2. leht 2-st

Postitatud: N Dets 30, 2010 7:54 am
Postitas Landy
http://www.eurovia-m.ee/ oli asine firma, kus sai nii enda kui ka "Sillaehitajate" autole "mummulised" rehvid lastud teha.
Tõsi, riigikeelega polnud veel 6 aastat tagasi seal midagi teha.

Postitatud: N Dets 30, 2010 8:22 am
Postitas smtasku
pilgrems kirjutas:Ühinen allari arvamusega.
Tean mida teevad ketas ja metall kui kokku saavad, vähemalt puidutööstuses.

Veoka rehvi sai relakaga lõigatud, kettaid tuleb varuda mitu.
Relakas "kulutab" kummi (ja vastupidi), saag aga "lõikab". Seega peaks olema suur vahe, kummaga töödelda.

Relaka kogemus olemas, sae oma kahjuks mitte.

Postitatud: N Dets 30, 2010 9:24 am
Postitas smurhv
margus61 kirjutas:
smurhv kirjutas:Männikul, kraavi tn alguses oli mingi firma kes tegeleb selliste asjadega. Nimi ei meenu aga midagi venepärast see oli.
Äkki see: http://www.eurovia-m.ee/? Kunagi ammu olen seal käinud Lapplanderile tegemas. Seal olid tõesti mingid suured spetsmasinad ja mässasid veokarehvidega.
Jah seesama oligi - Inseneer kunagi soovitas mullegi seda kohta

Postitatud: N Dets 30, 2010 10:44 am
Postitas ibra
pilgrems kirjutas:Ühinen allari arvamusega.
Tean mida teevad ketas ja metall kui kokku saavad, vähemalt puidutööstuses.

Veoka rehvi sai relakaga lõigatud, kettaid tuleb varuda mitu.
Ma ei saa aru,mis mehed te olete? Ma annan teile head nõu,millega lõigata te aga hakkate mingit jama suust välja ajama. Ma räägin sellest , mida sõber enne lume tulekut rekka rehvist sahale alla lõikas. Kas ma pean teile tulema seda rehvi lõikama või peab seda lõikamist YouTub-i üles riputama. Naljamehed. :)

Postitatud: N Dets 30, 2010 1:17 pm
Postitas smurhv
ibra kirjutas:
pilgrems kirjutas:Ühinen allari arvamusega.
Tean mida teevad ketas ja metall kui kokku saavad, vähemalt puidutööstuses.

Veoka rehvi sai relakaga lõigatud, kettaid tuleb varuda mitu.
Ma ei saa aru,mis mehed te olete? Ma annan teile head nõu,millega lõigata te aga hakkate mingit jama suust välja ajama. Ma räägin sellest , mida sõber enne lume tulekut rekka rehvist sahale alla lõikas. Kas ma pean teile tulema seda rehvi lõikama või peab seda lõikamist YouTub-i üles riputama. Naljamehed. :)
Püant vist oli selles et see ketassaag on valikutest kõige ohtlikum.

Postitatud: N Dets 30, 2010 1:48 pm
Postitas pilgrems
Ütleme siis nii et pean sellist lahendust jah ohtlikuks ja teistele ei soovitaks.

Aga kui seltsimees ibra on nõus seda youtubes vaatatavaks tegema siis , aga palun anna tuld.

Postitatud: N Dets 30, 2010 2:22 pm
Postitas ibra
pilgrems kirjutas:Ütleme siis nii et pean sellist lahendust jah ohtlikuks ja teistele ei soovitaks.

Aga kui seltsimees ibra on nõus seda youtubes vaatatavaks tegema siis , aga palun anna tuld.
Mulle tundub, et sa oled nõukaaegne ohutustehnika inspektor. Aga mina sulle seltsimees ei ole. :)

Postitatud: N Dets 30, 2010 9:00 pm
Postitas villem
Selle tööga oli paras jama,kõigepealt põletasin ära tikksae mis oli mind 15a truult teeninud,siis peksin puruks fiskari kirve,lõpuks sai asi lahendatud teravaks käiatud soomekelgu jalasega,aega läks muidugi jubedalt,aga lõpuks assja sai.
Proovisin ka relakat,aga tulemus 0,met.ketas 150mm sain 2cm ja oli otsas,proovisin erinevaid teemant kettaid täiesti 0.
Minul siis selline kogemus.

Postitatud: N Dets 30, 2010 9:55 pm
Postitas kailo1
Meie oleme K700 rehvi saaginud tavalise kett-saega(husgvarva)paned vana kulunud keti peale ja tuld.