2. leht 2-st

Postitatud: P Veebr 20, 2011 9:32 pm
Postitas AsTroSS
uputaja kirjutas:
andrusr kirjutas:Autoks DODGE RAM 1500 PICK-UP 4X4 aastast 1995.

Lammarist peaks kasutatud karbi ju leidma. Vist isegi odavam kui TTÜ-s pindamisega tegeleda.


:f

Ma tahaksin ka selle lammutuse kontakte, kuna tean vähemalt 4 inimest kes ostaks enam-vähem töökorras karbi hetkega ....

Postitatud: P Veebr 20, 2011 9:44 pm
Postitas M.A.R.E.K
krt ei tule meelde mis koht see oli(järsku keegi teab)Aga sai vahetusfondist igasugu roolikarpe,latte,ja polnud teab mis kallid.Neile pandi mingid tehase remont komplektid sisse ja andsid enda vana ka neile ja vastu said remonditud.

Postitatud: P Veebr 20, 2011 10:00 pm
Postitas Romek
urmas kirjutas:Vbl pärast lihvimist simmeri sees olevat vedru paar keerdu lühemaks teha ja uuesti kokku keerutada.
Kui võlli pind väga kare ei ole, siis ei ole vaja lihvidagi. Urmase mainitud vedru lühemaks tegemisest piisab täiesti. See selline odav ja kiire lahendus...

Postitatud: P Veebr 20, 2011 11:31 pm
Postitas ibra
Romek kirjutas:
urmas kirjutas:Vbl pärast lihvimist simmeri sees olevat vedru paar keerdu lühemaks teha ja uuesti kokku keerutada.
Kui võlli pind väga kare ei ole, siis ei ole vaja lihvidagi. Urmase mainitud vedru lühemaks tegemisest piisab täiesti. See selline odav ja kiire lahendus...
Sellel võllil on peal kaks simmerite poolt sissekulutatud soont,need peab igal juhul siledaks lihvima.Need pole sügavad sooned ,aga uued simmerid seal ilma võlli lihvimata õli ei pea.

Postitatud: E Veebr 21, 2011 8:10 am
Postitas andrusr
Teeme siis seekord nii, et lihvime võlli peene liivapaberiga ära ja paneme uued tihendid (tellitud juba Rommi käest ära). Vaatame, mis saab ja annan ka siin teada, kuidas toimis.

Postitatud: N Mär 17, 2011 7:22 pm
Postitas Krooniline
andrusr kirjutas:Teeme siis seekord nii, et lihvime võlli peene liivapaberiga ära ja paneme uued tihendid (tellitud juba Rommi käest ära). Vaatame, mis saab ja annan ka siin teada, kuidas toimis.
Kuda toimis ?

Postitatud: R Mär 18, 2011 9:08 am
Postitas andrusr
Tihendid pole veel Meerikast jõudnud, aga võll sai liivapaberiga üle käidud ja tundub OK!

Pilt

Pilt

Postitatud: R Mär 18, 2011 3:59 pm
Postitas ibra
andrusr kirjutas:Tihendid pole veel Meerikast jõudnud, aga võll sai liivapaberiga üle käidud ja tundub OK!
Võib-olla Baltflex-ist oleks ka neid tihendeid saanud.

Postitatud: L Mär 19, 2011 1:47 pm
Postitas kilovatt
Kui lihvimine ei aita siis see hülsi lisamise jutt pole kindlasti ulme valdkonnast, just niimoodi käivad asjad tarbesõidukitel (nt Volvo FH), seal selline lahendus juba uuest peast kasutusel. Kui tihend või tihendid lekkima hakkavad siis paigaldatakse uus hülss ja uued tihendid.
Olen korra sarnase olikorraga kokku puutunud ja lahendasin teema nii et võlli peenemaks treimisega ja hülsi paigaldamisega, simmer läks originaal mõõdus.
Leidsin ka mingid hülsid+simmerid mõõdu järgi, CR ja Timkeni valmistatud, aga ei kannatanud oodata tellimisega. Minuarust oli seal ka mingeid remondikomplekte just ameriklaste seildadele ja roolivõimenditesse. Tuhla natuke usa lehtedel ja arvan et leiad lahenduse.

Postitatud: T Mär 22, 2011 1:24 pm
Postitas eero I
kilovatt kirjutas:Kui lihvimine ei aita siis see hülsi lisamise jutt pole kindlasti ulme valdkonnast, just niimoodi käivad asjad tarbesõidukitel (nt Volvo FH), seal selline lahendus juba uuest peast kasutusel. Kui tihend või tihendid lekkima hakkavad siis paigaldatakse uus hülss ja uued tihendid.
Olen korra sarnase olikorraga kokku puutunud ja lahendasin teema nii et võlli peenemaks treimisega ja hülsi paigaldamisega, simmer läks originaal mõõdus.
Leidsin ka mingid hülsid+simmerid mõõdu järgi, CR ja Timkeni valmistatud, aga ei kannatanud oodata tellimisega. Minuarust oli seal ka mingeid remondikomplekte just ameriklaste seildadele ja roolivõimenditesse. Tuhla natuke usa lehtedel ja arvan et leiad lahenduse.
Toyota karpidel lähevad võllid ilma peenemaks treimatagi pooleks, seda siis metsas ja suure rattaga. St. ega neil palju varu pole. Istuga tehtud hülsi paigaldamine lisab küll tugevust aga kindlasti ei ole see sama.
See lahendus võiks siiski jääda viimaseks, lahenduste nimekirjas. Seda enam, et katsetuseks võib saada ainult ühe korra.
Pilte vaadates tundub, et ega sealt väga midagi maha võtta ei saa ka, nii, et nuut puutumata jääks.

Postitatud: T Mär 22, 2011 9:41 pm
Postitas heeringas
ilmtingimatta ei ole vaja treida peenemaks.
Saab paigaldada väiksema siseavaga simmeri.
Üldjuhul ei ole vaja ka karpi maha, ega ka laiali võtta.
Ja eks igaüks otsustab ise kuidas ja kas remontida.