2. leht 2-st

Postitatud: P Jaan 02, 2011 10:58 am
Postitas totu
uputaja kirjutas:Pane sissepritsekas.
Ei ole hea mõte. Diisel ei vaja suurt eelrõhku ja pritsungi pump võib nt. pumba võllitihendi hingusele saata. Olen kunagi kasutanud mingi japsi bensiinipumpa (karburaatormootoriga) e. selline membraani ja elektrimagnetiga. Sapika ahjupump peaks OK olema aga töökindlus ei kannata kommenteerimist.
Ise pakun et pööreteregulaator või etteande doseerimine või mõlemad kinni nõgitunud (seisva mootoriga täisgaas annab max. jõuga max. etteande) ja atsetoon võiks puhastamiseks hea olla aga kindlasti ei mõju atsetoon plunserpaarile ja pihustitele positiivaselt. Seega pump laiali võtta tundub mõistlik.

Postitatud: K Jaan 05, 2011 11:38 pm
Postitas ardi
totu kirjutas:
uputaja kirjutas:Pane sissepritsekas.
Ei ole hea mõte. Diisel ei vaja suurt eelrõhku ja pritsungi pump võib nt. pumba võllitihendi hingusele saata. Olen kunagi kasutanud mingi japsi bensiinipumpa (karburaatormootoriga) e. selline membraani ja elektrimagnetiga. Sapika ahjupump peaks OK olema aga töökindlus ei kannata kommenteerimist.
Ise pakun et pööreteregulaator või etteande doseerimine või mõlemad kinni nõgitunud (seisva mootoriga täisgaas annab max. jõuga max. etteande) ja atsetoon võiks puhastamiseks hea olla aga kindlasti ei mõju atsetoon plunserpaarile ja pihustitele positiivaselt. Seega pump laiali võtta tundub mõistlik.
Ostsin uue madalsurvepumba(500kr),kasutamisel mingit muutust ei täheldanud.
Küll aga muutus asi paremuse poole,kui soojendasin kõrgsurvepumpa kuumaõhupüstoliga.Seega tundub,et viga pole selles 7 kroonises masuudisegus vaid hoopis kallis(11,3kr/l) maksnud nn.vene suvises küttes,mille parafinilaadsed ollused ei sula üles kütuse eelsoojendusspiraalis ja läbivad ka filtri takistusteta.Kasutasin vaid seda läbipaistvat pikka plastfiltrit(60kr).Nüüd lisasin ka lühikese plastfiltri(40kr),mis on tihedam.Igatahes Tallinnas sain täna ära käidud.
Plastfiltreid kasutan põhjusel,et nad on korduvkasutatavad,st pestavad,originaalfiltrit ei kasuta,sest läheb kalliks.Samal põhjusel ei pane ma ka kütusesse 2 taktilise mootori õli vaid hoopis gaasiturbiiniõli või kasutatud hüdroõli,mille liitrihind jääb alla 10kr.

Postitatud: N Jaan 06, 2011 9:06 am
Postitas raulex
ardi kirjutas:Samal põhjusel ei pane ma ka kütusesse 2 taktilise mootori õli vaid hoopis gaasiturbiiniõli või kasutatud hüdroõli,mille liitrihind jääb alla 10kr.
Kuidas hüdroõli määrimisomadused on ja palju seda peaks panema?Kas külmaga filtreid läbib?Omal kah vaaditäis hüdroõli kodus ootamas.

Postitatud: N Jaan 06, 2011 9:41 pm
Postitas ardi
raulex kirjutas:
ardi kirjutas:Samal põhjusel ei pane ma ka kütusesse 2 taktilise mootori õli vaid hoopis gaasiturbiiniõli või kasutatud hüdroõli,mille liitrihind jääb alla 10kr.
Kuidas hüdroõli määrimisomadused on ja palju seda peaks panema?Kas külmaga filtreid läbib?Omal kah vaaditäis hüdroõli kodus ootamas.
Ma arvan,et pane 10% hulka,so 200l 1800l peale.

Postitatud: E Jaan 24, 2011 7:42 pm
Postitas ardi
Peale 3 nädalatagust sula ja soojemat perioodi,kadus viga kui nõiaväel,tõsi lisasin ka peenema filtri.Kokteilist jätsin välja kalleima ehk 11,3kroonise komponendi ja kasutan vaid 7 ja 8 krooniseid vedelikke.Asi toimib ilusti.
Näitan ka pilti küttesüsteemist.
http://album.ee/node/24447843/50153101
Kütuse eelsoojendusspiraal on valmistatud kõrgema külmkapi tagumisest torust,mis on spiraali keeratud.Spiraali seest läheb lõdvik,mis plokikaanest läheb soojendusradikasse.Pajerol on mugavam kasutada tagumisse soojendusradikasse minevat lõdvikut.Spiraali ümber hoian villast kaltsu,et vähendada sulatussüsteemi jahtumist.Edasi läheb kütus jämedamasse filtrisse,mis enne probleemi tekkimist oli ka ainsamaks filtriks.Edasi läheb peenemasse filtrisse(mille lisasin pärast probleemi teket) ja siis pumpa.Filtrid on puhastatavad ja maksid 60+40kr.
Süsteem on vajalik,et saaks kasutada biodiislit,mille rasvad hakkavad hanguma +5 kraadist allapoole ja kipuvad filtreid ummistama.

...

Postitatud: T Jaan 25, 2011 9:34 pm
Postitas pimeroolis
Terekest...sul on mootoris põlend peaaegu kõik ained... saepuru ja söetolm on veel proovimata Natuke on selgusetuks jäänd mis ainet sa "biodiisli" all mõtled kui kirjutad rasvadest...Oma autos kasutan küll momendil seda diislit mis bensukast saada on ja kütusefiltreid ainult originaale(Motorcrafti). Väiksed tõrked olid ainult talve alguses kui nn talvekütus müügile tuli aga lisaainega said need haigused ka ravitud.Biodiisel on ennast ka huvitanud, mitmetest foorumitest ja artiklites on teema käsitlust saanud. Nagu ma aru olen saanud siis eelkõige hoiatatakse selle aine kasutusele võtmisel et tal on omadus lahti leotada kõik võimaliku setet ja karsta ja on võimalikud süsteemi ummistused no mingil määral nagu pesevad omadused siis. Ja mõned metallid nagu pronks, vask ei saa taga hästi läbi ja osad plastikud ka. Eestis müüb biodiislit vist Favora kui ma ei eksi. Muidugi ei hakka ma eksperimenteerima mingite suvaliste õliste ainetega, see ei pruugi lõpuks nii odav ollagi kui kõik kulud ja probleemid kokku arvestada mis sellega kaasneda võivad. Jänki poolele on selle auto puhul küll proovitud biodiislit aga komentaarid üsna kesised nii et lahtiseid otsi on.Vanema pumpdiisli puhul ilmselt ei ole asi nii terav mul on hüdraulilised elektriliselt juhitud pihustid mis näiteks väga nõudlikud õli vahetuse suhtes kuna neid käitab mootori õli. Oled sa proovind sõita ka puhta biodiisliga või siis biodiisli ja tavadiisli seguga

Postitatud: T Jaan 25, 2011 11:02 pm
Postitas Rtuning
Kas pisikest sõela oled puhastanud(kütte pealejooksu toru all)
Omal oli mazdal B2500 sma jam u 7-8 korda järjest. Käis kohapeal kui uus, kuid sõitmisel oli jaksu vähe ja varsti ei tahtnud enam ule 1800p/min minna. Samas meelitamisega sai ka 3-4000 pööret peale. Puhastasin sõela ära ja jälle 100km elu ilus. :wink:

Postitatud: T Jaan 25, 2011 11:11 pm
Postitas ardi
Kuna biodiisli toormeks on kasutatud fritüürõli ja grillrasv,siis grillrasvast tehtud biodiisel hakkab hägustuma ja filtreid ummistama juba +5 kraadist allapoole,fritüürõlist tehtud biodiisel hakkab hägustuma -5 allapoole.
Olen sõitnud puhta biodiisliga,kuid siiski kasutan suvel biodiislit segus biodiislist odavamate komponentidega,kuid mitte segus kallimate koostisosadega,ehk diisliga.Kui biodiisel saab otsa,alles siis panen diislit.Peale selle on väga raske saada biodiisli tooret,kuna konkurents toorme vallas on väga kõva.Kui kellelgi on teada mingi kanal,millest ise huvitatud pole,siis võiks teada anda.

Postitatud: T Jaan 25, 2011 11:13 pm
Postitas ardi
Rtuning kirjutas:Kas pisikest sõela oled puhastanud(kütte pealejooksu toru all)
Omal oli mazdal B2500 sma jam u 7-8 korda järjest. Käis kohapeal kui uus, kuid sõitmisel oli jaksu vähe ja varsti ei tahtnud enam ule 1800p/min minna. Samas meelitamisega sai ka 3-4000 pööret peale. Puhastasin sõela ära ja jälle 100km elu ilus. :wink:
Kus see sõel on?

Postitatud: R Mär 04, 2011 11:11 am
Postitas rainz
Rtuning kirjutas:Kas pisikest sõela oled puhastanud(kütte pealejooksu toru all)
Omal oli mazdal B2500 sma jam u 7-8 korda järjest. Käis kohapeal kui uus, kuid sõitmisel oli jaksu vähe ja varsti ei tahtnud enam ule 1800p/min minna. Samas meelitamisega sai ka 3-4000 pööret peale. Puhastasin sõela ära ja jälle 100km elu ilus. :wink:
Pajerol ei ole seal sõela!

Postitatud: E Mär 07, 2011 9:02 pm
Postitas kukimuki