Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
differ
Fitting 38"
Postitusi: 262
Liitunud: P Okt 17, 2010 9:16 am
Asukoht: Saue

Postitus Postitas differ »

linnavurle kirjutas:Vasakpoolne nupp- esiklaasisoojendus
Siit kohe järgmine küsimus; mis põhimõttel see soojendus töötab? Kas mingi hõõgniit, või käivitab miski puhuri, mis puhub esiklaasile?
Tänud vastanutele.
Kasutaja avatar
rixi
Mudder
Postitusi: 83
Liitunud: R Apr 16, 2010 8:45 pm
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas rixi »

Soojenduse põhimõttest ei oska veel rääkida, aga minu autoga kaasas olnud saksakeelne manuaal ütleb(Gooogle abiga): Tegemist on kojameeste sojenduse lülitiga, mis toimib süüteluku asendis "ON" ja toimib ca 20 min. Vajadusel tuleb lülitit korduvalt vajutada.
Eks homme lähen uurin lähemalt, kas seal tuuleklaasis on ka mingid küttekehad.
linnavurle
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: N Veebr 22, 2007 10:48 am
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas linnavurle »

Tegu on tavalise esiklaasisoojendusega, soojendusniit asub esiklaasi alumises osas kojameestega ühel joonel. Samas kui Sul on esiklaas vahetatud võib olla see, et kokkuhoi eesmärgil pole pandud soojendusega esiklaasi vaid tavaline (esiklaasi hind soojendusega 5-7 k)
Kasutaja avatar
rixi
Mudder
Postitusi: 83
Liitunud: R Apr 16, 2010 8:45 pm
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas rixi »

Jumalaõige jut, klaasi alaservas on 6 kütteniiti.
Kasutaja avatar
differ
Fitting 38"
Postitusi: 262
Liitunud: P Okt 17, 2010 9:16 am
Asukoht: Saue

Postitus Postitas differ »

rixi kirjutas:Jumalaõige jut, klaasi alaservas on 6 kütteniiti.
Mul siis klaas järelikult vahetatud, kuna mingeid kütteniite ei tuvastanud.

Veel küsimusi:
Kuna eelmine omanik oli vist suht minnalaskja, siis päevakorras sildades šarniiride, pukside vahetus. Kas keegi oskaks head nõu/nippi anda kuidas alumise õõtsa poldid kätte saada. Või ongi ainus lahendus kuvalda?

Mida arvate probleemiks, kui külma mootoriga käivitada, siis 10-20 sekundit mootor natuke lonkab/puterdab ja ajab sinist suitsu?
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

differ kirjutas:
rixi kirjutas:Jumalaõige jut, klaasi alaservas on 6 kütteniiti.
Mul siis klaas järelikult vahetatud, kuna mingeid kütteniite ei tuvastanud.

Veel küsimusi:
Kuna eelmine omanik oli vist suht minnalaskja, siis päevakorras sildades šarniiride, pukside vahetus. Kas keegi oskaks head nõu/nippi anda kuidas alumise õõtsa poldid kätte saada. Või ongi ainus lahendus kuvalda?

Mida arvate probleemiks, kui külma mootoriga käivitada, siis 10-20 sekundit mootor natuke lonkab/puterdab ja ajab sinist suitsu?
Pakuks esimese hooga mõne kustunud eelsüüteküünla viga?
Kasutaja avatar
differ
Fitting 38"
Postitusi: 262
Liitunud: P Okt 17, 2010 9:16 am
Asukoht: Saue

Postitus Postitas differ »

TiitR kirjutas: Pakuks esimese hooga mõne kustunud eelsüüteküünla viga?
Ja kontrollida saab nii, et keeran küünlad välja, lükkan 12v taha ja vaatan kas läheb soojaks?
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Just oli alles juttu kuidas kontrollida.
olge marurahulikud!
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

differ kirjutas:
TiitR kirjutas: Pakuks esimese hooga mõne kustunud eelsüüteküünla viga?
Ja kontrollida saab nii, et keeran küünlad välja, lükkan 12v taha ja vaatan kas läheb soojaks?
Keera lihtsalt juhtmed maha ja kontrolli testriga takistust. Küünlad võivad kergesti murduda, st. kui ainult üks küünal ära, siis kontrollimisega võid kõik 4 ära lõhkuda. Tegelikult soovitaksküünlaid kõik korraga vahetada, erinevatel tootjatel erinevad takistused ja nõrgemad kipuvad kiiremini ää koolema. Pole nii kallid kah.
taavik
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
Asukoht: Keskel
Kontakt:

Postitus Postitas taavik »

Milliseid polte sa sealt alumisest õõtsast kätte tahad saada?
Kasutaja avatar
differ
Fitting 38"
Postitusi: 262
Liitunud: P Okt 17, 2010 9:16 am
Asukoht: Saue

Postitus Postitas differ »

taavik kirjutas:Milliseid polte sa sealt alumisest õõtsast kätte tahad saada?
Alumist õõtsa raami külge kinnitavaid polte. Tagumise poldi külge kinnitub ka torsiooni üks ots.

Pilt
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
taavik
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
Asukoht: Keskel
Kontakt:

Postitus Postitas taavik »

Mina sain mõlemalt poolt esimesed tervelt kätte, kuid tagumisi mitte, sest puksi sees olev metallhülss oli poldi küljes kinni ning kummiosa ümbert ära mädanenud. Gaasipõleti, relaka ning kuvalda abil sain kätte. Pärast tellisin Silberist uued poldid

Silberis selle poldi hinnaks koos KM'ga 216,31 EEK
Kasutaja avatar
differ
Fitting 38"
Postitusi: 262
Liitunud: P Okt 17, 2010 9:16 am
Asukoht: Saue

Postitus Postitas differ »

taavik kirjutas:Mina sain mõlemalt poolt esimesed tervelt kätte, kuid tagumisi mitte, sest puksi sees olev metallhülss oli poldi küljes kinni ning kummiosa ümbert ära mädanenud. Gaasipõleti, relaka ning kuvalda abil sain kätte. Pärast tellisin Silberist uued poldid

Silberis selle poldi hinnaks koos KM'ga 216,31 EEK
Kas need poldid on laokaup, või peab pikalt ette tellima?
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
taavik
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
Asukoht: Keskel
Kontakt:

Postitus Postitas taavik »

Tellisin, 2 nädalat öeldi, jõudis kraam siiski natuke kiiremini kohale.
Kasutaja avatar
differ
Fitting 38"
Postitusi: 262
Liitunud: P Okt 17, 2010 9:16 am
Asukoht: Saue

Postitus Postitas differ »

Kas Pajero 2,8TD mootor on hammasrihma või ketiga?
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Vasta

Mine “Mitsubishi”