Cooleri paigaldamine turbomootorile.

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

sry my bad,ei lugenud et föönist väljuv õhk,aga sellise rõhu ja tempiga mingit vahet sa kindalsti ei tunne selle cooleriga.
ühe patroliga olen sõitnud mis sama süsteemiga ja suurema cooleriga kui sul pildil oli,tagumikuga mingit vahet polnud.
Võid juba pigem siis niisama kapotti hingedest klaasi poolset serva ülesse regullida et loomilik õhu jahutamine parem oleks.
Teeb ilmselt sama välja.
Talvel sulatab kojamehi ka ;)
Viimati muutis kala, N Mai 27, 2010 7:30 pm, muudetud 1 kord kokku.
56157755
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

kala kirjutas::hihi: see pole ju mingi temperatuur
koormuse all pead ikka mõõtma,mu diislil on 600-700 kraadi celsiuse vahel.
Kangematel diislitel,ehk siis astrossi diislil on see kindlasti kõrgem.
No see 600-700 ei ole sul ju turbost välja tulev, vaid EGT

Ja ega ei saa ka kangematel see temp oluliselt palju kõrgem olla
tartuoffroad.ee
5581340
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

seda juba kirjutasin ka et ei lugenud korralikult läbi,krt läpakaga jubedalt raputab sõidu ajal ja osad read jäävad vahele pidevalt :D
56157755
AsTroSS
Fitting 44"
Postitusi: 491
Liitunud: L Mai 16, 2009 10:01 pm
Asukoht: linna lähedal maal

Postitus Postitas AsTroSS »

MahviaDeTyrk kirjutas:
kala kirjutas::hihi: see pole ju mingi temperatuur
koormuse all pead ikka mõõtma,mu diislil on 600-700 kraadi celsiuse vahel.
Kangematel diislitel,ehk siis astrossi diislil on see kindlasti kõrgem.
No see 600-700 ei ole sul ju turbost välja tulev, vaid EGT

Ja ega ei saa ka kangematel see temp oluliselt palju kõrgem olla
Saab küll, ütleme nii et ca 800+ C on üsna tavaline vingete pillide puhul :roll: (lühiajaliselt) , suured poisid on ka mõõtnud 950+ (1800F). Enamasti püromeetrid on suutelised mõõma ainult kuni 870C (1600F)

Nagu ma juba korra ütlesin , EGT mõõdavad ainult need kes on tühikargajad ,suured poisid ei mõõda kuna võit on mootorist tähtsam ...
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35

Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

AsTroSS kirjutas:Nagu ma juba korra ütlesin , EGT mõõdavad ainult need kes on tühikargajad ,suured poisid ei mõõda kuna võit on mootorist tähtsam ...
Dynopingis mootori seadistamisel niiehknaa mõõdavad ju

Jaet lühiajaliselt võib sinna tõesti igasugu numbreid saada - pikka aega ei tööta see mootor nii

Need suured poisid ei sõida ka mitte kestvusõitu
tartuoffroad.ee
5581340
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”