Ei saa aru milles viga. (korras)

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
Eruun
Fitting 38"
Postitusi: 316
Liitunud: E Mär 03, 2008 6:00 pm

Postitus Postitas Eruun »

tarmo kirjutas:Pole konkreetse autogamargiga kursis, aga kas õhulugeja asend ei pane pumpa tööle?
Näiteks nii, et kui bensiinirõhku üleval pole, siis pannakse korraks ka ilma lugejata tööle, aga kui rõhk juba üleval, siis ainult koos lugejaga.
Proovida saab nii, et süüde sisse ja siis liigutada õhulugejat natuke lahtipoole. Pump peab tööle hakkama.
Lihtsalt mõte.
Proovisin ära, ei hakka tööle :cry:
on veel midagi vaadata?
:?
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
pilgrems
Rock Crawler
Postitusi: 749
Liitunud: P Apr 08, 2007 4:12 pm
Asukoht: põllul&metsas

Postitus Postitas pilgrems »

Kas pump ON ikka korras, endal selline juhus, tänu pumba meh kulumisele kiilus aeg ajalt kinni, ja kord oli kord mitte.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
Kasutaja avatar
Eruun
Fitting 38"
Postitusi: 316
Liitunud: E Mär 03, 2008 6:00 pm

Postitus Postitas Eruun »

pilgrems kirjutas:Kas pump ON ikka korras, endal selline juhus, tänu pumba meh kulumisele kiilus aeg ajalt kinni, ja kord oli kord mitte.
võtsin pumba alt ära ja andsin talle otse voolu, iga korraga läks ilusti tööle
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
Sohwer
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: R Mär 12, 2010 5:47 pm
Asukoht: Tallinn

Pump

Postitus Postitas Sohwer »

olnud sarnane juhus... ja siis selgus et pump oli kutu kord nagu töötas ja siis mitte...lahendus oli uus pump....
kuigi alguses jonnist käisin kogu süsteemi läbi...
minu autol on paraku veel kaks pumpa üks pumpab kütust vasakpoolsest paagist paremasse ja sealt edasi teisepumba suunas mis asub vahetult ennem mootorit , mis oma korda tekitab piisava rõhu et pihustid toimiks
mootoriks M57 masuudikas

vabandan et pisut teemast mööda läksin.

kenat olemsist teile
seenior2
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: T Juun 09, 2009 5:33 pm
Asukoht: Harjumaa.Keila

Postitus Postitas seenior2 »

1. Konkreetselt sinu auto el.skeemi ei tea,kuid USA Fordid tuttavad.Seega: Immobilaiser tavaliselt on pumbaga seoses ja VÕIB jupsida,kuid selle (immo) saab lahti ühendada ja nii välistada selle vea.
2. Auto aju juhib voolu,mis bens.pumbale läheb ja tihti just seal kotermann on,viga raske leida. Kui mõni sõber laenab oma elektroonikat sinu autole.leiad vea - vähemalt saad kindluse,et sinu elektroonika korras.
3.Kui pumpa kontrollisid,kas ka suruõhuga läbi puhusid-puhastasid? Need pumbad nimelt lähevad harva kulumise pärast rikki -ikka see meie kvaliteet kütus süüdlane ,mis pumba sodi täis ajab,siin veits õhuga puhumine aitab,kuid mitte alati,sest sodi ei pääse välja :twisted: Ja kontrollima peab pumpa vedeliku sees ja madalama pingega,kui täis aku annab :!: Miks - kodune ülesanne sulle :lol:
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Kasutaja avatar
Eruun
Fitting 38"
Postitusi: 316
Liitunud: E Mär 03, 2008 6:00 pm

Postitus Postitas Eruun »

Tänud

Hakkan juba "kuusakoski" peale mõtlema :twisted: :twisted: :twisted:
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
Kasutaja avatar
Eruun
Fitting 38"
Postitusi: 316
Liitunud: E Mär 03, 2008 6:00 pm

Postitus Postitas Eruun »

"1. Konkreetselt sinu auto el.skeemi ei tea,kuid USA Fordid tuttavad.Seega: Immobilaiser tavaliselt on pumbaga seoses ja VÕIB jupsida,kuid selle (immo) saab lahti ühendada ja nii välistada selle vea"
_________________________________________________________

Kas sa tahad öelda et saan ise sellega hakkama?
Lihtsalt juhtmed tagant ära ja kõik :? :?: :?:
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
seenior2
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: T Juun 09, 2009 5:33 pm
Asukoht: Harjumaa.Keila

Postitus Postitas seenior2 »

Eruun kirjutas:"1. Konkreetselt sinu auto el.skeemi ei tea,kuid USA Fordid tuttavad.Seega: Immobilaiser tavaliselt on pumbaga seoses ja VÕIB jupsida,kuid selle (immo) saab lahti ühendada ja nii välistada selle vea"
_________________________________________________________

Kas sa tahad öelda et saan ise sellega hakkama?
Lihtsalt juhtmed tagant ära ja kõik :? :?: :?:
No nii lihtne see ei ole ja ma ju ei tea,millega sa hakkama saad :roll: Kui tester on tuttav riist ja elektrisüsteemile ka pihta saad,siis on eeldusi :wink: Immo lahutab toite,järelikult pead õiged juhtmed ülesse leidma ja peale lahtiühendamist immo küljest,need pumba toitejuhtmed kokku panema,Võib-olla (?) on abiks juhtmed,mis olid sinu nn. avarilüliti (mille leidsid kabiinist kuskilt vaiba tagant) juhtmed,st. võib olla sama värvi juhtmed lähevad ka immosse. Kuid kordan - need on oletused ,sest ma mitte ei tea sinu konkreetset skeemi :!: Kui midagi lahti kisud,jätta kõik ka meelde,et oskad täpselt tagasi panna - seda oskan kindlalt väita! Aga edu ja kui mõistus otsas,siis leia pädev autoelektrik ja too auto juurde,vast kõige kindlam abi :wink:
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Kasutaja avatar
Eruun
Fitting 38"
Postitusi: 316
Liitunud: E Mär 03, 2008 6:00 pm

Postitus Postitas Eruun »

seenior2 kirjutas:
Eruun kirjutas:"1. Konkreetselt sinu auto el.skeemi ei tea,kuid USA Fordid tuttavad.Seega: Immobilaiser tavaliselt on pumbaga seoses ja VÕIB jupsida,kuid selle (immo) saab lahti ühendada ja nii välistada selle vea"
_________________________________________________________

Kas sa tahad öelda et saan ise sellega hakkama?
Lihtsalt juhtmed tagant ära ja kõik :? :?: :?:
No nii lihtne see ei ole ja ma ju ei tea,millega sa hakkama saad :roll: Kui tester on tuttav riist ja elektrisüsteemile ka pihta saad,siis on eeldusi :wink: Immo lahutab toite,järelikult pead õiged juhtmed ülesse leidma ja peale lahtiühendamist immo küljest,need pumba toitejuhtmed kokku panema,Võib-olla (?) on abiks juhtmed,mis olid sinu nn. avarilüliti (mille leidsid kabiinist kuskilt vaiba tagant) juhtmed,st. võib olla sama värvi juhtmed lähevad ka immosse. Kuid kordan - need on oletused ,sest ma mitte ei tea sinu konkreetset skeemi :!: Kui midagi lahti kisud,jätta kõik ka meelde,et oskad täpselt tagasi panna - seda oskan kindlalt väita! Aga edu ja kui mõistus otsas,siis leia pädev autoelektrik ja too auto juurde,vast kõige kindlam abi :wink:
ei sinna ma oma nina ise ei pista :wink:
ja selliseid asju nagu vool kardan rohkem kui surma :lol:
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
ats
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 199
Liitunud: K Mär 05, 2003 8:47 am
Asukoht: Valga, Tartu

Postitus Postitas ats »

Tere
Tekkis mõte, Kas kõik kütusefiltrid on kontrollitud ja lasevad kütet läbi. Minu Bronco II oli kokku 3 filtrit: üks paagis etteande pumba küljes, teine auto raami sees(küljes) ja kolmas nn klassikaline kütusefilter enne mootorit ka raami küljes. Mul oli umbes sama probleem ja umbes oli teine filter mille olemasolust ma üldse teadlik ei olnud. Leidsin selle tänu sellele, et kontrollisin kütuse süsteemi paagipumbast kuni pihustiteni.

Edu

ATS
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

Eruun kirjutas:
pilgrems kirjutas:Kas pump ON ikka korras, endal selline juhus, tänu pumba meh kulumisele kiilus aeg ajalt kinni, ja kord oli kord mitte.
võtsin pumba alt ära ja andsin talle otse voolu, iga korraga läks ilusti tööle
Anna pumbale ka auto peal voolu ja proovi käivitada.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
Eruun
Fitting 38"
Postitusi: 316
Liitunud: E Mär 03, 2008 6:00 pm

Postitus Postitas Eruun »

ibra kirjutas:
Eruun kirjutas:
pilgrems kirjutas:Kas pump ON ikka korras, endal selline juhus, tänu pumba meh kulumisele kiilus aeg ajalt kinni, ja kord oli kord mitte.
võtsin pumba alt ära ja andsin talle otse voolu, iga korraga läks ilusti tööle
Anna pumbale ka auto peal voolu ja proovi käivitada.
ok katsetan
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
Kasutaja avatar
hans
Rock Crawler
Postitusi: 510
Liitunud: E Mär 17, 2008 8:39 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hans »

Kas sellel masinal väntvõlli või nukvõlli asendiandur ka eksisteerib?Äkki kooles nendest mõni ära?
Kasutaja avatar
Eruun
Fitting 38"
Postitusi: 316
Liitunud: E Mär 03, 2008 6:00 pm

Postitus Postitas Eruun »

hans kirjutas:Kas sellel masinal väntvõlli või nukvõlli asendiandur ka eksisteerib?Äkki kooles nendest mõni ära?
Jah on küll.
Ignition Knock (Detonation) Sensor
Pilt
Crankshaft Position Sensor
Pilt
_______________________________
ok aga siit kohe küsimus
vahest on nii olnud et kui käivitama hakkan siis nagu pooks mootori kinni, võtan korraks süüde välja ja siis uuesti käivitan ja läheb käima. Nüüd aga meenub et viimasel ajal on väga tihti selline asi olnud ja paistab et see ei ole starteri viga et nagu miski muu juhib seda.
äkki on asi sellega seotud, ei oska ise midagi arvata sellekohta "võhik" :oops:
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
Kasutaja avatar
Eruun
Fitting 38"
Postitusi: 316
Liitunud: E Mär 03, 2008 6:00 pm

Postitus Postitas Eruun »

Mida need kaks asja üldse teevad?
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
Vasta

Mine “Ford”