esisilla diffri kinni keevitamine

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

rt23 kirjutas:Aga kui esisilda ainult metsas kasutada, miks keevislukk rohkem esisilda lõhub kui ARB või mõni muu 100% lukustuv varjant?
Sest need ei ole alati lukus
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

MahviaDeTyrk kirjutas:
rt23 kirjutas:Aga kui esisilda ainult metsas kasutada, miks keevislukk rohkem esisilda lõhub kui ARB või mõni muu 100% lukustuv varjant?
Sest need ei ole alati lukus
Et ARB-d lülitad sisse ja välja koguaeg?

Ei oska sõna võtta, ainus masin millega lukke olen proovinud oli mersu G ja sellel olid metsas lukud sees koguaeg.
Metsa all olen mõelnud ikka piisavalt sopast rada, juba kandvatel teedel olen esisilla välja lülinud.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

Et ARB-d lülitad sisse ja välja koguaeg?
Jah! Võistlustel ei ole kuulnud Tss.. Tss.. hääli autost tulemas? Järsk manööverdamise koht - lülitad välja. Pikk sirge vedela pasa sees - lülitad sisse. jne. Kohti ja olukordi kus lukkus esisillaga püsikaid murda on küll ja küll.

Ühesõnaga, kui tahad midagi kinni keevitada siis keevita parem tagumine. Või noh võid ju ka teisi spetsialiste kuulda ja kõik sillad lukku keevitada. Me ju lõppkokkuvõttes õpime ju enda vigadest.

Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

Selge!
Olen nüüd tarkust täis, ei hakka esialgu katsetama. Lähen häbenen natuke rumala jutu peale :oops:
Kuigi seda uskusin juba ammu, et sõiduomadustele see keevisdiffer hästi ei mõju.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

Myrgel kirjutas:
Et ARB-d lülitad sisse ja välja koguaeg?
Jah! Võistlustel ei ole kuulnud Tss.. Tss.. hääli autost tulemas? Järsk manööverdamise koht - lülitad välja. Pikk sirge vedela pasa sees - lülitad sisse. jne. Kohti ja olukordi kus lukkus esisillaga püsikaid murda on küll ja küll.

Ühesõnaga, kui tahad midagi kinni keevitada siis keevita parem tagumine. Või noh võid ju ka teisi spetsialiste kuulda ja kõik sillad lukku keevitada. Me ju lõppkokkuvõttes õpime ju enda vigadest.

Urmas
tss tss , käib ilmselt oluliselt suurema rattaga masinatel ,kus on tehasepoolt soovitatavat mõõtu oluliselt ületatud, tavalise väikese rattaga ei juhtu midagi , küll aga arvesta sellega et pill eriti pöörata ei taha ja ka rool muutub oluliselt raskemaks, tyrki jutuga nõus et ei juhtu midagi ,kui ise ei märatse,Pehme peal meelitades on öö ja päev kas esidif on lukus v mitte !
Kasutaja avatar
joz
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: L Aug 08, 2009 9:23 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joz »

Nii... minu küsimus oligi see et kui ma asfaltil sõidan siis ikka 2wd ja kui metsa lähen lükkan 4wd sisse ja keeran eest hubid kinni, et sellisel juhul, ei tohiks see keevislukk ju asfaltil sõites sõiduomadusi kuidagi mõjutada(autot lõhkuda), samas metsas peaks olema tunduvalt parem?! Usun jah et kui mingit väga raju sõitu teha siis hakkab mingi hetk pilpaid lendama, aga õnneks on komplektne esi- ja tagasild kledris olemas, et juppidega probelleme ju pole. Põhjus miks ma tahaks esimese diffri kinni lasta ongi see et autoga saab normaalselt ka linnas sõita kui vaja (2wd siis).

Mis puudutab minu geniaalseid ideid ja küsimusi nagu siin ühel kasutajal huvi pakkus (saan aru et tegu oli retoorilise küsimusega aga ikkagi vastan) siis nagu öeldakse et loll ei ole see kes küsib... ja kui teda väga häiris see sinise teema siis keegi ju ei pidand mainima et mina joosep kuld sõidan sinisega... iga päev mööda tallinn-pärnu maanteed õhtul paiku... et no küsisin siis küsisin mida sellest siin jutustada veel mitu nädalat hiljem? kindlasti paljud on küsinud mingeid küsimusi mis teiste arvates on nõmedad vms.
Geenius Joosep - Geniaalsete Ideede Generaator
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

A mis kinnikeevietet tagadiffriga on ebanormaalne teepeal sõita vä?
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
joz
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: L Aug 08, 2009 9:23 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joz »

no kuna endal kogemus puudub sellega.... tekitabki segadust see, et üks ütleb, et ok ja samas teine väidab, et kehva. olen siis juttude põhjal omad järeldused teinud, sõita kannatab kinni keevitatud tagumise diffriga küll, aga mul hakkab rehvist kahju mis kiiremini kulub asfaltil. esidiffri kinni keevitamisel see asi välditav, võimalik kasutada ainult tagavedu (stock diffrit) asfaltil sõites. Kunagi kui teine auto soetatud juurde ja pajero jääbki metsakaks siis võib selle tagadiffri ka kinni lasta, aga nii kaua kuni see mul ainuke auto , piirdun esidiffri kinni keevitamisega.
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

Mis siin ikka targutada. Tee ära ja jaga kogemusi :D
Tagasillal oli täitsa ok sõita, muidugi igapäeva auto ei olnud.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Kasutaja avatar
joz
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: L Aug 08, 2009 9:23 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joz »

kui asi tehtud... annan teada kohe mis mulje jäi!
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”