2. leht 2-st
Postitatud: E Jaan 30, 2006 11:12 pm
Postitas kala
mingi lõtke peab olema ja sellepärast turbomootoritel ei olegi soovitav esimese paari minuti jooksul pööret anda,sest selle ajaga see juba paisub!
Postitatud: T Jaan 31, 2006 5:49 pm
Postitas casca
jätke lõtku üle vaidlemine, sest seal pole mingit lõtku. mina oma käega seda küll vähemalt ei tundnud. aga mootor on ikka õline! ja ega kellelgi ei juhtu olema seda kummitoru mis õhupuhastist turbosse läheb. ma suutsin oma oma veits vigastada

Postitatud: K Veebr 01, 2006 2:11 pm
Postitas Päkapikk
Lõtk peab olema. Turbo laagriteks on liuglaagrid ja õli tsentreerib turbo. Turbo peaks libisema õlipadjal:)
Ärge lööge, kui loll jutt on. Samas BMW 525tds mootori puhul see kehtis. Minu käes sõitis see auto >100000 õlise õhuvoolikuga ja mingi turbofriik väitis, et väike õlileke võlli pukside vahelt on normaalne, nagu ka kerge lõtk.
Postitatud: K Veebr 01, 2006 4:03 pm
Postitas al
Järelikult oli ka minu soetatud Scania trubo juba uuest peast piiksus, sest pikilõtk oli võrreldav klapvahe lõtkuga ja oli tunda ka ristivõlli lõtku. Vana lõtkud lubasid rootori labadel korpusesse lõikuda ja õli läks 180 km peale 7l, mis eraldus valge suitsuna gaasipedaali vabastamisel ja üle 1500 rpm.
Esimene märk turbo piiksu minekust ikka õli sattumine sisselaskesse/intercoolerisse ja väljalaskesse. seda viimast tavaliselt ei näe, sest õli lihtsalt põleb ära.