2. leht 4-st
Postitatud: R Jaan 28, 2011 9:17 am
Postitas TiitR
raulex kirjutas:Arxs kirjutas:Paar nädalat tagasi sain näpud taha LC120-ele, 3tdi isend. See oli see aeg, kui polnud veel sooja olnud ja lumi oli pehme. Sai ümber auto tiirutatud ja siis seda kuradi karterikaitset märgatud. Madalam, kui sõiduauto....Kole mõttetuks muutus minu silmis, lootsin enamat.
LC 120 st ka paar lugu rääkida.Sügisel oli üks kergelt tatisel põllul kinni,
tõmbasin oma kulunud 30 tollise mudarehviga Terranoga(no pole ju ka mingi tõsine maastur)välja ja seda jäiga köiega.
Cruiser jäi uuesti kinni täpselt sellesse kohta ,kus mina oma autoga tõmmates sõitsin

.Elektroonika nullis ära igasuguse maastikuvõimekuse,rehv oli Cruiseril korralik AT.
Talvel Monica ajal tahtis üks kodanik autoga tööle saada,palus mul kolliga jälje ette ette sõita.Metsavahel ei olnud eriti tuisanud,pm ainult sajulumi.
Sõitsin kolliga paar korda tee läbi,kuna kaugemal oli ka üks tuisanud koht, siis jäin julgestuseks kohale.Cruiser sai mõnikümmend meetrit sõita ja siis jäi jälge kinni.
Kolme mehega lükkasime tagasi välja,no lund polnud seal tõesti palju.
Tekib küsimus,kas need inimesed ei osanud oma maasturit kasutada,või ei saagi Cruiseril elektroonikat välja lülitada?
Difri ikka lukustasid ära? Keskdifri lukustamisega tõmmatakse VSC
peaaegu nulli ja siis tuleb ainult tuuri anda!

Postitatud: R Jaan 28, 2011 9:21 am
Postitas PARUN
Tuleb heaga varuda omale veel mõni bj40, seda konserveerida mõnikümmend aastat ja siis sõita uhke kallihinnalise päris metallist tehtud maasturiga..
Postitatud: R Jaan 28, 2011 10:36 am
Postitas anttix
PARUN kirjutas:Tuleb heaga varuda omale veel mõni bj40, seda konserveerida mõnikümmend aastat ja siis sõita uhke kallihinnalise päris metallist tehtud maasturiga..
Ah, inimesed on lihtsalt harjunud vanu aegu taga nutma. See, et mingi uus auto on Eestis praegu üle mõistuse populaarne ei tähenda, et seda 10a pärast üldse metsas näha peaks olema. Opel Frontera on ju ka kirjade järgi maastur, aga miskipärast on neid 4x4 üritustel kuidagi vähevõitu.
Ikka ja ainult ajahammas on see ülim kvaliteedikontroll
Uusi ja läikivaid autosid ei taha ju keegi eriti "retsida". Las lollid maksavad tehasehinna ära, nühivad taskurätiga läikima ja sõidavad 5a asfaldil, siis ostab teine loll veelkorra kalli hinnaga ning sõidab veel 5a asfaldil ja alles siis kui ajahammas on autot piisavalt "marineerinud", kõlbab see maastikukasutuseks. Saast disain on selleks ajaks ära lagunenud ja nende mudelite jaoks, mida järelturg on säästnud, on igasugu tõstesarju, tugevdusi ja asenduselektroonikat jalaga segada.
Kui tahad otse tehasest tulnud uue autoga puid maha võtta, siis osta Defender vms.
Postitatud: R Jaan 28, 2011 10:50 am
Postitas anttix
Mis puudutab CO2 makse, siis kes teab, äkki need teevad pigem maasturite arengule hoopis kasu: linnamaasturite turg kuivab kokku, kuna kehkenpüksid leiavad teistsugused tillipikendused ja need, keda rahasumma eriti ei koti, sõidavad niikuinii maastikusuutmatute Escalade-de või muidu limukatega. Seega on tootjad sunnitud igasugu kulinate asemel uuesti tähelepanu "põhiväärtustele" pöörama

Postitatud: R Jaan 28, 2011 11:35 am
Postitas Landy
PARUN kirjutas:Tuleb heaga varuda omale veel mõni bj40, seda konserveerida mõnikümmend aastat ja siis sõita uhke kallihinnalise päris metallist tehtud maasturiga..
Eesti on teada 2 Land Roveri omaniku, kes ostsid tuttuue auto, konserveerisid pesnsionipõlveks ja ajasid ca 10 aastat hiljem masinale hääled sisse. Põhjus selleks, et seda mudelit mida nd soovisid tulevikus enam saada pole.
Üht sellist oma silmaga nähtud, mis toodi peale seismist hooldusesse, et sõidukorda panna.
Postitatud: R Jaan 28, 2011 12:27 pm
Postitas EleCTriC1
Niih aga kas kellegil on juhtum rääkida kus sama mudeli seeria eriajastu isendite maastikusuutlikus paralleelselt välja tuleb?

CO
Postitatud: R Jaan 28, 2011 12:42 pm
Postitas Kalamees
Kui arvestada et tänapäeva masinad on ratastel arvutid siis suht kerge teha korrektuure masina ajudes. Paar aastat tagasi oli Soomes see populaarne tegvus Audide ja VW masinatega. 800 euri ja progeti aju ümber ja osadel mudelitel oli vaja ainult arvutiga paar klõpsu teha. 95 bensiinilt 98 ja saadi 30% võimsuse kasv, kui mälu ei peta.
Postitatud: R Jaan 28, 2011 1:46 pm
Postitas zum
30%
Ei tundu usutav

Kolmandik hobuseid koplisse juurde on ikka juba päris palju, nad tahavad suuremat karjamaad ja rohkem heinu talvel
(st ainult 95 -> 98 kütuse pärast selline kasv)
Postitatud: R Jaan 28, 2011 2:34 pm
Postitas Landy
EleCTriC1 kirjutas:Niih aga kas kellegil on juhtum rääkida kus sama mudeli seeria eriajastu isendite maastikusuutlikus paralleelselt välja tuleb?
Land Rover Defender 1983... praegune.
Kuni 1998. aastani maastikusuutlikus paranes. Peale seda on tänu keskkonnanõuetele ja uuetele elektroonikast pungil mootoritele see vähikäiku teinud. Lisks veel üldine detailide kavaliteedi langus.
Sella auto puhul on ca 30 aasta jookul muutunud tehnilise külje pealt vaid mootorid ja käigukastid, muu laias laastus sama.
Keegi tark võiks siin ka G-mersusid läbi ajaloo võrrelda.
Teiste tootajate autod on ajas liialt muutunud.
Postitatud: R Jaan 28, 2011 3:18 pm
Postitas nohik
Landy kirjutas:
Keegi tark võiks siin ka G-mersusid läbi ajaloo võrrelda.
Teiste tootajate autod on ajas liialt muutunud.
Ära siinkohal Jeep Wranglerit unusta, stanged on küll plastikust kuid muidu peaks ka uuena kõlbama metsa viia...
Postitatud: L Jaan 29, 2011 3:31 am
Postitas anttix
zum kirjutas:(st ainult 95 -> 98 kütuse pärast selline kasv)
Ma ka keeldun seda uskumast, bensiini kütteväärtus ei sõltu teatavasti oktaanarvust.
Postitatud: L Jaan 29, 2011 10:15 am
Postitas orav
Tegelikult võib võimalik olla küll 30% võimsuse kasvu. See selline extreemne piir juba. Ei tähenda just ainult 95'lt 98'le. Eks seal aju progemises ole üsna mitu näitajat, mis väänatud saab. Kui Jaapani masinatest ulmelisi näitajaid välja väänatakse puhtalt elektroonika abil, siis on ka Sakslasest see kuigi palju võimalik. Pigem tõlgendamise küsimus, kas nüüd "oktaanarvu tõstmine" see kõige õigem nimetus sellisele teostusele oleks.
Postitatud: L Jaan 29, 2011 10:35 am
Postitas tann78
zum kirjutas:30%
Ei tundu usutav

Kolmandik hobuseid koplisse juurde on ikka juba päris palju, nad tahavad suuremat karjamaad ja rohkem heinu talvel
(st ainult 95 -> 98 kütuse pärast selline kasv)
Eks ainult bensiinilt jah ei tule lisa, antakse vähe rohkem õhku ka peale. Endal olnud Rootsist toodud A6 1,8 T, stokis 110 kw umbes 0,52 bar boost. Mul oli 1,3 bar boost,tahtis ka 98 bensiini, arvutit taha pannes näitas detonatsiooni vigu 95 ga.
Praegune auto:VW Passat 1.9 TDI (100 hp/250 Nm std)
Kütuse temp. ära petetud ja voila (näitab 131 c* kütuse tempi).
Box oli juba enne paigaldatud, ise sõitnud mingi 140000 km ja ei ole mingeid probleeme esinenud. Saksa AMH Booster.
http://www.amh-booster.de
Max. power
122 hp (90 kW)
Max. torque
247 lb-ft
Changes
New E-prom
Price incl. installation
532 EUR excl. VAT
Note
This upgrade is TÜV-approved and meets the current european emission regulations. The software maintains full functionality in terms of diagnostics, engine protection and fault code memory. The software maintains full functionality in terms of diagnostics, engine protection and fault code memory.
Note! On cars with DSG the torque is limited to 360 Nm.
Mõned näited,stokis mootor siis 1,8 T 110 kw.
Max. power
193 hp (142 kW) vid 5160 r/min
Max. torque
236 lb-ft vid 3250 r/min
Acceleration 0-60 mph
7.6 s
Top speed
148 mph
Changes
New E-proms in ECU
Price incl. installation
532 EUR excl. VAT
Note
This upgrade is TÜV-approved and meets the current european emission regulations. The software maintains full functionality in terms of diagnostics, engine protection and fault code memory.
The above specified torque is valid for 97 cars. On 95-96 cars the torque reaches 212 lb-ft and from 98 and onwards the torque reaches 260 lb-ft. Cars with 180 hp stock reach 193 hp and 278 lb-ft.
-------------------------------------------------------------------------------------
Max. power
210 hp (155 kW) vid 5200 r/min
Max. torque
243 lb-ft vid 3300 r/min
Acceleration 0-60 mph
6.9 s
Top speed
149 mph
Changes
New E-proms in ECU, optimization of flow to intercooler, stainless steel exhaust (cat-back).
Price incl. installation
1026 EUR excl. VAT
Note
This upgrade is TÜV-approved and meets the current european emission regulations. This upgrade is TÜV-approved and meets the current european emission regulations. The software maintains full functionality in terms of diagnostics, engine protection and fault code memory.
For cars with Quattro add 185 EUR to the price. The above specified torque is valid for 97 cars. On 95-96 cars the torque reaches 238 lb-ft and from 98 and onwards the torque reaches 271 lb-ft. Cars with 180 hp stock reach 207 hp and 278 lb-ft.
http://www.dahlbackracing.se/english/main.asp
Postitatud: L Jaan 29, 2011 2:14 pm
Postitas zum
Turbokate puhul olen nõus.
N/A asjadega on küll kahtlane, et nt 100kw -> 130kw lihtsalt aju näppimisega saadakse.
Postitatud: L Jaan 29, 2011 8:14 pm
Postitas üllar003
Üks asjatundja seletas, et LC 80 4,2TD mootorile ka hunniku hobujõudusid ja väänet suht lihtsalt juurde saab. Tarvis paigaldada ainult suurem cooleri radikas ja uus soft sisse ja ongi ca 215 hp varba all nurrumas.