Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
sry my bad,ei lugenud et föönist väljuv õhk,aga sellise rõhu ja tempiga mingit vahet sa kindalsti ei tunne selle cooleriga.
ühe patroliga olen sõitnud mis sama süsteemiga ja suurema cooleriga kui sul pildil oli,tagumikuga mingit vahet polnud.
Võid juba pigem siis niisama kapotti hingedest klaasi poolset serva ülesse regullida et loomilik õhu jahutamine parem oleks.
Teeb ilmselt sama välja.
Talvel sulatab kojamehi ka
Viimati muutis kala, N Mai 27, 2010 7:30 pm, muudetud 1 kord kokku.
kala kirjutas: see pole ju mingi temperatuur
koormuse all pead ikka mõõtma,mu diislil on 600-700 kraadi celsiuse vahel.
Kangematel diislitel,ehk siis astrossi diislil on see kindlasti kõrgem.
No see 600-700 ei ole sul ju turbost välja tulev, vaid EGT
Ja ega ei saa ka kangematel see temp oluliselt palju kõrgem olla
kala kirjutas: see pole ju mingi temperatuur
koormuse all pead ikka mõõtma,mu diislil on 600-700 kraadi celsiuse vahel.
Kangematel diislitel,ehk siis astrossi diislil on see kindlasti kõrgem.
No see 600-700 ei ole sul ju turbost välja tulev, vaid EGT
Ja ega ei saa ka kangematel see temp oluliselt palju kõrgem olla
Saab küll, ütleme nii et ca 800+ C on üsna tavaline vingete pillide puhul (lühiajaliselt) , suured poisid on ka mõõtnud 950+ (1800F). Enamasti püromeetrid on suutelised mõõma ainult kuni 870C (1600F)
Nagu ma juba korra ütlesin , EGT mõõdavad ainult need kes on tühikargajad ,suured poisid ei mõõda kuna võit on mootorist tähtsam ...