hilux/taro 22re asemele diisel (ehitamises) Valmis

Moderaatorid: jr, Moderators

PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

tarmo kirjutas:
PARUN kirjutas:Ei pidanud diisli sidurikoda ja bensuka käigukast kokku minema. :shock:
Aga pane diisli sidurikoda ka koos diisli siduriga. Koda käib ju kasti küljest eraldi ja koja kastipoolne kinnitus on tõenäoliselt küll sama diislil ja bensukal.
Jah. täpselt nii ongi plaan teha ja see ka ainuke võimalus. diislil starter koos töösilindriga teisel pool. Aga oli vist kasutaja juska, kes täna helistas ja ütles, et siduri koda ja bensuka kast ei isu omavahel kokku. Et bensuka käigukast väiksem kui diisli kast. Seda siis läbimõõdult. Ennem täpselt teada ei saa kui ise järgi proovin.
On saada ka diisli käigukast, kuid eelistaksin seda kasti, millel ülekanne aeglasem ja aeglasem peaks bensukal olema.
Kõnetraat 51922951
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Neljas käik on ikka otse käik ,palju teised erinevad on ,kes teab?Erinevus pigem sildades.Ja bensukal mitte aeglasem vaid kiirem.Bens mootoril ka tükkmaad rohkem võimu.
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
raulex
Fitting 44"
Postitusi: 429
Liitunud: L Nov 29, 2008 9:01 pm
Asukoht: Harjumaa,Loo.

Postitus Postitas raulex »

PARUN kirjutas: Et bensuka käigukast väiksem kui diisli kast. Seda siis läbimõõdult. Ennem täpselt teada ei saa kui ise järgi proovin.
Suure tõenäosusega on siis ka hammasrattad väiksemad/nõrgemad ja
turbodiisli suur pöördemoment teeb käigukastist metallipuru.
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

Homme lähen mootori järgi, siis selgub paljugi.
Kõnetraat 51922951
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Vaata ikka üle, mina küll ei usu, et bensuka kast väiksem on.
Mina panin kokku bensumootori ja diisli käigukasti, jättes bensuka sidurikoja. Tõsi küll 3 liitrine mootor.
Ainuke probleem oli selles, et diisli kasti võll oli pikem ja tuli teha disantsplaat sidurikoja ja käigukasti vahele.
Selle lasin lõigata plasmaga ja tasapind lihvimispingis sirgeks lihvida.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

Siduri koda koos mootoriga käes. Mootoril tähis 2L. Siduri koda sobib täpselt bensuka kasti otsa :D
Kast läheb varsti uuesti laiali lappamisele, ehk saab sllest 5k väljapildumisest lahti.
Vaja oleks veel diisli generaatorit koos vaakumpumba ja kogu toru-paagimajandusega. Kel vedelemas midagi, andku julgelt märku. Sammuti ei ütle ära heast jahutusradiaatori pakkumisest.
Tel. siis jätkuvalt 51922951
Kõnetraat 51922951
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Toyota originaalradikas täitsa pakkuda:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=21976
Pärineb ta 3.5 liitrise diisli pealt, seega peaks igati jahutusvõimeline olema. Natuke annab ehk hinnas ka rääkida.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

PARUN kirjutas:Siduri koda koos mootoriga käes. Mootoril tähis 2L. Siduri koda sobib täpselt bensuka kasti otsa :D
Kast läheb varsti uuesti laiali lappamisele, ehk saab sllest 5k väljapildumisest lahti.
Vaja oleks veel diisli generaatorit koos vaakumpumba ja kogu toru-paagimajandusega. Kel vedelemas midagi, andku julgelt märku. Sammuti ei ütle ära heast jahutusradiaatori pakkumisest.
Tel. siis jätkuvalt 51922951
Pakkuda genekas, puudub rihmaseib. Asub Tallinnas ja hinnaks 800kr.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

tarmo kirjutas:Toyota originaalradikas täitsa pakkuda:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=21976
Pärineb ta 3.5 liitrise diisli pealt, seega peaks igati jahutusvõimeline olema. Natuke annab ehk hinnas ka rääkida.
PS saadetud.
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

uputaja kirjutas:Pakkuda genekas, puudub rihmaseib. Asub Tallinnas ja hinnaks 800kr.
Kui kõik torud-paak ka kaasas on, siis mõeldav.
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

Esimesed tulekahjustused siis ka ilmsiks tulnud. Pumba peal mingi membraan. See ära murenenud. Hea kui kellegil on kogemusi ja teab selle membraani otstarvet ja maksumust, siis andku teada. Olen selliseid jublakaid ainult turbomootoritel näinud. Võin küll eksida, kuid ise pakun et see reguleerib turbo rõhku kuidagi.
Sai ka otsatihendeid vahetatud, eesmine vända tihend vale mõõduga antud Abovost. :evil:
Üldiselt on mõte see mootor maas tööle panna, siduri koda külge koos sarteriga. Saaks äraproovida mis häält teeb.
Väike pilt mootorist ka
Pilt
Ja muidugi koht, kus mootor saab ennast tulevukus mugavalt tunda :twisted: Nüüd paras aeg ka vintsi esimene hooldus ära teha, eest rauad nagunii läinud ja ruumi laialt kohe.
Pilt
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

See membraan jah turborõhu regulaatori oma. Mida suuremaks rõhk sisselaske koldes läheb, seda rohkem visatakse pumbast kütet peale.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

Küsin puhthuvi pärast, et kas 2.4d ja 2.4td plokikaan on erinev. St et kas vabalt hingava ja ülelaetava plokikaan on 1:1 sama.
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

Sai eile ka Võru reis tehtud ja terve diisli summuti hangitud. Lisaks veel pidurivõimendi paak ja mõned lõdvikud.
Roolivõimendiga siis sellised lood, et Võrus lammutamisel olev hilux on UK versioon, ja seal asetseb roolivõimendi eestvaates paremal pool, ehk samalpool kus bensukal. Uk diislil on parem mootori käpp lisakronsaga pumba jaoks. Millaski lähen sellele veel järgi ja see on parim lahendus. Pump koos voolikute-torude-õlipaagiga jääb sinna kus oli. Seega ainuke detail mis jääb bensumootorist alles :D

Endiselt ootan pakkumisi generaatori õlitorudele.
kaalikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 132
Liitunud: T Dets 21, 2004 4:18 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas kaalikas »

2.4 td ja vabalthingava kaaned on samad,vahe on kolbides,vabalthingava kolvid kipuvad turboga ära põlema!!
Vasta

Mine “Toyota”