2. leht 2-st

Postitatud: L Mai 08, 2010 9:21 am
Postitas MahviaDeTyrk
mezinik kirjutas:kui ei jaksa osta asendust, siis tasuks soetada liikumisvahend, mille ülalpidamine ei käi üle jõu, mitte hakata eksperimenteerima :evil:
Seda, et autode ehituse juures tuleb kasutada originaal osi ja eksperimenteerimine ei ole mitte hea mõte, mine palun kirjuta http://www.mootorid.ee/foorum.html selles foorumis, mitte siin :twisted:

Postitatud: E Mai 10, 2010 11:16 pm
Postitas PARUN
Sisuliselt on kogu probleemiks hetkel see, mida pildilt näha väib.

Pilt

Vastukäimise põhjuseks on velje liialt väike offset.
Ja miks soovin loobuda just sellest stabika vardast. Sellepärast, et tegu uute 16" Mangels velgedega, mis uuena maksab ca 190 euri per tükk.

Pilt

On need Bfg sinna peale pandud ja need seal peal ka olnud, rohkem pole neid velgi keegi näppinud. Teiseks, rehv ei ulatu koopast välja, kui siis õige putsu karvajagu.

Pilt


Nende rehvidega saab sõita sellises konditsioonis, kuid plaan panna midagi karvasemat ja 31" vahetada välja 32",33" vastu ja ongi olukord, kui peab millestki loobuma.
Teine lahendus oleks veljed maha müüa ja sobilik veljering muretseda, kuid samas peab ka midagi asemele leidma.

Postitatud: T Mai 11, 2010 7:28 am
Postitas rommi
aga kui keerad pisut pöörderaadiuse piirajat peale? Selles suhtes, et nagunii ratast praeguses olukorras rohkem pöörata ja ajutiselt saad sellest vastukäimisest vabaks... :roll:
Kusjuures pildi pealt ei paistagi offset nii ebanormaalselt väike ja üldiselt sellel esisillal hakkabki väga lihtsalt suurem rehv vastu stabikat käima. Mul hiluxil oli märksa suurem offsetiga veljed ja 33" käis täiega stabika pihta. Lõpuks võtsin stabika ära.

mezinik kirjutas:kui ei jaksa osta asendust, siis tasuks soetada liikumisvahend, mille ülalpidamine ei käi üle jõu, mitte hakata eksperimenteerima :evil:
no see on ka ikka üks tore postitus :)

Postitatud: T Mai 11, 2010 9:47 am
Postitas Otokas
Mul sai asi samal põhjusel ära visatud. Alguses tegin nagu rommi soovitas ja panin koos 33x12,5 rehviga külge ka pikemad poldid pöörderaadiust piirama. Millegipärast murdis need poldid puruks. Peale seda viskasin varda minema ja panin lühikesed poldid piirajatesse tagasi.

Postitatud: K Juul 14, 2010 7:23 pm
Postitas PARUN
Nüüdseks stabika varras eemaldatud, all kobedamad rehvid ja vahet on tunda. Suurel kiirusel (90km/h -)järsemasse kurvi minnes tegib tunne, et tahaks nagu külili minna. Väikse hooga mingit vahet ei ole. Stabika varda eemaldamine andis ka flexi natuke juurde.
Üldiselt, Stabika varrast kuusakoski ei vii, aga puudust ka ei tunne, et peaksin alla tagasi kruvima.

Postitatud: K Juul 14, 2010 9:32 pm
Postitas kickstart
mul 4runneril hetkel sama lugu nagu sul oli
31" rehvid all ja põhja keerates käib ka rehv veidi vastu stabikat
Aga siiamaani ei ole niiväga segama hakanud
Nüüd tahaks 32" alla saada, aga kardan, et pöörderaadius jääb väga väikseks.... samas ei taha ka stabikat minema visata. Tööl peab kah käima.

Ja ongi p***e majas... Ei teagi, kas ära osta rehve.

Postitatud: K Juul 14, 2010 10:45 pm
Postitas PARUN
kickstart kirjutas:mul 4runneril hetkel sama lugu nagu sul oli
31" rehvid all ja põhja keerates käib ka rehv veidi vastu stabikat
Aga siiamaani ei ole niiväga segama hakanud
Nüüd tahaks 32" alla saada, aga kardan, et pöörderaadius jääb väga väikseks.... samas ei taha ka stabikat minema visata. Tööl peab kah käima.

Ja ongi p***e majas... Ei teagi, kas ära osta rehve.
Tee nii, et võta stabikas alt ära( max 10 min töö, kui poldid lahti tulevad)
ja proovi kuidas on, siis tead täpselt, et kas võtta alt ära või mitte.

Postitatud: N Juul 15, 2010 10:06 am
Postitas grand-cherokee
huvi pärast küsiks juba siis ka et millist rolli mängib stabikas sõltuval esisillal?

Postitatud: N Juul 15, 2010 10:25 am
Postitas Praks1
Lihtne naide,k6ikide uute autodega tehakse hunnik teste,seal hulgas ka p6dra test,autoks oli land rover defender,millel stabikas puudub ja testi ta ei labind vaid kukkus kylili,seda siis tala sillaga.
Yldiselt on stabikas vajalik teedel liigeldes,metsa autodel on ta yks esimesi asju,mis leiab tee vanaraua kasti.

Postitatud: N Juul 15, 2010 8:15 pm
Postitas Landy
Uuetel tsiviil defekatel ON stabika vardad all!

Postitatud: N Juul 15, 2010 10:46 pm
Postitas Praks1
Td5 el pole vist yhelgi nainud ja ei ole k6ik metsa autod olnud,test tehtigi vist sellega,ei tule meelde,kuna see oli ammu.
P6him6teliselt tulemus on sama.

Postitatud: R Juul 16, 2010 9:37 am
Postitas LR90
Praks1 kirjutas:Td5 el pole vist yhelgi nainud ja ei ole k6ik metsa autod olnud,test tehtigi vist sellega,ei tule meelde,kuna see oli ammu.
P6him6teliselt tulemus on sama.
Olen oma silmaga näinud vähemalt kahel Defekal (tsiviil TD5) stabika vardaid,
samas oma militaar 90-le ei saa pannagi, kuna sildadel ei ole kinnitus-
kohti.