2. leht 3-st

Postitatud: N Dets 23, 2010 10:55 pm
Postitas jannnno33
kas see karterituulutuse klapp on see, mis asub mootori peal, millest omakorda läheb lõdvik turbo ja õhulugeja vahelisse lõdvikusse?

Postitatud: R Dets 24, 2010 10:20 am
Postitas Lundve
jannnno33 kirjutas:kas see karterituulutuse klapp on see, mis asub mootori peal, millest omakorda läheb lõdvik turbo ja õhulugeja vahelisse lõdvikusse?
just nii, selline kandiline junn oli äkki, ei viitsi vaatama ka minna

Postitatud: T Dets 28, 2010 9:47 pm
Postitas Ronija
mul oli 2003a 142 kw bmw - ga sama jama ja päris pikatl ja siis oli kuulda kenat virinat ja matsin turbo maha.

Postitatud: T Jaan 25, 2011 12:58 pm
Postitas jannnno33
asi sis korras, turbo vahetatud... võll oli pooleks minemas...

Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...

Postitatud: T Mai 15, 2012 4:55 pm
Postitas Chuulo
Aga milles võib asi olla, et kui külma mootoriga viskab sinist suitsu. (Hommikul autot käima pannes olen märganud, et suitseb) Kui mootor soe siis ei suitse.

Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...

Postitatud: T Mai 15, 2012 6:49 pm
Postitas TiitR
Chuulo kirjutas:Aga milles võib asi olla, et kui külma mootoriga viskab sinist suitsu. (Hommikul autot käima pannes olen märganud, et suitseb) Kui mootor soe siis ei suitse.
No selline käitumine viitab küll kivistunud klapisääre tihenditele, mis ööga õli läbi lasevad ja hommikune sinine suits ongi öine õli.

Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...

Postitatud: T Mai 15, 2012 9:49 pm
Postitas jeeps
Jeebi puhul ikka vigase pihustiga, Või ,ei tööta mõni eelsüüteküünal. Endal ei tööta 2 esimest ja viskab ka hommikul sinist.

Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...

Postitatud: T Mai 15, 2012 10:21 pm
Postitas Chuulo
Okei, aga tuli veel meelde, et külma mootoriga ka pöörded kõiguvad. (Aga mitte alati)
Soovitage head kohta Tartus, kus tehakse pihustite kontrolli ja remonti.

Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...

Postitatud: T Mai 15, 2012 10:28 pm
Postitas Pomo
mul tegi diislispets või mingi selline. Asub turu tänava lõpus, enne oli seal taivoster, puuhalli poolses küljes, mida nüüdseks ka enam ei ole.
Tee ääres on reklaam ka veel.
Paistis tõsine vend olema.

Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...

Postitatud: T Mai 15, 2012 10:34 pm
Postitas Lundve
Chuulo kirjutas:Okei, aga tuli veel meelde, et külma mootoriga ka pöörded kõiguvad. (Aga mitte alati)
Soovitage head kohta Tartus, kus tehakse pihustite kontrolli ja remonti.
pöörded võivad ka kõikuda, kui peetis on crd lati andur.Maksis miski 200 ringi

Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...

Postitatud: T Mai 15, 2012 10:50 pm
Postitas Chuulo
lati andur?? Kuulen esimest korda :)

Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...

Postitatud: T Mai 15, 2012 11:13 pm
Postitas Lundve
Chuulo kirjutas:lati andur?? Kuulen esimest korda :)
silberi vennikeste sõnavara tsiteerisin.


1 is CCV (device for spewing oil vapors through intercooler to engine, if provent not fitted)
2 is Fuel Pressure solenoid at back of rail (control and maintain known rail pressure)
3 is MAP sensor (boost Pressure sensor on inlet cover, not rail)
4 is Fuel Pressure Sensor
5 Fuel Rail

Jutt siis kas nr 2 või 4 jublakast.(Pigem nr 2 siiski)

Pilt

Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...

Postitatud: K Mai 16, 2012 8:46 am
Postitas samru
Lundve kirjutas:
Chuulo kirjutas:lati andur?? Kuulen esimest korda :)
silberi vennikeste sõnavara tsiteerisin.


1 is CCV (device for spewing oil vapors through intercooler to engine, if provent not fitted)
2 is Fuel Pressure solenoid at back of rail (control and maintain known rail pressure)
3 is MAP sensor (boost Pressure sensor on inlet cover, not rail)
4 is Fuel Pressure Sensor
5 Fuel Rail

Jutt siis kas nr 2 või 4 jublakast.(Pigem nr 2 siiski)
Kui andur, siis pigem ikka jublakas nr 4. Nr. 2 täidab rohkem klapi/solenoidi ülesannet. Ja kas mitte jeebil see rõhuandur (nr. 4) ei asu mitte mootori ees lati otsas?

Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...

Postitatud: K Mai 16, 2012 8:49 am
Postitas Lundve
samru kirjutas:
Lundve kirjutas:
Chuulo kirjutas:lati andur?? Kuulen esimest korda :)
silberi vennikeste sõnavara tsiteerisin.


1 is CCV (device for spewing oil vapors through intercooler to engine, if provent not fitted)
2 is Fuel Pressure solenoid at back of rail (control and maintain known rail pressure)
3 is MAP sensor (boost Pressure sensor on inlet cover, not rail)
4 is Fuel Pressure Sensor
5 Fuel Rail

Jutt siis kas nr 2 või 4 jublakast.(Pigem nr 2 siiski)
Kui andur, siis pigem ikka jublakas nr 4. Nr. 2 täidab rohkem klapi/solenoidi ülesannet. Ja kas mitte jeebil see rõhuandur (nr. 4) ei asu mitte mootori ees lati otsas?
Salongi pool lati otsas oli vist jah

Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...

Postitatud: K Mai 16, 2012 9:07 am
Postitas samru
Lundve kirjutas:Salongi pool lati otsas oli vist jah
Mootri ees istub lati otsas nr 4 (Fuel Pressure Sensor) ja salongi pool on siiski jublakas nr 2 Fuel Pressure solenoid. Aga eks ta pöörete kõikumist võib põhjustada kindlasti.

Samuti võib kõikumist põhjustada vigane pihusti või väsinud o-rõngad ning tänu sellele süsteemi sattuv õhk.