2. leht 3-st

Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.

Postitatud: E Okt 19, 2015 8:29 pm
Postitas ibra
puhvel kirjutas:
Ax kirjutas:Pump maha. Selle jaoks spets tööriista, et ta hammaka pealt maha saada ja hammakas ise alla ei kukuks.
Pump tuleb laiali võtta. Kui tihendi vahelt juba välja pressib siis mingi pindmine silikoon ei hoia ammugi.
Kaane regull rohkem käsitöö, nihutad kaant nii umbes 1 mm igas ilmakaares ja proovid tulemust. Võib võtta päeva jagu aega.
Ax räägid ehk lähemalt, mis spets tööriist see on ja kuda välja näeb, et ta hammaka pealt maha saada ja hammakas ise alla ei kukuks ?
Tõmmits on selline.
Pilt

Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.

Postitatud: E Okt 19, 2015 8:50 pm
Postitas puhvel
Tänud ibra, kust hankida, tellida selline ?

Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.

Postitatud: T Okt 20, 2015 10:07 am
Postitas ibra
puhvel kirjutas:Tänud ibra, kust hankida, tellida selline ?
Odavam on lasta treialil teha.Tööriist on VM 1003, aga mingil leheküljel on hea kirvega selline tõmmits, vist on kullast. http://www.ntxtools.com/network-tool-wa ... 42671.html

Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.

Postitatud: T Okt 20, 2015 1:23 pm
Postitas Milo78
Selle raha eest on mõtekas töötav pump osta mitte tööriist :D

Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.

Postitatud: T Okt 20, 2015 2:20 pm
Postitas puhvel
Milo78 kirjutas:Selle raha eest on mõtekas töötav pump osta mitte tööriist :D
Ja kuidas seda pumpa siis vahetada ilma selle tööriistata ?
Töötav pump läheb ise külge ? :bang: :hihi:

Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.

Postitatud: T Okt 20, 2015 5:23 pm
Postitas ibra

Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.

Postitatud: N Okt 22, 2015 5:25 pm
Postitas puhvel
ibra kirjutas:
puhvel kirjutas:Tänud ibra, kust hankida, tellida selline ?
Odavam on lasta treialil teha.Tööriist on VM 1003, aga mingil leheküljel on hea kirvega selline tõmmits, vist on kullast. http://www.ntxtools.com/network-tool-wa ... 42671.html
Jaah....enne kui treialit otsima minna peaks igasugu mõõtusid teadma :roll: :?
Sellega vist juba raskem teema .

Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.

Postitatud: R Okt 23, 2015 9:06 pm
Postitas chevikas
Väntvõll, saaled kulunud, kepsu kolks.

Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.

Postitatud: R Okt 23, 2015 9:58 pm
Postitas puhvel
chevikas kirjutas:Väntvõll, saaled kulunud, kepsu kolks.
Kas see postitus on eriti tarkadele või mis seos on üldse ?

Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.

Postitatud: T Dets 29, 2015 10:49 am
Postitas puhvel
puhvel kirjutas:Ok aga siiski....
Kuidas diislispetsid seda regullivad, ka kõhutundega või on miskid instrumendid neil ?
Nüüdseks pump tehtud Oisus.
Algul tõukasin pumba vahetust ja lõpuks tehti kahest pumbast üks kabedam kokku ja igasugu tihendeid vahetati.
Vähe sellest, et kaane vahelt lekkis, hakkas ka külje pealt purskama miski kaanekese vahelt.
Sinna panin mingit mõginat, et liikuda kannataks.
Oisus imestati, et mis tast vahetada tahad, töötab kenasti ju.
Imelugu töötab jah aga lekib igast otsast :)
Kui nii siis selge ja tehti ära.
Kaas sealjuures arvutiga paika regullitud.
Seest osa rupskeid olla ikka üpris kulunud olnud.
Vahetusest sai rem ja vahetus.
Pärast kõllasin tagasi, et kompu näitab suuremat kulu kui varem ja, et mis teha annab ?
Küsiti, et kas läheb sama hästi edasi kui varem või kehvemini või paremini ?
Vastasin, et umbes sama tundub (mis minu jaoks päris hästi)
Seletati, et vabalt võib kompu näidata rohkem kui tegelt rüüpab ja vabalt võib ka vastupidi olla.
Mõõtku ma tegelik kulu ja kui ei meeldi siis võib timmimisega tegelda.
JA tehku ma seda 2-3 korda, siis tulemus tõesem.
Tegelen sellega.

Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.

Postitatud: T Dets 29, 2015 3:09 pm
Postitas raitojas
puhvel kirjutas:
puhvel kirjutas:Ok aga siiski....
Kuidas diislispetsid seda regullivad, ka kõhutundega või on miskid instrumendid neil ?
Nüüdseks pump tehtud Oisus.
Algul tõukasin pumba vahetust ja lõpuks tehti kahest pumbast üks kabedam kokku ja igasugu tihendeid vahetati.
Vähe sellest, et kaane vahelt lekkis, hakkas ka külje pealt purskama miski kaanekese vahelt.
Sinna panin mingit mõginat, et liikuda kannataks.
Oisus imestati, et mis tast vahetada tahad, töötab kenasti ju.
Imelugu töötab jah aga lekib igast otsast :)
Kui nii siis selge ja tehti ära.
Kaas sealjuures arvutiga paika regullitud.
Seest osa rupskeid olla ikka üpris kulunud olnud.
Vahetusest sai rem ja vahetus.
Pärast kõllasin tagasi, et kompu näitab suuremat kulu kui varem ja, et mis teha annab ?
Küsiti, et kas läheb sama hästi edasi kui varem või kehvemini või paremini ?
Vastasin, et umbes sama tundub (mis minu jaoks päris hästi)
Seletati, et vabalt võib kompu näidata rohkem kui tegelt rüüpab ja vabalt võib ka vastupidi olla.
Mõõtku ma tegelik kulu ja kui ei meeldi siis võib timmimisega tegelda.
JA tehku ma seda 2-3 korda, siis tulemus tõesem.
Tegelen sellega.
Kui saladus ei ole, siis mitu euro raha küsiti?

Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.

Postitatud: T Dets 29, 2015 3:56 pm
Postitas puhvel
No arvutasin veidi peast tunni hinda ja rem lisaks ja teise kasutatud pumba kontroll väidetavalt 70 raha ja leidsin, et miski 400 pean vist käima välja aga meeldivalt 250 küsiti.
Põdramaal Turku linnast tehti pakkumine 450 vahetus pluss 40 teise kasut kontroll.
Kui sinna juurde ette kujutada veel kahest ühe tegemine ja uued tihendid, värgid siis oi-oi, mis summa oleks tulnud.
Liomaa linnast diiselduskeskus ütles telefonis vahetuse kohta 900-1000 :shock:
Pean vist rahul olema.
Parandan 9sada-tonn raha.

Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.

Postitatud: R Jaan 01, 2016 7:35 pm
Postitas ibra
ibra kirjutas:
puhvel kirjutas:Tänud ibra, kust hankida, tellida selline ?
Odavam on lasta treialil teha.Tööriist on VM 1003, aga mingil leheküljel on hea kirvega selline tõmmits, vist on kullast. http://www.ntxtools.com/network-tool-wa ... 42671.html
Siin paar joonist tõmmitsa tegemiseks.
Pilt Pilt

Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.

Postitatud: L Jaan 02, 2016 9:30 am
Postitas Ruc1990
kui pumbpea ja pumba enda vahelt lekkis, siis sina tihend lihtne ja kodus tehtav. Ca 15eur tihendisari bosch pumpadel. Ka küljekaanel ise vahetatav,, Kui just see mootori poolne küljekaan polnud, siis kuulpähe, vaja maha vötta sest lihtsalt pole ruumi. Kui juba siis ka köigeall taga on solenoid mille söela võiks puhastada.
Kaan pannakse arvutiga paika. Saab tundejärgi, aga mitte paika vaid enamvähem. Isegi kui 2-3 märki lüüa peale ei pruugi paika saada kaant, ning kui läbi pimeda önne saad paika siis poltide ülepingutamine ajab ise paigast.. 1mm liigutamise sisse mahub ca 5 vöi rohkemgi asendit.
Kui kellablokk näitab suuremat kulu kui enne, siis paar vöimalust. Kas koputati maha natuke kaant, ehk autoaju näeb suurt küttekogust ja vähendab etteantavat hulka. (persetyno tunneb seda uimasusega enne turbo sekkumist.) Või oli enne peale koputatud, ning näitas reaalsusest väiksemat küttekulu. (persetyno tunneb seda erksamootorina enne turbot, ning enne ja ka fööniga vahest isegi, viskab musta tagant kui juba ulmeliselt väiksed numbrid küttekulul.) NIng nüüd norm asendis ja saad reaalset küttekulu(persetyno tunneb seda tavapärase tehase ettenähtud liikumisega)
Aga kui pump maha käib... siis el fackto tuleb märke teha et tagasi saaks õige, ning palvetada, sest kui mingigi käivitus probleem vöi teravahäälega käimine jne tekib, siis see tähendab et tuleb leida koht keegi kellel kellad ja vändalukud jne olemas. See juba käib paika vanakooli meetoditega, sealt ka regullib süütenurka, see all solenoid ka regullib, aga eeldab et pump ise paigas üsna täpselt.

Minu 2 senti.. Lihtsalt taustainfoks... Hingeelu Bosch VE ja VP pumpadel suht sama, vahet pole millel ta peal, (mul olnud au teha omale opel millel bmw r6 pump, ning kaan joodetud juhtmetega ringi vw r4 pealt :D )

Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.

Postitatud: L Jaan 02, 2016 9:19 pm
Postitas Ax
Ruc1990 kirjutas:joodetud juhtmetega ringi vw r4 pealt :D )
7
Ise ka saad aru millest kirjutad. Või jäi grammatika koolis vahele. Võta vabalt.
Kus neid pumpasid arvutiga paika pannakse? Meeldib just Tartu kant.