2. leht 2-st

Postitatud: P Veebr 13, 2011 3:25 pm
Postitas Andres
Toetaks ka seda vedrude asendamise juttu. Gaz 24 mootoril sai plokikaas freesitud 95 bensiinile ja mõnisada kilomeetrit hiljem, pärast jõulisemat gaasivajutust, pani neljanda silindri sisselaskeklapp näuhti lõiget, utiliseerides praktiliselt kogu mootori. Tegemist oli täiesti uue kaanega (s.h. vedrud, klapid ja klapipesad) ning karburaatoriks tavaline k126g.

Postitatud: P Veebr 13, 2011 5:29 pm
Postitas ibra
Andres kirjutas:Toetaks ka seda vedrude asendamise juttu. Gaz 24 mootoril sai plokikaas freesitud 95 bensiinile ja mõnisada kilomeetrit hiljem, pärast jõulisemat gaasivajutust, pani neljanda silindri sisselaskeklapp näuhti lõiget, utiliseerides praktiliselt kogu mootori. Tegemist oli täiesti uue kaanega (s.h. vedrud, klapid ja klapipesad) ning karburaatoriks tavaline k126g.
Oma viga.Kui sa kaane maha freesisid,siis need klapid lähevadki vastu kolbi,kui sa just kolvile klappide jaoks pesasid sisse ei freesi.

Postitatud: P Veebr 13, 2011 6:07 pm
Postitas erik
ibra kirjutas:
Andres kirjutas:Toetaks ka seda vedrude asendamise juttu. Gaz 24 mootoril sai plokikaas freesitud 95 bensiinile ja mõnisada kilomeetrit hiljem, pärast jõulisemat gaasivajutust, pani neljanda silindri sisselaskeklapp näuhti lõiget, utiliseerides praktiliselt kogu mootori. Tegemist oli täiesti uue kaanega (s.h. vedrud, klapid ja klapipesad) ning karburaatoriks tavaline k126g.
Oma viga.Kui sa kaane maha freesisid,siis need klapid lähevadki vastu kolbi,kui sa just kolvile klappide jaoks pesasid sisse ei freesi.
Ibra, palun ära aja lolli juttu. Ja kui sa ei tea seda teemat süviti, siis palun ära postita! Klapi sisse kukkumine kehvade vedrude tõttu on praktika, mitte interneti BS.

Postitatud: P Veebr 13, 2011 6:32 pm
Postitas carpets
ibra kirjutas:
Andres kirjutas:Toetaks ka seda vedrude asendamise juttu. Gaz 24 mootoril sai plokikaas freesitud 95 bensiinile ja mõnisada kilomeetrit hiljem, pärast jõulisemat gaasivajutust, pani neljanda silindri sisselaskeklapp näuhti lõiget, utiliseerides praktiliselt kogu mootori. Tegemist oli täiesti uue kaanega (s.h. vedrud, klapid ja klapipesad) ning karburaatoriks tavaline k126g.
Oma viga.Kui sa kaane maha freesisid,siis need klapid lähevadki vastu kolbi,kui sa just kolvile klappide jaoks pesasid sisse ei freesi.
Sellisel juhul olex need klapid esimese käivituse juures juba pähe läinud. Asi siiski lahjades klapivedrudes.Gaz 24 mootorile täitsa saadaval äkilisemaid klapivedrusid (ehku isegi "Volgapoest").

Postitatud: P Veebr 13, 2011 10:35 pm
Postitas ibra
erik kirjutas:
Ibra, palun ära aja lolli juttu. Ja kui sa ei tea seda teemat süviti, siis palun ära postita! Klapi sisse kukkumine kehvade vedrude tõttu on praktika, mitte interneti BS.
Mina pole seda väitnud et kehvade vedrudega klapp alla ei kuku (loe korralikult postitust ja lähene teemasse süviti)Kukub küll. Mina rääkisin korralikest vedrudest ja olen ka korralike vedrudega klappe alla lasknud,aga ainult teisel mootoril ja klapivedru purunemise tõttu.Aga kolvi ja klapi vahele tuleb jätta rohkem ruumi ,kui kaant on maha freesitud ,mitte aga ainult nii,et mootorit tühjalt ringi ajades kolvid klappe ei puuduta. Igav teema.

Postitatud: E Veebr 14, 2011 12:08 am
Postitas Andres
Kogu lugupidamise juures... Antud juhul on teemaks ikkagi uaz-i/gaz-i mootorid ja gaz-24 mootoritest on teatavasti kaks versiooni. 6,7 surveastmega, mis mõeldud tarbima bensiini oktaaniga 76 ja 8,2 surveastmega 95 (vanal ajal siis AI-93) bensu jaoks. Kogu erinevus nende mootorite puhul seisneb plokikaane kõrguses, mis esimesel juhul on 97,8 mm ja teisel 94,2 mm. Seejuures mootor ise on algselt projekteeritud Ai-93-le (see lahjem on lihtsalt väiksema dotanatsioonikindlusega kütusele tehtud defoss variant) ning isegi 8,2 surveastme puhul klapp ei ulatu kuidagi kolvini (asendis, mil klapivedru on täielikult kokkusurutud). Mis tähendab seda, et klapp ja kolb kohtuvad ainult juhul kui eelnevalt on juba midagi katki läinud. Vabandust teema läbustamise pärast...

Ainus positiivne aspekt minu postituse juures on, et teema algataja peaks siit oma esimesele küsimusele vastuse leidma:)

Postitatud: E Veebr 14, 2011 9:55 am
Postitas ibra
Andres kirjutas:Kogu lugupidamise juures... Antud juhul on teemaks ikkagi uaz-i/gaz-i mootorid ja gaz-24 mootoritest on teatavasti kaks versiooni. 6,7 surveastmega, mis mõeldud tarbima bensiini oktaaniga 76 ja 8,2 surveastmega 95 (vanal ajal siis AI-93) bensu jaoks. Kogu erinevus nende mootorite puhul seisneb plokikaane kõrguses, mis esimesel juhul on 97,8 mm ja teisel 94,2 mm. Seejuures mootor ise on algselt projekteeritud Ai-93-le (see lahjem on lihtsalt väiksema dotanatsioonikindlusega kütusele tehtud defoss variant) ning isegi 8,2 surveastme puhul klapp ei ulatu kuidagi kolvini (asendis, mil klapivedru on täielikult kokkusurutud). Mis tähendab seda, et klapp ja kolb kohtuvad ainult juhul kui eelnevalt on juba midagi katki läinud. Vabandust teema läbustamise pärast...

Ainus positiivne aspekt minu postituse juures on, et teema algataja peaks siit oma esimesele küsimusele vastuse leidma:)
Klapp ja kolb kohtuvad küll tingimustel,kui nõrgad vedrud ,kaant maha lihvitud ,väga suured pöörded jne ,sest klapp ei jõua kolvi eest ära minna.Aga et jutt käis tuunimisest ,vanasti öeldi forsseerimine,siis tuleb kasutada Gaz 24-10 vedrusid ja taldrikuid ,seal ju topelt vedrud.

Postitatud: E Veebr 21, 2011 10:36 am
Postitas kotkas
Meil sai kaan 5mm õhemaks, töötab väga hästi ja kestnud u. 20 000km