Küsimus, et auto oli remondis 3-4 päeva ja nüüd sõites jõud kaob ära ja tahab välja surra sõidu pealt ja mootori juurest kostub häll klõk klõk sel hetkel kui välja tahab surra. Mõtlesin, et äkki aku klemmid ei anna ühendust hästi ja sellepärast vahepeal kaob jõud ära? Sest tehti keretöid ja siis võeti arvatavasti akul klemme maha.
Feig kirjutas:Küsimus, et auto oli remondis 3-4 päeva ja nüüd sõites jõud kaob ära ja tahab välja surra sõidu pealt ja mootori juurest kostub häll klõk klõk sel hetkel kui välja tahab surra. Mõtlesin, et äkki aku klemmid ei anna ühendust hästi ja sellepärast vahepeal kaob jõud ära? Sest tehti keretöid ja siis võeti arvatavasti akul klemme maha. Karl
lõhnab kangesti filtri ummistusele paagis. Sõitsid enne paagi tühjaks, imes kogu sodi ilusti paagi filtri ümber kinni ja nüüd ei jõua piisavalt peale. Endal oli sama asi kunagi. Ainus asi midagi elekter seal mõjutab on suretusklapp, seda võid ju kontrollida.
arvatavasti elektiga ikka midagi et täna proovsin, et kui kohapeal käis siis ilusti aga kui tuled põlema panin kohale siis hakkas jälle klõksuma ja nagu tahtis välja surra. Kas keegi teab tartus mingit töökoda, kus targad mehed ja mõistuse piires hinnad? Oskab keegi soovitada?
Pole siis kelelgil tartu kandis mõnda remondimeest soovitada kes diisleid tunneb hästi, et nii palju sie vaatasin oli ikka tegu suretusklapiga et see hoob kliigub seal ja üritab välja suretada.
terv, et täna murdus sumpa viimase püti küljest toru ära, ja viimane pütt üldse mäda. Tekkis selline idee, et see üldse sealt vahelt ära lõigata ja toru asemele panna. Nüüd küsimused kas ülevaatusel ei tule sellest jama, kas see mootori käimist ja jõudlust ei mõjuta, kas hääled jäävad ok või liiga jubedad?
oskab keegi siis hj 60 soojendusest rääkida. et panen auto käima mootor läheb soojaks kuid sooja õhku ei hakka tulema, küll aga tuleb istme alusest puhurist sooja aga armatuuri olevatest avadest tuleb heal juhul õrnalt sooja. Et milles asi kas äkki termostaat või ...
No kui mootor läheb soojaks normaalselt ja kuskilt torust sooja õhku ka tuleb, siis termostaadis viga ei ole! Pigem viga selle sooja juhtimise süsteemis. Kahjuks seda autot täpsemalt ei tunne, et oskaks konkreetset klappi või midagi süüdistada...
selline küsimus et kui keerata rattad täiesti välja siis hakkab käima tugevam metalli kolksumise häält, varem vahel oli kuulda sellist õrnemalt häält, arvasinet mingid puksid läbi. aga nüüd kõvasti tugevam see hääl. MIs asjad seal läbi võiks olla?
Feig kirjutas:selline küsimus et kui keerata rattad täiesti välja siis hakkab käima tugevam metalli kolksumise häält, varem vahel oli kuulda sellist õrnemalt häält, arvasinet mingid puksid läbi. aga nüüd kõvasti tugevam see hääl. MIs asjad seal läbi võiks olla?
hubid
------------------------------------------
Avtoljubitel
Y61-3.0A
Opel Frontera 2.2 16V
Opel Frontera 3.2 V6
Subaaru Ahhujeet 100500 ja natuke peale:D