2. leht 2-st
Postitatud: K Juul 07, 2010 6:38 pm
Postitas stihl
Pob kirjutas: Aga enne hooldusesse minekut olin maal ...
Kui kaugel "maa" on?
Sellest ka uitmõte: äkki pika otsa peale sai piisavalt tuld ja kat hakkas lõpuks tööle...?
Ja kas lühikesed otsad pole viimasel ajal domineerinud....?
P.S. Kas küünlaid on vahetatud korrapäraselt?
Postitatud: K Juul 07, 2010 8:26 pm
Postitas Pob
Kati jama on olnud pikemat aega. Esimesel paaril korral viskas märgutuled põlema maanteel sõites. Pärast seda, kui lasin kat-i ära vahetada (mitte originaali vastu), siis sai sõita ~3000 km nii maanteed-linna enne kui uuesti tulukesed põlema hakkasid. Pärast seda on nüüd iga 150-200 km järel tulukesed uuesti põlema hakanud, kuigi olen vahepeal veateate ära kustutanud. Täishooldus (küünlad, kõik filtrid jms) on tehtud ~1000 km tagasi.
Märkanud olen seda, et põlema on hakanud tulukesed iga kord maanteel 90-100-ga sõites. Pöörded on antud mootori puhul selle juures umbes 1600 ja 1900 vahel.
Postitatud: K Juul 07, 2010 10:19 pm
Postitas dexter
mul on olnud kunagi tööjuures selline sarnane viga, küll mitte länkariga, aga sõiduautoga. Ja viga oli selles et lambda andur(e hapniku andur) ei töötand korrektselt ja vahepeal viskas veakoodi sisse, ning samas kui mõõtsid siis nagu töötas...lihtsalt mingi aja tagant või mingi pöörete vahemikus pikemat aega sõites lõi tule põlema....Lase kusagil lihtsalt lambda üle kontrollida, vaata kas reageerib normaalselt või on natuke "aeglane" samuti kontrolli et lambda töötaks korrektselt kõigil pööretel.