2. leht 3-st

Postitatud: R Mär 25, 2011 7:48 pm
Postitas oho
Proovisin enda obd skannerit täna siis uuesti ja sama asi ,vigu näitab 0. Minu möistus on selle auto puhul täjega otsa saanud! muud elementaarsed asjad ,köik läbi vaadatud.

Postitatud: R Mär 25, 2011 8:58 pm
Postitas helar
ma küll ei tea misasi see DIA on. eeldan ,et ettevõte Tartus mis tegeleb autodiagnostikaga? see selleks.
autod erinevad, ja olen üsna kindel ,et levinumate diagnostikaseadmega usaka õhukulu kogust ei näe.
õhukulust: kas mootorile üleüldse on antud võimalus õhku tarbida ? selle pisiasja peaks veel selgeks tegema.
kindla jah`i korral oleks siiski mõistlik auto diasse tagasi viia ,ning lasta poistel rahulikult nokitseda ja viga otsida.

Postitatud: L Mär 26, 2011 8:21 am
Postitas oho
helar kirjutas:ma küll ei tea misasi see DIA on. eeldan ,et ettevõte Tartus mis tegeleb autodiagnostikaga? see selleks.
autod erinevad, ja olen üsna kindel ,et levinumate diagnostikaseadmega usaka õhukulu kogust ei näe.
õhukulust: kas mootorile üleüldse on antud võimalus õhku tarbida ? selle pisiasja peaks veel selgeks tegema.
kindla jah`i korral oleks siiski mõistlik auto diasse tagasi viia ,ning lasta poistel rahulikult nokitseda ja viga otsida.
Kas sa mötled õhu tarbimise all õhu filtrid? Siis see uus. Või on seal midagi veel ?

Postitatud: L Mär 26, 2011 10:44 am
Postitas laqkaraza
oho kirjutas: Kas diagnostikale vöis kuidagi möjuda et ööseks vötsin akku klemmi maha?Ja hommikul läksin Diase. Seda unustasin mainida Dias!
Jep,

Enne diagnostikasse minekut ei ole kunagi soovitatav aju nullimist teha. Siis kaovad kõik uued ja vanad mälus olevad vead ära ning diangostika ongi enmasti mõtetu - va muidugi juhul, kui viga on konkreetne ja uuesti check engine põlema paneb.

Kas sa oled kütusesüsteemi kontrollinud - kütusefiltrid ei ole umbes?

Eelmise aasta lõpus, kui buss meil solkkütust (tõenäoliselt Laeva Alexela) sai ei läinud ka mootor korralikult pöördesse, ei tahtnud madalatel pööretel töötada ning suri suvalistel ajamomentidel välja ning võttis lõpuks kütuse etteande pumba kaasa, enne kui korda sai auto.

Postitatud: L Mär 26, 2011 10:51 am
Postitas laqkaraza
helar kirjutas:ma küll ei tea misasi see DIA on. eeldan ,et ettevõte Tartus mis tegeleb autodiagnostikaga?
jep, neid kutsutakse millegipärast ka silmakirurgideks, aga ära küsi miks.

Selline natukene vastuoluline koht kus käija.

Nendega on üldiselt 2 võimalust: kas avastavad kohe esimese 5 minutiga, mis viga autol ja saad asja korda.
Kui selle ajaga korda ei saa - siis tulevad ropud arved ja diagnoistikad ning ajakulu ning lõpuks enamasti tulemust ei ole ja pead otsima kellegi teise, kes vea üles otsida viitsib ning auto korda teeb. Lisaks pead taluma veel nende ülbitsemisi.

Olen mõnel korral kuulnud varianti nr 1 aga minuga isiklik kogemus on üldiselt (loe:ainult) olnud 2 variant

Postitatud: L Mär 26, 2011 5:01 pm
Postitas ibra
Natuke teemast kõrvale. Neid Dia mehi kutsuti jah kirurgideks,sest üks neist oli kirurg. See on vana kümne aasta tagune lugu ja Kersna tegi neist veel loo Pealtnägijas. Siin üks Õhtulehe artikkel sellest. http://www.ohtuleht.ee/113040

Postitatud: L Mär 26, 2011 5:20 pm
Postitas ibra
oho kirjutas:Proovisin enda obd skannerit täna siis uuesti ja sama asi ,vigu näitab 0. Minu möistus on selle auto puhul täjega otsa saanud! muud elementaarsed asjad ,köik läbi vaadatud.
Kui vigu 0,siis su mootoril pole viga midagi.Kuna käigukast on ka välja vahetatud,siis pole ka seal viga. Kas kohapeal jookseb ikka täiega pöördesse ja kas väga tahma välja ei aja? Kontrolli veel oma gaasipedaali värki,kas ikka liigub lõpuni.

Postitatud: L Mär 26, 2011 6:34 pm
Postitas oho
Kytuse filter vahetatud,gaas korras mingit tahma ei tule! Kas on kuidagi vöimalik et vahekastis vöi sillas mingi x asi takistab??? :roll: Kuigi mingit körvalist häält nägu ei kuule! Et köik elementaarsed asjad on yle käidud ja vaadatud.Ette ande pumbas ma täjelik null!Kuidas saaks teda kontrollida?

Postitatud: L Mär 26, 2011 6:44 pm
Postitas ibra
oho kirjutas:Etteande pumbas ma täjelik null!Kuidas saaks teda kontrollida?
Ette ande pump on sellel autol kõrgsurve pumbas.Kui auto mootor töötab,siis ka etteande pump töötab.Seda saab jälgida tagasivoolu voolikust.

Postitatud: L Mär 26, 2011 7:01 pm
Postitas laqkaraza
ibra kirjutas:Ette ande pump on sellel autol kõrgsurve pumbas.Kui auto mootor töötab,siis ka etteande pump töötab.Seda saab jälgida tagasivoolu voolikust.
Loll küsimus - kas etteandepmp mitte paagis ei ole või on paagis oleval pumba mõni teine nimetus?

Pakub teema huvi, kuna ise sõidan olude sunnil samasugusega ringi.

Postitatud: L Mär 26, 2011 7:14 pm
Postitas oho
laqkaraza kirjutas:
ibra kirjutas:Ette ande pump on sellel autol kõrgsurve pumbas.Kui auto mootor töötab,siis ka etteande pump töötab.Seda saab jälgida tagasivoolu voolikust.
Loll küsimus - kas etteandepmp mitte paagis ei ole või on paagis oleval pumba mõni teine nimetus?

Pakub teema huvi, kuna ise sõidan olude sunnil samasugusega ringi.
Minu teada 3.1 jeepil pole baakis mingit pumpa :roll: Vöin ka eksida aga seda varianti olen uurinud ja aru saanud et pumpa baakis pole.

Postitatud: L Mär 26, 2011 7:15 pm
Postitas oho
ibra kirjutas:
oho kirjutas:Etteande pumbas ma täjelik null!Kuidas saaks teda kontrollida?
Ette ande pump on sellel autol kõrgsurve pumbas.Kui auto mootor töötab,siis ka etteande pump töötab.Seda saab jälgida tagasivoolu voolikust.
Selge! Jälle sain nats tarkust juurde .

Postitatud: L Mär 26, 2011 7:54 pm
Postitas ibra
laqkaraza kirjutas:
Loll küsimus - kas etteandepmp mitte paagis ei ole või on paagis oleval pumba mõni teine nimetus?
Paagis pole mingit pumpa.Tühja süsteemi puhul lüüakse küte ette käsipumbaga, mis on kütusefiltris.

Postitatud: L Mär 26, 2011 8:05 pm
Postitas Ax
See käsipump on ka jummalast jama. Kui filtri vahetad siis pead ikka kompressoriga paaki surve sisse ajama muidu käima ei saa.

Mina pakuks ikkagi, et kontrolli piduritule lülitit.

Postitatud: L Mär 26, 2011 9:19 pm
Postitas laqkaraza
ibra kirjutas:Paagis pole mingit pumpa.Tühja süsteemi puhul lüüakse küte ette käsipumbaga, mis on kütusefiltris.
Tundub kuidagi imelik süsteem, vist sarnane vanale Bellarusile :D

Siiani olen arvanud, et ainult prantslased hiilgavad oma tehniliste lahenduste poolest :)