2. leht 3-st

Postitatud: E Aug 16, 2010 4:54 pm
Postitas Eruun
tarmo kirjutas:Pole konkreetse autogamargiga kursis, aga kas õhulugeja asend ei pane pumpa tööle?
Näiteks nii, et kui bensiinirõhku üleval pole, siis pannakse korraks ka ilma lugejata tööle, aga kui rõhk juba üleval, siis ainult koos lugejaga.
Proovida saab nii, et süüde sisse ja siis liigutada õhulugejat natuke lahtipoole. Pump peab tööle hakkama.
Lihtsalt mõte.
Proovisin ära, ei hakka tööle :cry:
on veel midagi vaadata?
:?

Postitatud: E Aug 16, 2010 6:11 pm
Postitas pilgrems
Kas pump ON ikka korras, endal selline juhus, tänu pumba meh kulumisele kiilus aeg ajalt kinni, ja kord oli kord mitte.

Postitatud: E Aug 16, 2010 6:36 pm
Postitas Eruun
pilgrems kirjutas:Kas pump ON ikka korras, endal selline juhus, tänu pumba meh kulumisele kiilus aeg ajalt kinni, ja kord oli kord mitte.
võtsin pumba alt ära ja andsin talle otse voolu, iga korraga läks ilusti tööle

Pump

Postitatud: E Aug 16, 2010 6:36 pm
Postitas Sohwer
olnud sarnane juhus... ja siis selgus et pump oli kutu kord nagu töötas ja siis mitte...lahendus oli uus pump....
kuigi alguses jonnist käisin kogu süsteemi läbi...
minu autol on paraku veel kaks pumpa üks pumpab kütust vasakpoolsest paagist paremasse ja sealt edasi teisepumba suunas mis asub vahetult ennem mootorit , mis oma korda tekitab piisava rõhu et pihustid toimiks
mootoriks M57 masuudikas

vabandan et pisut teemast mööda läksin.

kenat olemsist teile

Postitatud: E Aug 16, 2010 11:50 pm
Postitas seenior2
1. Konkreetselt sinu auto el.skeemi ei tea,kuid USA Fordid tuttavad.Seega: Immobilaiser tavaliselt on pumbaga seoses ja VÕIB jupsida,kuid selle (immo) saab lahti ühendada ja nii välistada selle vea.
2. Auto aju juhib voolu,mis bens.pumbale läheb ja tihti just seal kotermann on,viga raske leida. Kui mõni sõber laenab oma elektroonikat sinu autole.leiad vea - vähemalt saad kindluse,et sinu elektroonika korras.
3.Kui pumpa kontrollisid,kas ka suruõhuga läbi puhusid-puhastasid? Need pumbad nimelt lähevad harva kulumise pärast rikki -ikka see meie kvaliteet kütus süüdlane ,mis pumba sodi täis ajab,siin veits õhuga puhumine aitab,kuid mitte alati,sest sodi ei pääse välja :twisted: Ja kontrollima peab pumpa vedeliku sees ja madalama pingega,kui täis aku annab :!: Miks - kodune ülesanne sulle :lol:

Postitatud: T Aug 17, 2010 11:54 am
Postitas Eruun
Tänud

Hakkan juba "kuusakoski" peale mõtlema :twisted: :twisted: :twisted:

Postitatud: T Aug 17, 2010 11:59 am
Postitas Eruun
"1. Konkreetselt sinu auto el.skeemi ei tea,kuid USA Fordid tuttavad.Seega: Immobilaiser tavaliselt on pumbaga seoses ja VÕIB jupsida,kuid selle (immo) saab lahti ühendada ja nii välistada selle vea"
_________________________________________________________

Kas sa tahad öelda et saan ise sellega hakkama?
Lihtsalt juhtmed tagant ära ja kõik :? :?: :?:

Postitatud: T Aug 17, 2010 2:22 pm
Postitas seenior2
Eruun kirjutas:"1. Konkreetselt sinu auto el.skeemi ei tea,kuid USA Fordid tuttavad.Seega: Immobilaiser tavaliselt on pumbaga seoses ja VÕIB jupsida,kuid selle (immo) saab lahti ühendada ja nii välistada selle vea"
_________________________________________________________

Kas sa tahad öelda et saan ise sellega hakkama?
Lihtsalt juhtmed tagant ära ja kõik :? :?: :?:
No nii lihtne see ei ole ja ma ju ei tea,millega sa hakkama saad :roll: Kui tester on tuttav riist ja elektrisüsteemile ka pihta saad,siis on eeldusi :wink: Immo lahutab toite,järelikult pead õiged juhtmed ülesse leidma ja peale lahtiühendamist immo küljest,need pumba toitejuhtmed kokku panema,Võib-olla (?) on abiks juhtmed,mis olid sinu nn. avarilüliti (mille leidsid kabiinist kuskilt vaiba tagant) juhtmed,st. võib olla sama värvi juhtmed lähevad ka immosse. Kuid kordan - need on oletused ,sest ma mitte ei tea sinu konkreetset skeemi :!: Kui midagi lahti kisud,jätta kõik ka meelde,et oskad täpselt tagasi panna - seda oskan kindlalt väita! Aga edu ja kui mõistus otsas,siis leia pädev autoelektrik ja too auto juurde,vast kõige kindlam abi :wink:

Postitatud: T Aug 17, 2010 6:58 pm
Postitas Eruun
seenior2 kirjutas:
Eruun kirjutas:"1. Konkreetselt sinu auto el.skeemi ei tea,kuid USA Fordid tuttavad.Seega: Immobilaiser tavaliselt on pumbaga seoses ja VÕIB jupsida,kuid selle (immo) saab lahti ühendada ja nii välistada selle vea"
_________________________________________________________

Kas sa tahad öelda et saan ise sellega hakkama?
Lihtsalt juhtmed tagant ära ja kõik :? :?: :?:
No nii lihtne see ei ole ja ma ju ei tea,millega sa hakkama saad :roll: Kui tester on tuttav riist ja elektrisüsteemile ka pihta saad,siis on eeldusi :wink: Immo lahutab toite,järelikult pead õiged juhtmed ülesse leidma ja peale lahtiühendamist immo küljest,need pumba toitejuhtmed kokku panema,Võib-olla (?) on abiks juhtmed,mis olid sinu nn. avarilüliti (mille leidsid kabiinist kuskilt vaiba tagant) juhtmed,st. võib olla sama värvi juhtmed lähevad ka immosse. Kuid kordan - need on oletused ,sest ma mitte ei tea sinu konkreetset skeemi :!: Kui midagi lahti kisud,jätta kõik ka meelde,et oskad täpselt tagasi panna - seda oskan kindlalt väita! Aga edu ja kui mõistus otsas,siis leia pädev autoelektrik ja too auto juurde,vast kõige kindlam abi :wink:
ei sinna ma oma nina ise ei pista :wink:
ja selliseid asju nagu vool kardan rohkem kui surma :lol:

Postitatud: T Aug 17, 2010 9:29 pm
Postitas ats
Tere
Tekkis mõte, Kas kõik kütusefiltrid on kontrollitud ja lasevad kütet läbi. Minu Bronco II oli kokku 3 filtrit: üks paagis etteande pumba küljes, teine auto raami sees(küljes) ja kolmas nn klassikaline kütusefilter enne mootorit ka raami küljes. Mul oli umbes sama probleem ja umbes oli teine filter mille olemasolust ma üldse teadlik ei olnud. Leidsin selle tänu sellele, et kontrollisin kütuse süsteemi paagipumbast kuni pihustiteni.

Edu

ATS

Postitatud: T Aug 17, 2010 10:35 pm
Postitas ibra
Eruun kirjutas:
pilgrems kirjutas:Kas pump ON ikka korras, endal selline juhus, tänu pumba meh kulumisele kiilus aeg ajalt kinni, ja kord oli kord mitte.
võtsin pumba alt ära ja andsin talle otse voolu, iga korraga läks ilusti tööle
Anna pumbale ka auto peal voolu ja proovi käivitada.

Postitatud: K Aug 18, 2010 12:24 pm
Postitas Eruun
ibra kirjutas:
Eruun kirjutas:
pilgrems kirjutas:Kas pump ON ikka korras, endal selline juhus, tänu pumba meh kulumisele kiilus aeg ajalt kinni, ja kord oli kord mitte.
võtsin pumba alt ära ja andsin talle otse voolu, iga korraga läks ilusti tööle
Anna pumbale ka auto peal voolu ja proovi käivitada.
ok katsetan

Postitatud: K Aug 18, 2010 9:43 pm
Postitas hans
Kas sellel masinal väntvõlli või nukvõlli asendiandur ka eksisteerib?Äkki kooles nendest mõni ära?

Postitatud: K Aug 18, 2010 10:13 pm
Postitas Eruun
hans kirjutas:Kas sellel masinal väntvõlli või nukvõlli asendiandur ka eksisteerib?Äkki kooles nendest mõni ära?
Jah on küll.
Ignition Knock (Detonation) Sensor
Pilt
Crankshaft Position Sensor
Pilt
_______________________________
ok aga siit kohe küsimus
vahest on nii olnud et kui käivitama hakkan siis nagu pooks mootori kinni, võtan korraks süüde välja ja siis uuesti käivitan ja läheb käima. Nüüd aga meenub et viimasel ajal on väga tihti selline asi olnud ja paistab et see ei ole starteri viga et nagu miski muu juhib seda.
äkki on asi sellega seotud, ei oska ise midagi arvata sellekohta "võhik" :oops:

Postitatud: P Aug 22, 2010 4:49 pm
Postitas Eruun
Mida need kaks asja üldse teevad?