2. leht 4-st

Postitatud: T Jaan 17, 2006 3:39 pm
Postitas ivanvillis
hea oleks kui sa saadaks mõne pildi...
ma vaatasin et mul Gaz 69-l on lehed silla peal aga Fronteral on lehed silla all.

Postitatud: T Jaan 17, 2006 3:47 pm
Postitas ats
ivanvillis kirjutas:hea oleks kui sa saadaks mõne pildi...
ma vaatasin et mul Gaz 69-l on lehed silla peal aga Fronteral on lehed silla all.
Oh mu lollust, õige jah-Fronteral on lehed silla all. UAZ peatüki all peaks olema sarnasest ümberehitusest nagu meenuks ja ka Suzukade all.

ATS

Postitatud: T Jaan 17, 2006 4:36 pm
Postitas Stupiduser
Et siis vedrud silla alt silla peale...

Tarmo Sukisuki vastav teema:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=1801

Kardetavasti jääb ta ilge kööbakas: eest ei anna nii palju peale keerata kui taguots tõuseb :roll:

Postitatud: T Jaan 17, 2006 5:08 pm
Postitas jr
ats kirjutas: Liiga kõrgeks ära tõsta muigu tuleb jama kardaani käiguga.
ATS
+ hakkab liialt vedrulehti S kujuliseks väänama. Reeglina klotsi ilma lisaleheta ei panda. Lisaleht aitab ära hoida S väänet vedrulehes kiirendades. See sama S vääne lõhub ka hoogsalt kardaaniriste.

Postitatud: T Jaan 17, 2006 10:14 pm
Postitas ivanvillis
krt aga kööbakat ma küll ei taha...
kas mingit teist võimalust ei ole... (vedrulehed silla peale) asemel.
sest siis tuleb tõesti liiga ränk tõste...
mingi 5senti oleks normaalne

Postitatud: T Jaan 17, 2006 11:10 pm
Postitas Stupiduser
Vedrulehed läbi silla, irw!

Tegelt tõstab pikemate kiigedega kah natukene...

Postitatud: T Jaan 17, 2006 11:18 pm
Postitas ivanvillis
Stupiduser kirjutas:Vedrulehed läbi silla, irw!
aga milleks neid sildu sinna üldse vaja on... sõidame diffrite peal :twisted:

kui palju pikematega siis ja kes nad mulle valmis teeb:P

Postitatud: T Jaan 17, 2006 11:35 pm
Postitas Stupiduser
Täpselt nii pikkadega, et paras saab 8)

Võid ju Ameerikamaalt tellida kui mujalt ei leia... :P

PS vaata neid oma originaalkiigesid, tavalised plekitükid, otsi kuskilt natuke paksemat lehtmetalli, lõika välja ja saad ainult ennast kiruda kui midagi viltu läks... :twisted:

Postitatud: T Jaan 17, 2006 11:45 pm
Postitas ivanvillis
originaalidel on poldid nende "plekitükkide" külge keevitatud...
teen siis korralikud "plekitükid" ja panen teraspoltidega kinni ja ongi kombes ve...?
ära ei lagune? :P

Postitatud: K Jaan 18, 2006 12:09 am
Postitas Stupiduser
Kui laguneb siis saadki ennast süüdistada, et kehvad tegid, irw!

Võid niisama vedrut rohkem kikki ajada. Lased lehtvedrumeistritel taguda, paned lisalehe (Volvo 3xx oma pidi hea olema), tellid tuuningvedrud, mida iganes....

Ära muidugi algset eesmärki (kui õigesti mäletan siis suuremate rataste panek) ära unusta.

Postitatud: K Jaan 18, 2006 12:15 am
Postitas ivanvillis
Stupiduser kirjutas: Ära muidugi algset eesmärki (kui õigesti mäletan siis suuremate rataste panek) ära unusta.
eks ma üritan...
räägi mulle nüüd esimese otsa tõstmisest...
kuidas see torsioonide värk toimib... mida kust keerama peab :oops:

Postitatud: K Jaan 18, 2006 12:16 am
Postitas Stupiduser
Õnneks on mind senini säästetud torsioonide lähemalt nägemisest...

Postitatud: K Jaan 18, 2006 12:19 am
Postitas Landy
Ehk saad lisaideid siit:
http://www.lahe.net/landy/nivamees/

Postitatud: K Jaan 18, 2006 12:25 am
Postitas ivanvillis
Landy kirjutas:Ehk saad lisaideid siit:
http://www.lahe.net/landy/nivamees/
ok... viskan pilgu peale

Postitatud: K Jaan 18, 2006 12:35 am
Postitas Stupiduser
Ma kahtlustan, et jazz777 on torsioonipealekeeramisespetsialist :D
Ehitab Pajerost noort TR2-e.

Kõige lihtsam tee targaks saada on temaga ühendust võtta.