UAZ-469 (1uzfe) ET-2

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
hunter112
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 175
Liitunud: E Veebr 18, 2008 9:54 pm

Postitus Postitas hunter112 »

carpets kirjutas:Samas hunteril ju on ees lääbad ja spiraalid.
Ei ole mul veel lääbasid ja spiraale(ainult sillad said patrulli omad).Ikka vanad head originaalsed lehtvedrud veel mis kindlasti tuleb soojal ajal välja vahetada. :wink:
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Walter kirjutas:suunatule kang ikka manuaalne 8) vähemalt originaalis
Originaalis lülitab ise välja.

Lääbadele tehtud mitmeid autosid. Jagan infi kui huvi.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 888
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas MetsaVikat »

uputaja kirjutas:
Walter kirjutas:suunatule kang ikka manuaalne 8) vähemalt originaalis
Originaalis lülitab ise välja.

Lääbadele tehtud mitmeid autosid. Jagan infi kui huvi.
Võtaks küll infot. Ingliskeelt ei karda, aga venekeelt küll, aga saan hakkama, kui ainult jutt pole. Tänud ette ära juba sulle kasutaja uputaja.

Terv. Villu
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Tule külla ja vaata või hella 52 94 065.



Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 888
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas MetsaVikat »

Selline kiire küsimus. Kui paks on gaz69 siduriketta paksus uuena?

Nimelt sidur hakkas libisema ja võtsime kasti maha. Siduri ketas nagu väga kulunud ei tundu, aga ei tea ju kui paks ta originaalis on.


Terv. Villu
Kasutaja avatar
Eints77
Fitting 38"
Postitusi: 398
Liitunud: L Mär 27, 2010 6:15 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Eints77 »

Vaata siis kriitilise pilguga korv üle :wink:
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid...FORSS ja IDEEAUTO 5115122
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 888
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas MetsaVikat »

Selgus siis maha võttes, et sidurikorvi lamellide vahele oli muda jäänud eelmise omaniku poolt juba. Tegin korvi puhtaks, aga see vist seal liiga kaua olnud ja need lamellid olid vist ära väsinud, näpuga lükates tunduvalt pehmemad kui teised. Veel avastasime 3 pragu siduriketta pealt, vedrude vahe kohtades siis. Töö pinnad olid muidu normaalsed.

Edit:Kas keegi on nii lahke ja ütleb mulle UAZ-i siduriketta läbimöödu? Ise küsin, ise vastan. Poes sai neid mõõdetud ja UAZ-i diameeter on 250mm ning gaz69 oma on 225mm. Toyotale sobib ilusti 225mm, kuna ta enda ketas ka 225mm. Paksust mm. ei oska õelda, aga vana ikka uue kõrval päris kulunud.

Sai ära ostetud, hinnaks oli tal see kord 595 vana raha. Nüüd vaja veel korv soetada, ja saabki uuesti kokku panna.

Terv. Villu
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 888
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas MetsaVikat »

Nii, nüüdseks ka korv tellitud. Selgus, et korvi hind 82 euri, oli ka valida hiinakas, aga poest õeldi, et pidi jama olema. Hiinakas siis 30 euri odavam. Kas nüüd oli müügimehe nipp või päriselt ka, ise ma küll ei oska vastata sellele.

Sisselase sai ära puhastatud, oli teine õline ja vana omaniku poolt oli jäetud õhufilter vahetamatta :bang: . See oli siis roostes ja vist isegi tolmu läbi lasknud. Ühesõnaga sisselaset kattis selline liiva õli ollus. Ei oska õelda, kas tegi mootorile ka midagi.

Käigukasti kahvleid keevitasin, äkki saab tagurpidi käigu probleemist lahti. Koguaeg peksis välja seda. Nädal kahe jooksul teen ära uuesti kindlustuse ja ülevaatuse.
Selgus ka see, et mootor on istutatud niimoodi peale, et siduri koda on ära vahetatud. Mingit vaheplaati, midagi ei ole. Peale vaadates tundub olevat lihtne kombinatsioon.

Praeguseks vast kõik, pilte lisan hiljem.

Terv. Villu
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 888
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas MetsaVikat »

Mõned meeleolu pildid. Sai tehtud väike metsaring mis venis järgmise päeva hommikuni.
Pilt
]
Ootamatult sügav kraav ja kännu otsa vajusime ka. Muidu oleks vb. tagurpidi välja tulnud
Pilt

Pilt

Järgi jäi selline auk. Ei tundu suur, aga kinni ta oli.
Pilt

Üldiselt jäin rahule, olgugi, et esisild oli öö läbi vee all. Hommikul sõber tuli tõstis esiotsa välja traktoriga ja oligi mingi poole tunniga käes. ise jamasime kuskil 6 tundi, et ikka oma jõududega välja saaks. Latt tungraud oleks ka päästnud suht kindlalt, aga seda pole veel.

Mõnus "spordipäev" oli.

Terv. Villu
Kasutaja avatar
Eints77
Fitting 38"
Postitusi: 398
Liitunud: L Mär 27, 2010 6:15 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Eints77 »

Korra olen suvel sattunud analoogsesse olukorda, ainult meil olid tagarattad ca 20cm õhus:P. Hea, et hoog suur polnud, muidu oleks katuses kaks auku olnud esiistmete kohal:P. Keegi tarkpea oli tee läbikaevanud, aga see paistis välja nagu tavapärane väike lomp:P Tookord olid labidas abiks. Saime omal jõul välja.
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid...FORSS ja IDEEAUTO 5115122
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Näide sellest, kuidas latttungraua abil UAZ jäätunud kraavist välja aidatakse:

Pildid alates:
http://www.4x4.ee/driveouts/2003/galler ... egviidu_52

Imeline abivahend ja universaalne tööriist.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

Landy kirjutas:Näide sellest, kuidas latttungraua abil UAZ jäätunud kraavist välja aidatakse:
Imeline abivahend ja universaalne tööriist.
Ei saa mainimata jätta et vints on ka imeline abivahend. Kes korra ennast korralikust mülkast on välja hi-liftinud see enam väga ei igatse lifti järgi.
Virgo
Mudas alates 2003.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

virgo kirjutas:
Landy kirjutas:Näide sellest, kuidas latttungraua abil UAZ jäätunud kraavist välja aidatakse:
Imeline abivahend ja universaalne tööriist.
Ei saa mainimata jätta et vints on ka imeline abivahend. Kes korra ennast korralikust mülkast on välja hi-liftinud see enam väga ei igatse lifti järgi.
Virgo
O.T.
Kännu otsast tõstetakse masin ikka tungrauaga üles ja lahti, mitte ei vintsista toore jõuga vardaid/sildasid pahupidi ja vastu jäätunud kraavi serva pole ka mõtkas stanget pahupidi vintsida.

Kes korra hi-liftiga vintsimist maitsta on saanud, see väldib uisa-päisa enda kinni sõitmist ja oskab premini rada valida. Ehk vajab ka tulevikus vintsi abi vähem.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 888
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas MetsaVikat »

On selline mure, et esimese silla käbil on natuke loks sees. liigub üles alla ja natuke ka edasi tagasi. Nii palju kui joonistest aru olen saanud siis seal kaks koonusrull laagrit ja neid vist pingutatakse käbi mutriga, viimases lauses kindel ei ole. Selline küsimus siis, et mutriga enam peale ei saa keerata, aga kas võib panna seibi sinna nuutide peale. St. laagri ja (ei oska nime panna sellele) selle asja vahele kuhu kardaan kinnitub. Siis saaksin ju laagrid uuesti pingule tõmmata ja asi peaks lahenema.

Siis küsiks veel peale, et kas see tuleb sellest, et asjad nii kulunud juba? Või kokku panemisel mingi viga tehtud? Sest mutter oli ikka väga kinni, põhja keeratud.

Kas arvan valesti kui arvan, et tuleb vahetada lõpuks laagrid?

Teo ja taldriku vahel iseenesest suurt lõtku ei ole. Millalgi võtan lahti ja proovin ajada need hambuvused ka paika, kui paigast ära on. Tagasilla omal arvan, et on paigast ära, esisild nagu tundub suht hea olevat.

Terv. Villu
Kasutaja avatar
ivan
peedist pesumasinale...
Postitusi: 398
Liitunud: P Sept 24, 2006 6:30 pm

Postitus Postitas ivan »

MetsaVikat kirjutas:Sest mutter oli ikka väga kinni, põhja keeratud.

Kas arvan valesti kui arvan, et tuleb vahetada lõpuks laagrid?

Teo ja taldriku vahel iseenesest suurt lõtku ei ole. Millalgi võtan lahti ja proovin ajada need hambuvused ka paika, kui paigast ära on. Tagasilla omal arvan, et on paigast ära, esisild nagu tundub suht hea olevat.

Terv. Villu
Mutter peabki kõvasti kinni olema, et lahti ei jookseks. Tavaliselt on seal stoperdatav mutter. Laagri lõtku reguleeritakse distants seibidega mis asuvad kahe laagri vahel koos distantspuksiga. Kui loks sees võtad seibe niipalju vähemaks, et loks ära kaoks ja laager vabalt ringi käiks. Ei tohi liiga palju ära võtta, et laager pooma jääb. Kui oled pikalt selle loksuga sõitnud, siis tõenäoliselt vaja ka laagfid vahetaad, sest laagrite rullid on tynni kuju võtnud ja pingutamine annab lyhiajalise tulemuse. seda saaba aga teada kui oled 1x pingutuse ära teinud.

Kui teo ja taldriku reguleerimist varem teinud ei ole, siis varu aega. Isegi need kes teinud ei pääse mitmekordsest lahti-koku montaazist, sest ka seda reguleeritakse distantsseibidega. Parem las olla vene autol veidi suurem lõtk sees kui liiga kokku keerad.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”