Kõik ilusa rikub ära plast. Kui plastist loobuda siis saab ka 120 Cruiserile alla kruvida sinu toodud mõõdud. Plastist loobumine on aga suht keerukas ettevõtmine. Kui lihtsalt maha kruvida, siis saame tulemuseks mingi bagi meenutava liikuri.tarmo kirjutas:Vaatan, et jutt käib siin enamvähem millimeetrite väravasse... kuidagi väga alla on käinud see uuema Land Cruiseri võimekus.
80-sele Cruiserile mahtusid ilma tõsteta ja 17 aastat vanade originaalvedrude puhul alla 34" rehvid (täpsemalt 315/75 R16 Cooper STT).
Ja te väidate, et ilma tõsteta 120-sele läheb napilt alla vaid 32" rehv?
Mina ise pelgan rataste suurendamise "tuuningut" ette võtta järgmistel põhjustel: 1. seoses veeretakistuse suurenemisega suureneb kütusekulu mingi teadmatu järgu võrra. 2. Kardan, et see tagasihoidlik 120+ KW jääb veelgi rohkem jänni kiirendamisel ja möödasõitudel. 3. Puudub konkreetne kogemus, mis hakkab toimuma juhitavusega. 4. Ma pole päris kindel, kas minu kasutusharjumuste juures on suurenenud rattast mingi praktiline kasu kah või piirdub efekt ainult "isasema" välimusega. 5. Vedrustust pole saanud päris rahuldavasse seisundisse, ei taha edasi "ratsionaliseerida" enne, kui eelmised etapid pole tööle saadud.

