2. leht 2-st

Postitatud: R Mär 05, 2010 11:12 pm
Postitas rt23
Siin ka mingi sigrimigri http://www.auto24.ee/used/643011

Postitatud: P Mär 07, 2010 1:05 am
Postitas Myrgel
raulex kirjutas:Mina tegin,sest igav oli .Välimus on küll kole ,aga sõidavad päris hästi.
Lund saab ka lükata ning kui üks kinni jääb,siis teisega välja tõmmata.
kui MASU üle läheb,siis on plaanis üks viisaka välimusega koll ka valmis
teha.Seniks sõidan koledatega ja olen rahul :).
Et nagu näpuharjutus? Metsa vist nad väga ei kannata? See pikk vedru kiik läheb arvatavasti suht kergelt pooleks ja esimene puu viib vist ka selle vihmaveerenni mis "tiivalaiendiks" tehtud. Mis rehvid all?

Urmas

Postitatud: P Mär 07, 2010 1:48 am
Postitas pets9555
Kui pikk oleks maksimaalne vedrukiik? Seal tundub ca 20 cm.

Pets

Postitatud: P Mär 07, 2010 8:01 am
Postitas igiliikur
rt23 kirjutas:Siin ka mingi sigrimigri http://www.auto24.ee/used/643011
Ilu on muidugi vaataja silmades, aga ütleme ausalt, mina sellise "värviga" aparaati ei ostaks :twisted:

Postitatud: P Mär 07, 2010 10:24 am
Postitas samodelkin
Tänud kõigile tuvastajatele! Ja eriti siis antsa911-le! Kas see on siis lihtsalt tänaval möödaminnes tehtud klõps?
Kuigi liikur on nüüd tuvastatud, pole vist kellelgi selle vastu midagi, kui siia hakkab igatsugu huvitavaid värvi- ja tehnilise lahenduse pilte/viiteid tulema.
Jah, patrull see tõepoolest pole, minu süü, et sõitsin linna peal ringi ja ei tuvastanud kõiki nähtud sõidukimarke ja mudeleid.
Või mis sa seal tuvastad, kui silme ees kirju on... :-) Kuigi liikur sai minu kirjelduse järgi siiski kindlaks tehtud!
Räägiksin ka sellest, miks mul selline “ebaterve huvi” (nagu keegi eelpool vihjas) antud värvikombinatsiooni vastu tekkis.
Omal ajal, kui veel suurtel masinatel töötasin, õnnestus mul ühte sadulveoki kabiini värvides, endale suur jama ja palju tööd kaela tekitatada...
Kabiin sai värvitud alt tumesinine, siis läks sujuvalt/hajusalt üle valgeks ja enne aknaid hakkas see valge sujuvalt/hajusalt üle minema punaseks katuseks. Passis oli sinine ja sinist oli siiski kõige rohkem. (siin kindlasti paljud saavad aru, milline n...s oli nende üleminekute värvimine...)
Probleemid tekkisid kõigepealt ülevaatusel. Et võidakse värvimuutuse mitteregistreerimise pärast tee pealt tagasi saata. Läbi ei saanud. Probleemid tekkisid ka ARK'is. Mis, täpselt, ei teagi, seal käis tööandja/omanik. Tundub, et veel suuremad probleemid...
Ühesõnaga pidas tööandja mõistlikumaks mulle pool ämbrit tundmatut päritolu potisinist värvi tuua ja sai see ilus asi (käsu korras) üle võõbatud.
Siis sai rahu maa peale, ülevaatused tehtud ja masin tööd tegama.
Aga see oli '90-te lõpul. Praegu pole värvi-, ega tehnilisi muutusi üritanud registreerida, kuid selle, eelpoolmainitud/otsitud riistapuu värvuse tuvastamine, mida passi kirjutada, on ikka tunduvalt keerulisem, seepärast mul tee peal mõeldes ja koju jõudes see küsimus üles kerkiski.

Postitatud: P Mär 07, 2010 8:32 pm
Postitas raulex
Myrgel kirjutas:
raulex kirjutas:Mina tegin,sest igav oli .Välimus on küll kole ,aga sõidavad päris hästi.
Lund saab ka lükata ning kui üks kinni jääb,siis teisega välja tõmmata.
kui MASU üle läheb,siis on plaanis üks viisaka välimusega koll ka valmis
teha.Seniks sõidan koledatega ja olen rahul :).
Et nagu näpuharjutus? Metsa vist nad väga ei kannata? See pikk vedru kiik läheb arvatavasti suht kergelt pooleks ja esimene puu viib vist ka selle vihmaveerenni mis "tiivalaiendiks" tehtud. Mis rehvid all?

Urmas
Vedrukiike(ca 30cm) pole pooleks saanud .Loo ümbruse tõsist metsa pole,
mul on õnnestunud puu otsa sõitmist vältida.Plastist vihmaveerenn oli esimene asi ,
mida sai kiirelt külge kruvida üle katuse lendava s*ta vastu.
Autode sillad ja rehvid on Gaz 66-lt.
Nissanil on spiraalvedrudega 4-link vedrustus.
Maastikuomadustest-kas Gaz 66 sobib metsa?Eesmärk oli ehitada kergem,ökonoomsem,parema kaalujaotutusega,
lühema teljevahega, parema ülekannete valikuga(2 jaotuskasti), kuid sama pommikindel sõiduk kui Gaz 66.
Katsed on näidanud,et eesmärgid on saavutatud.Kahjuks ei ole mõttekas nende
autode lõpuni ehitamine(rooste).Kuna Terrano 1ja2 raamid on samasugused,
siis läheb põhjalikult testitud tehniline lahendus Terrano 2-le.
Siis tuleb ka korralik välimus ja tahaks kolli ka sportautona registrisse võtta.Hetkel sõidukid siis liikuvad katselaborid.

Postitatud: P Mär 07, 2010 10:12 pm
Postitas samodelkin
Mõnest alumiinium, või plastiktünnist saab ka kenad tiivakaared välja lõigata... :-)
Kui nüüd tõsisemalt, siis kuidas on lahendatud kahe vahekasti ühendamine ja kuidas/millised kardaanid on paigaldatud?

Postitatud: E Mär 08, 2010 8:29 am
Postitas raulex
samodelkin kirjutas:Mõnest alumiinium, või plastiktünnist saab ka kenad tiivakaared välja lõigata... :-)
Iseenesest hea mõte,kuid Terrano 2 juures on plaanis põhjalik keretöö koos välise turvapuuriga.Välimus on ka põhjuseks miks ma ise kolli pilte üles ei pannud...
Samas huvi on suur.
samodelkin kirjutas:Kui nüüd tõsisemalt, siis kuidas on lahendatud kahe vahekasti ühendamine ja kuidas/millised kardaanid on paigaldatud?
Mootor koos käigu- ja jaotuskastiga Nissani originaal,siis lühike kardaan 66 jaotuskasti,viimane kardaan on Gaz 66 ristidega.
Vahekasti poolses kardaaniotsas on mingi põllumajandusmasina kahvel,mis võimaldab palju
suuremat töönurka kui Gaz originaalkardaan.

Postitatud: E Mär 08, 2010 10:37 am
Postitas antsa911
Pole tänu väärt. Tegemist on lihtsalt mööda minnes tehtud klõpsuga. Auto seisab tihti vanalinnas ja jäi lihtsalt suvel koheselt silma oma eripäraga. Minul seos puudub selle autoga.

Postitatud: E Mär 08, 2010 12:08 pm
Postitas Myrgel
samodelkin kirjutas:Mõnest alumiinium, või plastiktünnist saab ka kenad tiivakaared välja lõigata... :-)
Kui nüüd tõsisemalt, siis kuidas on lahendatud kahe vahekasti ühendamine ja kuidas/millised kardaanid on paigaldatud?
Kõik mis saab mõlki või puruks minna hästi ikka tiivalaiendiks ei sobi. Parim materjal on ikka siiamaani konveierlint. Kuna laiend on kõige rohkem välja eralduv osa, siis puutub ka esimesena puudega kokku.

Urmas