Roader Wannabe
Postitusi: 41
Liitunud: P Mai 16, 2010 9:25 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas walter42 »

Defektne survelaager teeb häält pedaali vajutades, kast siis kui pedaal üleval.
Nissan Patrol 3.3d -86 pikk
Isuzu Trooper 2.2td -87
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Re: K: Sai soetatud Patrol, tekkinud küsimused:

Postitus Postitas jr »

roadrunnerr kirjutas: 1. Ega eelsüüteküünaldel pole harjumust vahetamisel sisse murduda?
2. Kui kõva häält teeb korras käigukast? Minul sahiseb päris kõvasti sooja õliga. Isegi kõvemini kui uuel RAV4-l 2.2D4D. :)
3. Kas ees on pingutatavad rattalaagrid?
4. Kas 31" rehvid tõesti lähevad alla ilma liftita?
5. Transmissioonis kõva värin kiirusel 60+ kmh, tunda kerel, mitte kastil, vibra on pehme kui tugev, kasvab kiirusega. Kust alustada otsingud?
6. Ega kellelgi pole vedelemas ilmaasjata originaalrooli ja elektriga peegleid? =) (naiivne, onju?;)
7. Millist rehvi eelistada ekspeditsioonisõidukile? Praegu silm jäi BFG AllTerrain-ile. Pidi kestma ja hind mõstlik. Palju muda ei oota kuid vahest võib juhtuda.
8. Mis hinnast algavad 4.5+T vintsid? Aga võimsamad? Jutt ainult nendest mis kestavad, odavat ühekordset ei tasu mainida.
1. Üldjuhul mitte
2. Kast peaks suht vaikne olema. Kas sahiseb ka lahutatud siduriga?
3. Jah, koonuslaagritega tegemist. Kinni peab päris kõvasti olema keeratud.
4. Isegi 32" läheb tõsteta alla, kui vedrud pole väga ära vajunud.
5. Kontrolli kardaaniristid alustuseks üle.
6. Minul ei ole.
7. BFG karkass on väga kõva, samas on ka rehv tugevam. Cooperi karkass on märksa pehmem. Näiteks oli Cooperi rehviga palju mõnusam sõita kui BFG'ga, ka küttekulu oli 1L väiksem. Olen kaks jooksu BFG AT'sid omanud ja mõlemad on kestnud auto all 100 000km, siis on täitsa siledad.
8. Vintse - Dragon, Come Up, Warn, Mile Marker. Kõike on saada. Võta ühendust ja vaatame, mis sobib:
shop.jrmotors.ee
www.jrmotors.ee
+372 5028488
Kasutaja avatar
roadrunnerr
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: E Mär 28, 2011 12:23 am
Asukoht: Tartu

Re: K: Sai soetatud Patrol, tekkinud küsimused:

Postitus Postitas roadrunnerr »

jr kirjutas: 2. Kast peaks suht vaikne olema. Kas sahiseb ka lahutatud siduriga?
7. BFG karkass on väga kõva, samas on ka rehv tugevam. Cooperi karkass on märksa pehmem. Näiteks oli Cooperi rehviga palju mõnusam sõita kui BFG'ga, ka küttekulu oli 1L väiksem. Olen kaks jooksu BFG AT'sid omanud ja mõlemad on kestnud auto all 100 000km, siis on täitsa siledad.
Kui sidur lahutada siis sahin jääb järgi. Seega viga kastis. Tahaks ainult teada kui kriitiline see on. Sõidu ajal ei unda. Eks näha ole kas muutub ajaga või mitte.

Kui BFG karkass on tugevam, ehk jäigem siis peaks see rehv veerema paremini ja ka väheb kütust võtma... Või siin on midagi teisiti kui mina ette kujutan?
Kas 100tkm kestis üks jooks? :shock: Või ikka mõlemad koos?

Millisest Cooper rehvist me räägime? Kas Cooper kestab palju vähem?

Vints on hetkel teisejärguline. Praegu kuum teema on tehnilised probleemid ja rehvid kuna all on korralikud lamellid mida ei tahaks asfaldiga kulutada. Siis vaatame palju raha jääb. :)

Kui kitsale 15" veljele võib panna 31x10.5 rehvi?


Insereer, mida peab tegema, et endale need peeglid saada?
Aleksei Kazakov
OÜ Kres Auto
56682048

Nissan Patrol GR Y60 '95 2.8TD
Toyota Carina E AT191 '96 1.6i
Yamaha XT600 '89
Yamaha XTZ750 SuperTenere '91, valge punasega - varastatud

Lollidele küsimustele vastused endiselt tasuta.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Üks jooks BFG AT'sid kestis 100tkm.
Cooperilt oli vist STT kui ma õieti mäletan. Segu oli pehme turvisel ja 40tkm olid rehvid siledad.

Ei, see kõva karkass tekitab ebamugava sõidutunde maanteel ning peksab hirmsalt aukudes. Cooperi rehviga on pöörlevat massi tsipa vähem ilmselt ning pehmem külg neelab auke mõnusamalt. Tulemuseks oli mõnusam sõit ja väiksem kulu.
+372 5028488
Kasutaja avatar
roadrunnerr
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: E Mär 28, 2011 12:23 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas roadrunnerr »

Tänud! Sellega paistab, et katsetuseks tuleks võtta kasutatud jooksu BFG AT rehve siis on näha, kas tasub pärast soetada uue komplekti.


Kuidas muideks meie ülevaatajad, LRMA(ARK) jms suhtuvad tugevdatud stangetesse? Kuna valmiskujul korralik austraalia stange pole praegu kättesaadav siis tuleks ise ehitada. Aga kas pärast minu käest ka mingeid sertefikaate ja muid pabereid nõutakse?
Aleksei Kazakov
OÜ Kres Auto
56682048

Nissan Patrol GR Y60 '95 2.8TD
Toyota Carina E AT191 '96 1.6i
Yamaha XT600 '89
Yamaha XTZ750 SuperTenere '91, valge punasega - varastatud

Lollidele küsimustele vastused endiselt tasuta.
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Re: K: Sai soetatud Patrol, tekkinud küsimused:

Postitus Postitas inseneer »

roadrunnerr kirjutas:

Inseneer, mida peab tegema, et endale need peeglid saada?
Pead vist ikka pealinna poole tulema. Minu asukoht on ära näidatud siin allpool.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

roadrunnerr kirjutas:Tänud! Sellega paistab, et katsetuseks tuleks võtta kasutatud jooksu BFG AT rehve siis on näha, kas tasub pärast soetada uue komplekti.


Kuidas muideks meie ülevaatajad, LRMA(ARK) jms suhtuvad tugevdatud stangetesse? Kuna valmiskujul korralik austraalia stange pole praegu kättesaadav siis tuleks ise ehitada. Aga kas pärast minu käest ka mingeid sertefikaate ja muid pabereid nõutakse?
Hoiatus! Kasutatud peast on BFG AT väga libe rehv! Rehv töötab ainult, kuniks on näha lamelleeritud pind, see on siis esimesed 30-40% rehvist. Vihmaga on päris tüütu. Muidu uuest peast töötab suht hästi ka lörtsi ja talvise läga sees.

Kui su uue stangega auto mõõdud muutuvad, siis pead taotlema ümberehitusloa.
http://www.jrmotors.ee/index.php?page=t ... savarustus
+372 5028488
Kasutaja avatar
toilu
I live off from the mud
Postitusi: 3430
Liitunud: E Apr 21, 2008 11:35 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas toilu »

Kas tohib küsida, millise Patroli sa ostisid? Kas see , mis müüdi tartus?

T
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

roadrunnerr kirjutas:Tervist, härrased!
1. Transmissioonis kõva värin kiirusel 60+ kmh, tunda kerel, mitte kastil, vibra on pehme kui tugev, kasvab kiirusega. Kust alustada otsingud?
2. Millist rehvi eelistada ekspeditsioonisõidukile? Praegu silm jäi BFG AllTerrain-ile. Pidi kestma ja hind mõstlik. Palju muda ei oota kuid vahest võib juhtuda.
3. Mis hinnast algavad 4.5+T vintsid? Aga võimsamad? Jutt ainult nendest mis kestavad, odavat ühekordset ei tasu mainida.
4. Kuidas muideks meie ülevaatajad, LRMA(ARK) jms suhtuvad tugevdatud stangetesse? Kuna valmiskujul korralik austraalia stange pole praegu kättesaadav siis tuleks ise ehitada. Aga kas pärast minu käest ka mingeid sertefikaate ja muid pabereid nõutakse?
1. Mina alustaks otsinguid kardaanidest
2. Minu kogemused BFG-ga (elus 3 jooksu neid omanud) on ainult positiivsed.
3. Siin võidakse ju reklaamida sulle igasugu huinamuina vintse sulle aga mõistlik on osta pigem kasutatud Warn kui mingi uus odav saast. Eriti kui plaan minna kuskile kaugemale. Samas niisama eputamiseks ja pühapäevasafariks käib odav hiinakas ka.
4. Valdav enamus sõidab enda tehtud tugevdatud stangedega. Mina soovitaks ise ehitada ja kui resultaat näeb normaalne välja siis ei tule sind keegi nokkima. Päris MadMax stiilis rauad ei sobi ilmselt :)

Jõudu ehitamisel ja ära võta kõike siin foorumis 100% tõe pähe, kuna palju on varjatud reklaami! :evil:
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

Kui kitsale 15" veljele võib panna 31x10.5 rehvi?
Mina soovitaks 8" laia velge. Paneb ka kitsamale, kuid väljanägemine jääb totter.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Vasta

Mine “Nissan / Renault”