mootori vahetus

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

ylbik
Fitting 38"
Postitusi: 251
Liitunud: R Okt 26, 2007 3:51 pm

Postitus Postitas ylbik »

Et tähed närituks saaks, on kõikidel poltidel-mutritel ette määradud pingutus moment!
Teema algatajale soovituseks: Jälgi, et saalede vastused õigetpidi ja järjekorras tagasi paned.
Saaled pane ikka uued ja tõmba ikka näpuotsaga õli saale peale.
Kolbe välja kiskuda ei soovita, kui mootor töötas hästi.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kepsude ellipseid on nagu raske mõõta, kui keps koos kolviga mootorisse jääb. Need tuleb alati üle mõõta, eriti kui veel väntvõlli rikkega tegemist oli. Samuti mõõda üle väntvõll, mida sa sinna sisse pistad ja määratle ära tema pinnasiledus, et ta uue saalega ikka ka kaua kaua tööd teeks. Kui need asjad kõik tehtud, siis mõõda üle ka peale koostamist lõtk kepsu ja väntvõlli vahel. Selleks on spetsiaalsed kaliibrid olemas, mille keerad saale ja väntvõlli vahele kinni. Kõik mõõdud ja numbrid saad ilmselt Jeep remondimanualist.
+372 5028488
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”