Postitatud: N Dets 23, 2010 10:55 pm
kas see karterituulutuse klapp on see, mis asub mootori peal, millest omakorda läheb lõdvik turbo ja õhulugeja vahelisse lõdvikusse?
just nii, selline kandiline junn oli äkki, ei viitsi vaatama ka minnajannnno33 kirjutas:kas see karterituulutuse klapp on see, mis asub mootori peal, millest omakorda läheb lõdvik turbo ja õhulugeja vahelisse lõdvikusse?
No selline käitumine viitab küll kivistunud klapisääre tihenditele, mis ööga õli läbi lasevad ja hommikune sinine suits ongi öine õli.Chuulo kirjutas:Aga milles võib asi olla, et kui külma mootoriga viskab sinist suitsu. (Hommikul autot käima pannes olen märganud, et suitseb) Kui mootor soe siis ei suitse.
pöörded võivad ka kõikuda, kui peetis on crd lati andur.Maksis miski 200 ringiChuulo kirjutas:Okei, aga tuli veel meelde, et külma mootoriga ka pöörded kõiguvad. (Aga mitte alati)
Soovitage head kohta Tartus, kus tehakse pihustite kontrolli ja remonti.
silberi vennikeste sõnavara tsiteerisin.Chuulo kirjutas:lati andur?? Kuulen esimest korda
Kui andur, siis pigem ikka jublakas nr 4. Nr. 2 täidab rohkem klapi/solenoidi ülesannet. Ja kas mitte jeebil see rõhuandur (nr. 4) ei asu mitte mootori ees lati otsas?Lundve kirjutas:silberi vennikeste sõnavara tsiteerisin.Chuulo kirjutas:lati andur?? Kuulen esimest korda
1 is CCV (device for spewing oil vapors through intercooler to engine, if provent not fitted)
2 is Fuel Pressure solenoid at back of rail (control and maintain known rail pressure)
3 is MAP sensor (boost Pressure sensor on inlet cover, not rail)
4 is Fuel Pressure Sensor
5 Fuel Rail
Jutt siis kas nr 2 või 4 jublakast.(Pigem nr 2 siiski)
Salongi pool lati otsas oli vist jahsamru kirjutas:Kui andur, siis pigem ikka jublakas nr 4. Nr. 2 täidab rohkem klapi/solenoidi ülesannet. Ja kas mitte jeebil see rõhuandur (nr. 4) ei asu mitte mootori ees lati otsas?Lundve kirjutas:silberi vennikeste sõnavara tsiteerisin.Chuulo kirjutas:lati andur?? Kuulen esimest korda
1 is CCV (device for spewing oil vapors through intercooler to engine, if provent not fitted)
2 is Fuel Pressure solenoid at back of rail (control and maintain known rail pressure)
3 is MAP sensor (boost Pressure sensor on inlet cover, not rail)
4 is Fuel Pressure Sensor
5 Fuel Rail
Jutt siis kas nr 2 või 4 jublakast.(Pigem nr 2 siiski)
Mootri ees istub lati otsas nr 4 (Fuel Pressure Sensor) ja salongi pool on siiski jublakas nr 2 Fuel Pressure solenoid. Aga eks ta pöörete kõikumist võib põhjustada kindlasti.Lundve kirjutas:Salongi pool lati otsas oli vist jah