Sest need ei ole alati lukusrt23 kirjutas:Aga kui esisilda ainult metsas kasutada, miks keevislukk rohkem esisilda lõhub kui ARB või mõni muu 100% lukustuv varjant?
esisilla diffri kinni keevitamine
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Et ARB-d lülitad sisse ja välja koguaeg?MahviaDeTyrk kirjutas:Sest need ei ole alati lukusrt23 kirjutas:Aga kui esisilda ainult metsas kasutada, miks keevislukk rohkem esisilda lõhub kui ARB või mõni muu 100% lukustuv varjant?
Ei oska sõna võtta, ainus masin millega lukke olen proovinud oli mersu G ja sellel olid metsas lukud sees koguaeg.
Metsa all olen mõelnud ikka piisavalt sopast rada, juba kandvatel teedel olen esisilla välja lülinud.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Jah! Võistlustel ei ole kuulnud Tss.. Tss.. hääli autost tulemas? Järsk manööverdamise koht - lülitad välja. Pikk sirge vedela pasa sees - lülitad sisse. jne. Kohti ja olukordi kus lukkus esisillaga püsikaid murda on küll ja küll.Et ARB-d lülitad sisse ja välja koguaeg?
Ühesõnaga, kui tahad midagi kinni keevitada siis keevita parem tagumine. Või noh võid ju ka teisi spetsialiste kuulda ja kõik sillad lukku keevitada. Me ju lõppkokkuvõttes õpime ju enda vigadest.
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
tss tss , käib ilmselt oluliselt suurema rattaga masinatel ,kus on tehasepoolt soovitatavat mõõtu oluliselt ületatud, tavalise väikese rattaga ei juhtu midagi , küll aga arvesta sellega et pill eriti pöörata ei taha ja ka rool muutub oluliselt raskemaks, tyrki jutuga nõus et ei juhtu midagi ,kui ise ei märatse,Pehme peal meelitades on öö ja päev kas esidif on lukus v mitte !Myrgel kirjutas:Jah! Võistlustel ei ole kuulnud Tss.. Tss.. hääli autost tulemas? Järsk manööverdamise koht - lülitad välja. Pikk sirge vedela pasa sees - lülitad sisse. jne. Kohti ja olukordi kus lukkus esisillaga püsikaid murda on küll ja küll.Et ARB-d lülitad sisse ja välja koguaeg?
Ühesõnaga, kui tahad midagi kinni keevitada siis keevita parem tagumine. Või noh võid ju ka teisi spetsialiste kuulda ja kõik sillad lukku keevitada. Me ju lõppkokkuvõttes õpime ju enda vigadest.
Urmas
Nii... minu küsimus oligi see et kui ma asfaltil sõidan siis ikka 2wd ja kui metsa lähen lükkan 4wd sisse ja keeran eest hubid kinni, et sellisel juhul, ei tohiks see keevislukk ju asfaltil sõites sõiduomadusi kuidagi mõjutada(autot lõhkuda), samas metsas peaks olema tunduvalt parem?! Usun jah et kui mingit väga raju sõitu teha siis hakkab mingi hetk pilpaid lendama, aga õnneks on komplektne esi- ja tagasild kledris olemas, et juppidega probelleme ju pole. Põhjus miks ma tahaks esimese diffri kinni lasta ongi see et autoga saab normaalselt ka linnas sõita kui vaja (2wd siis).
Mis puudutab minu geniaalseid ideid ja küsimusi nagu siin ühel kasutajal huvi pakkus (saan aru et tegu oli retoorilise küsimusega aga ikkagi vastan) siis nagu öeldakse et loll ei ole see kes küsib... ja kui teda väga häiris see sinise teema siis keegi ju ei pidand mainima et mina joosep kuld sõidan sinisega... iga päev mööda tallinn-pärnu maanteed õhtul paiku... et no küsisin siis küsisin mida sellest siin jutustada veel mitu nädalat hiljem? kindlasti paljud on küsinud mingeid küsimusi mis teiste arvates on nõmedad vms.
Geenius Joosep - Geniaalsete Ideede Generaator
Mis puudutab minu geniaalseid ideid ja küsimusi nagu siin ühel kasutajal huvi pakkus (saan aru et tegu oli retoorilise küsimusega aga ikkagi vastan) siis nagu öeldakse et loll ei ole see kes küsib... ja kui teda väga häiris see sinise teema siis keegi ju ei pidand mainima et mina joosep kuld sõidan sinisega... iga päev mööda tallinn-pärnu maanteed õhtul paiku... et no küsisin siis küsisin mida sellest siin jutustada veel mitu nädalat hiljem? kindlasti paljud on küsinud mingeid küsimusi mis teiste arvates on nõmedad vms.
Geenius Joosep - Geniaalsete Ideede Generaator
no kuna endal kogemus puudub sellega.... tekitabki segadust see, et üks ütleb, et ok ja samas teine väidab, et kehva. olen siis juttude põhjal omad järeldused teinud, sõita kannatab kinni keevitatud tagumise diffriga küll, aga mul hakkab rehvist kahju mis kiiremini kulub asfaltil. esidiffri kinni keevitamisel see asi välditav, võimalik kasutada ainult tagavedu (stock diffrit) asfaltil sõites. Kunagi kui teine auto soetatud juurde ja pajero jääbki metsakaks siis võib selle tagadiffri ka kinni lasta, aga nii kaua kuni see mul ainuke auto , piirdun esidiffri kinni keevitamisega.