2. leht 2-st

Postitatud: E Apr 26, 2010 5:26 pm
Postitas ylbik
Et tähed närituks saaks, on kõikidel poltidel-mutritel ette määradud pingutus moment!
Teema algatajale soovituseks: Jälgi, et saalede vastused õigetpidi ja järjekorras tagasi paned.
Saaled pane ikka uued ja tõmba ikka näpuotsaga õli saale peale.
Kolbe välja kiskuda ei soovita, kui mootor töötas hästi.

Postitatud: E Apr 26, 2010 8:08 pm
Postitas jr
Kepsude ellipseid on nagu raske mõõta, kui keps koos kolviga mootorisse jääb. Need tuleb alati üle mõõta, eriti kui veel väntvõlli rikkega tegemist oli. Samuti mõõda üle väntvõll, mida sa sinna sisse pistad ja määratle ära tema pinnasiledus, et ta uue saalega ikka ka kaua kaua tööd teeks. Kui need asjad kõik tehtud, siis mõõda üle ka peale koostamist lõtk kepsu ja väntvõlli vahel. Selleks on spetsiaalsed kaliibrid olemas, mille keerad saale ja väntvõlli vahele kinni. Kõik mõõdud ja numbrid saad ilmselt Jeep remondimanualist.