Mida peab teadma Grand Cherokee kohta?
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Kui sul on see makk tehases peale pandud,siis saad Silberi kaudu koodi teada ,selleks pead maki pealt selle seeria numbri ja auto Vin koodi teada andma.j00nas kirjutas:kruvisin välja (uskumatu roppus ju) ja maki peal koodi pole. mis nüüd siis teha?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
kunagi oli isa opelil kood kaane alla ka kirjutatud.Seda sain teada alles siis kui keegi spetsialist oli mingi oma meetodiga tuvastand selle koodi, maksis see siis mingi 400 eeku.Millegi pärast oli vaja hiljem raadiol kaan maha võtta ja seal oli kood ilusti kaane seespoolsele kyljele kleebitud.Ei pruugi kõigil olla aga nii see oli.
mida rohkem dynamiiti - seda rohkem kive = töö
Jäta nüüd.Kui kood oleks seal,siis kaoks üldse koodi mõte.Kui seal on kood kleepsuga,siis on see kellegi isetegevus. Teatud sorti vanuritel on ka pangakaarti kood kaardi peale kirjutatud.uaz469 kirjutas:Jeep`il peaks koodi leidma maki tagaküljalt seal kus juhtmed,
pisikese kleepsu peal on neljakohaline number!
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kõige õigem,osta uus makk sinna koos üleminekuga ja ongi asi lahendatud! Need originaalid pole just kõige asisemad nii vastupidavuse kui ka helikvaliteedilt,näitab enda kogemus! See ikka päris ajuvaba kui mõtlema hakata -makk nõuab koodi! Et inimene raadiot kuulata ei saaks? (-:
Jeep Grand Cherokee LX 5,9L 177kw
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
OT, a oooo-ohh. Avatari vaadates- õnnitlused!crimson kirjutas:Kõige õigem,osta uus makk sinna koos üleminekuga ja ongi asi lahendatud! Need originaalid pole just kõige asisemad nii vastupidavuse kui ka helikvaliteedilt,näitab enda kogemus! See ikka päris ajuvaba kui mõtlema hakata -makk nõuab koodi! Et inimene raadiot kuulata ei saaks? (-:


Siis tuleb teha kand-varvas tüüpi liigutusi. Siit foorumist Sa ei leia õpetusi kuidas tehase koode ära petta.j00nas kirjutas:... koolipoisil võtab 400 krooni silme eest mustaks... jalgsi käimine tundub ka tore variant.
Ps. Kui mina koolipoiss olin, siis polnud internettigi, monitorid olid rohelise kirjaga ja koodiga makist ei osanud unistadagi. Jutu uba-vähem vingu ja pikem samm.
Virgo
Mudas alates 2003.
Jäta välja lumehange ning kevadel korjad üles ja suveks ongi koodid maas.j00nas kirjutas:proovin praegu seda sügavkülma-asja. Kui silberist küsimine 400 krooni maksab, siis ei ole nagu kahju teaduslik huvi rahuldada. Huvitav kui kaua ta peale kapist võtmist kuivama peaks? veel paar päeva või piisab tundidest?

Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Edu katsetamisel.
Sügavkülm on tavaliselt -18C...-22C
Lihtsalt väike vihje ajaloost- eelmine talv oli pikalt -25C, kohati näitas minu auto hommikuse päikesetõusuga isegi -34C.
Makk ei teinud kordagi koodiresetti, pole ka kellelgi tuttaval teinud.
Inimlik uudishimu ja tegutsemislust on sellegipoolest tervitatav.
Võid veel proovida CO2 tulekustutiga sama asja
Sügavkülm on tavaliselt -18C...-22C
Lihtsalt väike vihje ajaloost- eelmine talv oli pikalt -25C, kohati näitas minu auto hommikuse päikesetõusuga isegi -34C.
Makk ei teinud kordagi koodiresetti, pole ka kellelgi tuttaval teinud.
Inimlik uudishimu ja tegutsemislust on sellegipoolest tervitatav.
Võid veel proovida CO2 tulekustutiga sama asja

Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7