2. leht 2-st

Postitatud: E Okt 11, 2010 11:26 am
Postitas totu
tai kirjutas:Minumeelest koosneb eesti offroad valdavalt teineteise poriga loopimisest - vähemalt foorumit lugedes küll nii tundub.
Nomaeitea. Eks need poriloopimised torkavad rohkem silma ja tihti tõlgendame ka ise üsna pädevat kriitikat iskliku au ja väärikuse rämeda reostamisena ja siis see sõnnik lendu lähebki. Õnneks sekkutakse ja saab selgeks, kes seekord lammas on.
Veidi kurb on lugeda vastuseid küsimustele (tegelikult ka küsimusi endaid), a´la "kas kolvirõngaste vahetuseks peab mootori välja suretama?". Võiks ju noormehele viisakaslt öelda et tegelgu veidi (tegelikult küll päris palju) lugemisega, enne kirjutamist, selle asemel et teda kohe idioodiks tembeldada ja seeläbi oma ego kõrgustesse kangutada.

Postitatud: E Okt 11, 2010 11:42 am
Postitas tarmo
PriitV kirjutas:Päris hea vihje: mitmel võistlusautol on reaalselt teh.passis "omavalmistatud" ja tõesti ehitaja enda välja mõeldud mudeli/marginimi?

Neid ju on, rohkem kui kaks-kolm kindlasti :)
Kui ma millegagi väga mööda ei pane, siis neid on umbes-täpselt 3 tk (Hõbekoll, HMM, Mudcruiser).